Навігація

Календар
«    Серпень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Зворотній зв'язокЗв'язок з адміністрацією сайту

Корисні посилання
Безвіз
Sydtcn
Sydtcn
Безвіз
Я маю право
Безвіз
Держспоживслужба
Гаряча лінія земельний
75 Кіровоградська область
Земля учасникам АТО
Енергозбереження
Центр допомоги учасникам АТО
Корупція
Тарифна децентралізація
Маєте проблеми зору?
Для збільшення розміру
шрифту натисніть на
клавіатурі одночасно
"Ctrl" і "+"

Опитування
Відповідь, отримана на Ваше звернення до адміністрації Добровеличківського району оброблена:

Корисні посилання

 

До районної державної адміністрації протягом січня-червня 2019 року надійшло 223 звернень громадян, що на 175 менше порівняно з відповідним  періодом 2018 року.

Протягом першого півріччя 2019 року до райдержадміністрації надійшло поштою (електронною поштою) 6 звернень, що на 23 звернення менше у порівнянні з відповідним періодом 2018 року.

На особистому та виїзному прийомах у керівництва райдержадміністрації зареєстровано 10 звернень, що на 2 більше порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Аналіз звернень за суб’єктом показує, що з 223 звернень, що надійшли до районної державної адміністрації у першому півріччі 2019 року: індивідуальних -218 (2018 р.- 382), анонімних-2 (2018 р.-10). За аналізований період надійшло  3 колективних звернень (2018 р.-6). З урахуванням колективних звернень до районної державної адміністрації звернулися       342 громадянина (2018 р.- 604).

Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою, протягом першого півріччя 2019 року найбільше звернень, у розрахунку на 500 чоловік населення, надійшло із Гнатівської (10,1), Олексіївської (6,0), Олександрівської (5,6), Троянської (4,7), Новолутківської (4,0), Марківської (3,8), Федорівської (3,6), Миколаївської (3,3) сільських рад, Помічнянської міської ради (3,2) (середній показник по району-3,0).

Протягом першого півріччя 2019 року на розгляд до районної державної адміністрації не надійшло жодного звернення від жителів Гаївської сільської ради (Тишківська ОТГ).

У зверненнях громадян порушено 224 питання, з них за змістом:

66%- соціальної політики. Соціального захисту населення;

8%- комунального господарства;

по 5%- аграрної політики і земельних відносин, праці і заробітної плати, сімейної та гендерної політики. Захисту прав дітей;

4%- охорони здоров’я;

по 2%- транспорту і зв’язку, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності;

1%- діяльності органів місцевого самоврядування;

інші питання (2%).

Із 223 звернень, що надійшли на розгляд до районної державної адміністрації, вирішено позитивно питання, порушені у 85 зверненнях (38%), надані роз’яснення по 120 (54%), заходи вживаються по 18 (8%), звернення, у яких відмовлено - відсутні.

У першому півріччі 2019 року до райдержадміністрації через урядову телефонну «гарячу лінію» надійшло 159 звернень (2018 р.- 286).

Найбільше порушено питань:

соціальної політики. Соціального захисту населення – 132 (83%);

комунального господарства – 6 (4%);

праці і заробітної плати - 5 (3%);

охорони здоров’я -5 (3%);

сімейної та гендерної політики. Захисту прав дітей- 5 (3%);

аграрної політики і земельних відносин- 3 (2%);

інші питання-3 (2%).

За територіальною ознакою протягом першого півріччя 2019 року найбільше звернень, у розрахунку на 500 чоловік населення, надійшло із Гнатівської (6,2), Олександрівської (5,6), Олексіївської (4,7) сільських рад, Помічнянської міської ради (3,1), Марківської сільської ради (2,5) (середній показник по району-2,2).

Із 159 звернень на урядову телефонну «гарячу лінію» задоволено 61 звернення (39%), роз’яснено по 88 (55%), заходи вживаються по 10 (6%).

У першому півріччі 2019 року з «гарячої лінії голови обласної державної адміністрації» на розгляд до райдержадміністрації надійшло 36 звернень, за відповідний період минулого року-55. У цих зверненнях громадянами порушено 37 питань, з них за змістом:

27%- комунального господарства;

16%- праці і заробітної плати;

14%- сімейної та гендерної політики. Захисту прав дітей;

11%- соціальної політики. Соціального захисту населення;

8%- охорони здоров’я;

6%- освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності;

по 5%- аграрної політики і земельних відносин, транспорту і зв’язку, діяльності органів місцевого самоврядування;

3%- інші питання.

Найбільшу активність в здійсненні дзвінків виявили мешканці Добровеличківської с/р – 11 (31%), Гнатівської с/р – 4 (11%), Липнязької с/р- 3 (8%), Любомирської с/р, Піщанобрідської с/р, Троянської с/р, Федорівської с/р - по 2 (по 6%).

За територіальною ознакою протягом першого півріччя 2019 року найбільше звернень, у розрахунку на 500 чоловік населення, надійшло із Троянської (3,2), Гнатівської (3,1), Любомирської (2,1), Федорівської (1,8), Миколаївської (1,1), Новолутківської (1,0) сільських рад, Добровеличківської селищної ради (0,9), Червонополянської сільської ради (0,8) (середній показник по району-0,5).

Із 36 звернень до Кіровоградського обласного контактного центру задоволено 17 звернень (47%), роз’яснено по 15 (42%), заходи вживаються по 4 (11%).

З початку року організовано 16 «гарячих ліній» керівництва райдержадміністрації із громадянами, на які протягом січня-червня 2019 року зателефонував 1 громадянин.

При районній державній адміністрації функціонує телефонна «гаряча лінія» за номером: 5-17-49. Оголошення про її роботу розміщено на сайті райдержадміністрації, на дошці оголошень (фойє І поверху приміщення райдержадміністрації) та роздано місцевим радам для розміщення на дошці оголошень на їх територіях. На звітну дату звернень не було.

Працюють телефони довіри – 5 17 49, 5 12 37. Протягом першого півріччя 2019 року на телефони довіри жителі району не зверталися.

Продовжують працювати громадські приймальні в чотирьох населених пунктах району, які за січень-червень 2019 року відвідали у м.Помічна-496 чоловік (2018 р.- 520 чол.), у с.Липняжка –61 чоловік (2018 р.- 98 чол.), у с.Тишківка –79 чоловік (2018 р.- 81 чол.), у с.Піщаний Брід –25 чоловік   (2018 р.- 27 чол.).

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови районної державної адміністрації від 14 лютого 2008 року № 94-р «Про забезпечення виконання в районі Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109» районною державною адміністрацією протягом першого півріччя 2019 року забезпечено:

проведення дня контролю, в рамках якого перевірено стан виконання даного Указу Президента України у Марківській, Гнатівській, Миколаївській, Олексіївській, Глинянській та Липнязькій сільських радах;

проведення 6 засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;

звітування керівників структурних підрозділів та голів місцевих рад перед головою райдержадміністрації з питань роботи із зверненнями громадян. Протягом першого півріччя згідно із графіком, затвердженим головою райдержадміністрації, прозвітували начальники фінансового управління, управління агропромислового розвитку, відділу економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури, управління  соціального захисту населення, служби у справах дітей райдержадміністрації та Глинянський, Новолутківський, Гнатівський, Липнязький, Перчунівський, Олексіївський сільські голови. За результатами звітів видані протокольні доручення, які доводяться звітуючим до обов’язкового виконання;

проведення перевірок роботи із зверненнями громадян у фінансовому управлінні, управлінні агропромислового розвитку, відділі економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури, управлінні соціального захисту населення, службі у справах дітей райдержадміністрації, Марківській, Гнатівській, Миколаївській, Олексіївській, Глинянській та Липнязькій сільських радах (11 перевірок). Результати перевірок аналізуються на апаратних нарадах, колегіях райдержадміністрації, нарадах структурних підрозділів райдержадміністрації, засіданнях виконкомів місцевих рад;

висвітлення роботи із зверненнями громадян у засобах масової інформації, зокрема, з початку року в районній газеті «Сільське життя» надруковано графік особистого прийому громадян керівництвом Добровеличківської районної державної адміністрації (від 16 березня 2019 року № 12) та статті «Про роботу із зверненнями громадян в Добровеличківській районній державній адміністрації за 2018 рік» (від 16 березня 2019 року № 12), «Про роботу із зверненнями громадян у Добровеличківській районній державній адміністрації за І квартал 2019 року» (від 19 квітня 2019 року № 17).

Питання роботи із зверненнями громадян перебувають на постійному контролі у керівництва райдержадміністрації.

До районної державної адміністрації протягом січня-березня 2018 року надійшло 211 звернень громадян, що на 171 менше порівняно з відповідним  періодом 2017 року.

Протягом І кварталу 2018 року до райдержадміністрації надійшло поштою (електронною поштою) 13 звернень, що на 4 звернення більше у порівнянні з відповідним періодом 2017 року. Із 13 звернень вирішено позитивно питання, порушені у 1 зверненні (8%), роз’яснено по 10 (77%), залишено на додатковому контролі 2 звернення (15%).

На особистому та виїзному прийомах у керівництва райдержадміністрації зареєстровано 2 звернення, що на 3 менше порівняно з аналогічним періодом минулого року.

За аналізований період надійшло 3 колективних звернення (2017 р.-2). З урахуванням колективних звернень до районної державної адміністрації звернулися 328 громадян (2017 р.- 594).

У зверненнях громадян порушено 211 питань, з них за змістом:

70%- соціального захисту;

9%- аграрної політики і земельних відносин;

6%- охорони здоров’я;

4%- діяльності органів місцевого самоврядування;

3%- комунального господарства;

2%- сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту;

по 1%- транспорту і зв’язку, екології та природних ресурсів, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності;

інші питання (3%).

Із 211 звернень, що надійшли на розгляд до районної державної адміністрації, вирішено позитивно питання, порушені у 71 зверненні (34%), надані роз’яснення по 124 (59%), заходи вживаються по 16 (7%), звернення, у яких відмовлено – відсутні.

29 січня 2018 року на засіданні колегії районної державної адміністрації розглянуто питання „Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування у 2017 році”, головою райдержадміністрації видано відповідне розпорядження від 01 лютого 2018 року № 27-р.

Відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 18 грудня 2008 року № 828-р працюють громадські приймальні, які за січень-березень 2018 року відвідали у м.Помічна-260 чоловік, у с.Липняжка-  63 чоловіки, у с.Піщаний Брід-22 чоловіки, у с.Тишківка- 60 чоловік.

З початку року організовано 9 «гарячих ліній» керівництва райдержадміністрації із громадянами, на які протягом січня-березня 2018 року жителі району не телефонували.

При районній державній адміністрації працює телефонна «гаряча лінія» за номером: 5-24-44. На звітну дату звернень не було.

Працюють телефони довіри - 5 24 44, 5 12 37.

Продовжує працювати районна постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. З початку 2018 року відбулося 3 засідання даної комісії.

Продовжується звітування керівників структурних підрозділів та голів місцевих рад перед головою райдержадміністрації з питань роботи із зверненнями громадян. Протягом І кварталу 2018 року прозвітували 2 начальника структурних підрозділів райдержадміністрації (фінансове управління, управління агропромислового розвитку райдержадміністрації) та 4 голови місцевих рад (Червонополянська, Любомирська, Глинянська, Новолутківська сільські ради).

За результатами засідання вищевказаної комісії оформлені протокольні доручення, які доведені до звітуючих.

За аналізований період кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд до райдержадміністрації через вищестоящі органи влади, становить 196, що менше на 170 звернень у порівнянні з 2017 роком.

Протягом січня-березня 2018 року на урядову «гарячу лінію» зателефонували 169 жителів району (2017 р.- 260).

У зверненнях громадян, які надійшли на розгляд з урядової телефонної «гарячої лінії», порушено 169 питань. За змістом порушених питань 84% становлять питання соціального захисту, 8%- аграрної політики і земельних відносин, по 2%- охорони здоров’я, комунального господарства, сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту, по 1%- транспорту і зв’язку, інші питання.

Із 169 звернень на урядову телефонну «гарячу лінію» задоволено 64 звернення (38%), роз’яснено по 91 (54%), заходи вживаються по 14 (8%).

Протягом січня-березня 2018 року на Гарячу лінію голови обласної державної адміністрації зателефонували 22 жителі району (2017 р.- 102).

У зверненнях громадян, які надійшли на розгляд з «гарячої лінії голови обласної державної адміністрації», порушено 22 питання, з них за змістом:

41%- охорони здоров’я;

по 9%- аграрної політики і земельних відносин, комунального господарства, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності, діяльності органів місцевого самоврядування, інші питання;

по 5%-транспорту і зв’язку, сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту;

4%- соціального захисту.

Із 22 звернень до Кіровоградського обласного контактного центру задоволено 6 звернень (27%), роз’яснено по 14 (64%), заходи вживаються по 2 (9%).

Забезпечено щомісячне проведення дня контролю, під час якого здійснюються виїзні перевірки стану виконання доручень, наданих райдержадміністрації, за результатами розгляду звернень громадян, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Верховною Радою України, обласною державною адміністрацією. З початку 2018 року здійснено перевірки у Червонополянській, Юр’ївській та Любомирській сільських радах.

Відповідно до графіку здійснені перевірки щодо розгляду звернень громадян у фінансовому управлінні, управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації та надано методичну допомогу.

З початку року в районній газеті «Сільське життя» надруковано графік особистого прийому громадян керівництвом Добровеличківської районної державної адміністрації (від 03 лютого 2018 року № 9-10).

На офіційному веб-сайті райдержадміністрації у банері «Зворотній зв’язок» розміщено електронну форму звернення до керівництва райдержадміністрації.

Питання роботи із зверненнями громадян перебувають на постійному контролі у керівництва райдержадміністрації.

   Телефонна "гаряча лінія"

при Добровеличківській районній державній адміністрації

 

5-17-49

 

 

Відповідно до Закону України «Про запобігання корупції», постанови Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 року № 265 «Про затвердження державної програми щодо реалізації засад Державної  антикорупційної політики в Україні (Антикорупційної стратегії) на 2015-2017 роки», для повідомлення про скоєння корупційних діянь та інших протиправних вчинків державними службовцями райдержадміністрації та посадовими особами органів місцевого самоврядування району в Добровеличківській районній держаній адміністрації працює

 

«телефон довіри» - 5 12 37

 

 

ГРАФІК

особистого прийому громадян керівництвом

Кіровоградської обласної державної адміністрації

  

                                                                   Прийом проводиться з 10 до 12 години

 

 

Посада, прізвище, ім’я,

по батькові керівника

 

 

Особистий прийом

 

Особистий виїзний

прийом

 

 

Т.в.о. голови обласної державної адміністрації

ЛОБАНОВА

Світлана Василівна

 

 

 

2-й і 4-й четвер

 

 

 

1-й і 3-й четвер

 

Перший заступник голови

обласної державної адміністрації

 

Коваленко

Сергій Петрович

 

 

2-а і 4-а п’ятниця

 

 

 

 

1-а і 3-я п’ятниця

 

 

 

Заступник голови обласної державної адміністрації

ОСІНСЬКИЙ

Сергій Олександрович

 

 

 

 

 

1-й і 3-й вівторок

 

 

 

 

2-й і 4-й вівторок

 

Керівник апарату обласної державної адміністрації

 

ЛИННИК

Віталій Миколайович

 

 

 

 

1-й і 3-й четвер

 

 

 

 

 

 

                                                                                                   

Дата проведення

Прізвище, ім’я, по батькові

Посада

№ телефону

06 серпня

 

Смаглюк

Василь Віталійович

 

 

Голова районної державної адміністрації

 

5 12 46

13 серпня

 

Потураєв

Іван Вікторович

 

 

Керівник апарату районної державної адміністрації

 

 

5 12 37

 

20 серпня

 

Ткаченко

Василь Вікторович

 

 

Заступник голови районної державної адміністрації

 

 

5 14 31

 

27 серпня

 

Панченко

Оксана Іванівна

 

Начальник фінансового управління районної державної адміністрації

 

 

5 13 02

 

 

 

     

Голова районної

державної адміністрації

 

Смаглюк

Василь Віталійович

 

 

 

 

14 серпня

28 серпня

 

 

 

 

Карбівська с/р

Марківська с/р

 

Заступник голови районної

державної адміністрації

 

Ткаченко

Василь Вікторович

 

 

 

 

13 серпня

27 серпня

 

 

 

 

Братолюбівська с/р

Олексіївська с/р

 

Керівник апарату районної

державної адміністрації

 

Потураєв

Іван Вікторович

 

 

 

08 серпня

22 серпня

 

 

 

 

Гнатівська с/р

Перчунівська с/р