Навігація

Календар
«    Червень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Зворотній зв'язокЗв'язок з адміністрацією сайту

Корисні посилання
Безвіз
Sydtcn
Sydtcn
Безвіз
Я маю право
Безвіз
Держспоживслужба
Гаряча лінія земельний
75 Кіровоградська область
Земля учасникам АТО
Енергозбереження
Центр допомоги учасникам АТО
Корупція
Тарифна децентралізація
Маєте проблеми зору?
Для збільшення розміру
шрифту натисніть на
клавіатурі одночасно
"Ctrl" і "+"

Опитування
Відповідь, отримана на Ваше звернення до адміністрації Добровеличківського району оброблена:

Корисні посилання
Про роботу зі зверненнями громадян

Керівництвом Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області протягом першого кварталу 2019 року проведено 12 особистих прийомів громадян, із них 3 виїзні. Загалом було прийнято 34 громадяни, що звернулися із актуальних питань землеустрою і землевпорядкування, щодо надання роз`яснень чинного земельного законодавства України, стосовно порушення строків розгляду звернень та неправомірних відповідей на думку заявників тощо. Громадяни скаржаться на діяльність окремих працівників, зокрема сільських рад, районних державних адміністрацій, міських рад та територіальних структурних підрозділів Головного управління.

При розгляді звернень не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неточних відповідей. Триває робота з проведення аналізу причин надходження повторних звернень громадян та вживаються заходи щодо недопущення безпідставних відмов у задоволенні законних вимог заявників.

Загалом у першому кварталі 2019 року до Головного управління надійшло 188 звернень, з яких розглянуто 177 та 11 перебувають на розгляді.

Також Головним управлінням Держгеокадастру у Кіровоградській області у передбачений законодавством термін розглядаються звернення, що надходять через Кіровоградський обласний контактний центр. Так, протягом зазначеного періоду до Головного управління надійшло 32 таких звернення, із яких 9 перебувають на розгляді.

Через автоматизовану систему електронного діловодства з Гарячої лінії Держгеокадастру України надійшло 15 звернень громадян, які розглянуто у строки, визначені законодавством.

Через інтернет-кабінет надійшло 7 звернень громадян з Урядового контактного центру, із яких 2 перебувають на розгляді.

На офіційному веб-сайті оприлюднено узагальнені відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань. Крім того, постійно інформується населення про заходи, які вживаються для вирішення проблем, які хвилюють громадян.

 

Прес-служба Головного управління

Держгеокадастру у Кіровоградській області

  • ЗАСІДАННЯ РАЙОННОЇ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН
  • ЗАСІДАННЯ РАЙОННОЇ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН
  • ЗАСІДАННЯ РАЙОННОЇ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН
  • ЗАСІДАННЯ РАЙОННОЇ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН
  • Про роботу із зверненнями громадян за 2012 рік
  • 4260: Про роботу зі зверненнями громадян9 квітня 2019: Про роботу зі зверненнями громадян!
    Про роботу зі зверненнями громадян.
    Про роботу зі зверненнями громадян