Навігація

Календар
«    Грудень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 

Зворотній зв'язокЗв'язок з адміністрацією сайту

Корисні посилання
Безвіз
Sydtcn
Sydtcn
Безвіз
Я маю право
Безвіз
Держспоживслужба
Гаряча лінія земельний
75 Кіровоградська область
Земля учасникам АТО
Енергозбереження
Центр допомоги учасникам АТО
Корупція
Тарифна децентралізація
Маєте проблеми зору?
Для збільшення розміру
шрифту натисніть на
клавіатурі одночасно
"Ctrl" і "+"

Опитування
Відповідь, отримана на Ваше звернення до адміністрації Добровеличківського району оброблена:

Корисні посилання

 

До районної державної адміністрації протягом січня-вересня 2019 року надійшло 335 звернень громадян, що на 253 менше порівняно з відповідним  періодом 2018 року.

Протягом січня-вересня 2019 року до райдержадміністрації надійшло поштою (електронною поштою) 11 звернень, що на 28 звернень менше у порівнянні з відповідним періодом 2018 року.

На особистому та виїзному прийомах у керівництва райдержадміністрації зареєстровано 12 звернень, що на 4 менше порівняно з аналогічним періодом минулого року.

За аналізований період надійшло 6 колективних звернень (2018 р.-12). З урахуванням колективних звернень до районної державної адміністрації звернулися 494 громадянина (2018 р.- 974).

У зверненнях громадян порушено 337 питань, з них за змістом:

67%- соціальної політики. Соціального захисту населення;

7%- комунального господарства;

по 5%- охорони здоров’я, сімейної та гендерної політики. Захисту прав дітей;

по 4%- аграрної політики і земельних відносин, праці і заробітної плати;

2%- освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності;

по 1%- транспорту і зв’язку, економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва, діяльності місцевих органів виконавчої влади, діяльності органів місцевого самоврядування;

інші питання (2%).

Із 335 звернень, що надійшли на розгляд до районної державної адміністрації, вирішено позитивно питання, порушені у 121 зверненні (36%), надані роз’яснення по 203 (61%), заходи вживаються по 11 (3%), звернення, у яких відмовлено – відсутні.

Стан розгляду звернень громадян протягом 2019 року двічі аналізувався на засіданнях колегії райдержадміністрації – 28 січня та            29 липня, головою райдержадміністрації видано відповідні розпорядження від 01 лютого 2019 року № 28-р та від 05 серпня 2019 року № 196-р.

Відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 18 грудня 2008 року № 828-р працюють громадські приймальні, які за січень-вересень 2019 року відвідали у м.Помічна-605 чоловік, у с.Липняжка- 87 чоловік, у с.Піщаний Брід-33 чоловіки, у с.Тишківка- 107 чоловік.

З початку року організовано 23 «гарячих ліній» керівництва райдержадміністрації із громадянами, на які зателефонував 1 громадянин.

При районній державній адміністрації функціонує телефонна «гаряча лінія» за номером: 5-17-49. Оголошення про її роботу розміщено на сайті райдержадміністрації, на дошці оголошень (фойє І поверху приміщення райдержадміністрації) та роздано місцевим радам для розміщення на дошці оголошень на їх територіях. На звітну дату звернень не було.

Працюють телефони довіри - 5 17 49, 5 12 37. Протягом січня-вересня 2019 року на телефони довіри жителі району не зверталися.

Продовжує працювати районна постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. З початку 2019 року відбулося 9 засідань даної комісії.

Продовжується звітування керівників структурних підрозділів та голів місцевих рад перед головою райдержадміністрації з питань роботи із зверненнями громадян. Протягом січня-вересня 2019 року прозвітували начальники фінансового управління, управління агропромислового розвитку,  відділу економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури, управління  соціального захисту населення, служби у справах дітей, архівного відділу райдержадміністрації та Глинянський, Новолутківський, Гнатівський, Липнязький, Перчунівський, Олексіївський, Миколаївський, Олександрівський, Карбівський, Братолюбівський сільські голови.

За результатами засідання вищевказаної комісії оформлені протокольні доручення, які доведені до звітуючих.

За аналізований період кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд до райдержадміністрації через вищестоящі органи влади, становить 311, що менше на 205 звернень у порівнянні з 2018 роком.

Протягом січня-вересня 2019 року на урядову «гарячу лінію» зателефонували 245 жителів району (2018 р.- 411).

У зверненнях громадян, які надійшли на розгляд з урядової телефонної «гарячої лінії», порушено 245 питань, з них за змістом:

83%- соціальної політики. Соціального захисту населення;

4%- охорони здоров’я;

по 3%- аграрної політики і земельних відносин, комунального господарства, сімейної та гендерної політики. Захисту прав дітей;

2%- праці і заробітної плати;

1%- діяльності місцевих органів виконавчої влади;

інші питання (1%).

Із 245 звернень на урядову телефонну «гарячу лінію» задоволено 92 звернення (37%), роз’яснено по 146 (60%), заходи вживаються по 7 (3%).

Протягом січня-вересня 2019 року на Гарячу лінію голови обласної державної адміністрації зателефонував 51 житель району (2018 р.- 81).

У зверненнях громадян, які надійшли на розгляд з «гарячої лінії голови обласної державної адміністрації», порушено 52 питання, з них за змістом:

19%- комунального господарства;

по 15%- охорони здоров’я, сімейної та гендерної політики. Захисту прав дітей;

13%- соціальної політики. Соціального захисту населення;

12%- праці і заробітної плати;

по 6%- аграрної політики і земельних відносин, діяльності органів місцевого самоврядування;

по 4%- транспорту і зв’язку, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності, інше;

2%- економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва.

Із 51 звернення до Кіровоградського обласного контактного центру задоволено 20 звернень (39%), роз’яснено по 30 (59%), заходи вживаються по     1 (2%).

Забезпечено щомісячне проведення дня контролю, під час якого здійснюються виїзні перевірки стану виконання доручень, наданих райдержадміністрації, за результатами розгляду звернень громадян Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Верховною Радою України, обласною державною адміністрацією. З початку 2019 року здійснено перевірки у Марківській, Гнатівській, Миколаївській, Олексіївській, Глинянській, Липнязькій, Братолюбівській, Карбівській та Троянській сільських радах, в рамках яких загальним відділом апарату райдержадміністрації проведено аналіз стану роботи із зверненнями громадян та надано методичну допомогу.

Протягом січня–вересня 2019 року проведено перевірку у фінансовому управлінні, управлінні агропромислового розвитку, відділі економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури, управлінні соціального захисту населення, службі у справах дітей, архівному відділі райдержадміністрації та надано методичну допомогу. Даним структурним підрозділам направлені довідки про результати перевірки.

Робота із зверненнями громадян висвітлюється на сторінках районної газети «Сільське життя».

Питання роботи із зверненнями громадян перебувають на постійному контролі у керівництва райдержадміністрації.

 

До районної державної адміністрації протягом січня-березня 2018 року надійшло 211 звернень громадян, що на 171 менше порівняно з відповідним  періодом 2017 року.

Протягом І кварталу 2018 року до райдержадміністрації надійшло поштою (електронною поштою) 13 звернень, що на 4 звернення більше у порівнянні з відповідним періодом 2017 року. Із 13 звернень вирішено позитивно питання, порушені у 1 зверненні (8%), роз’яснено по 10 (77%), залишено на додатковому контролі 2 звернення (15%).

На особистому та виїзному прийомах у керівництва райдержадміністрації зареєстровано 2 звернення, що на 3 менше порівняно з аналогічним періодом минулого року.

За аналізований період надійшло 3 колективних звернення (2017 р.-2). З урахуванням колективних звернень до районної державної адміністрації звернулися 328 громадян (2017 р.- 594).

У зверненнях громадян порушено 211 питань, з них за змістом:

70%- соціального захисту;

9%- аграрної політики і земельних відносин;

6%- охорони здоров’я;

4%- діяльності органів місцевого самоврядування;

3%- комунального господарства;

2%- сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту;

по 1%- транспорту і зв’язку, екології та природних ресурсів, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності;

інші питання (3%).

Із 211 звернень, що надійшли на розгляд до районної державної адміністрації, вирішено позитивно питання, порушені у 71 зверненні (34%), надані роз’яснення по 124 (59%), заходи вживаються по 16 (7%), звернення, у яких відмовлено – відсутні.

29 січня 2018 року на засіданні колегії районної державної адміністрації розглянуто питання „Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування у 2017 році”, головою райдержадміністрації видано відповідне розпорядження від 01 лютого 2018 року № 27-р.

Відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 18 грудня 2008 року № 828-р працюють громадські приймальні, які за січень-березень 2018 року відвідали у м.Помічна-260 чоловік, у с.Липняжка-  63 чоловіки, у с.Піщаний Брід-22 чоловіки, у с.Тишківка- 60 чоловік.

З початку року організовано 9 «гарячих ліній» керівництва райдержадміністрації із громадянами, на які протягом січня-березня 2018 року жителі району не телефонували.

При районній державній адміністрації працює телефонна «гаряча лінія» за номером: 5-24-44. На звітну дату звернень не було.

Працюють телефони довіри - 5 24 44, 5 12 37.

Продовжує працювати районна постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. З початку 2018 року відбулося 3 засідання даної комісії.

Продовжується звітування керівників структурних підрозділів та голів місцевих рад перед головою райдержадміністрації з питань роботи із зверненнями громадян. Протягом І кварталу 2018 року прозвітували 2 начальника структурних підрозділів райдержадміністрації (фінансове управління, управління агропромислового розвитку райдержадміністрації) та 4 голови місцевих рад (Червонополянська, Любомирська, Глинянська, Новолутківська сільські ради).

За результатами засідання вищевказаної комісії оформлені протокольні доручення, які доведені до звітуючих.

За аналізований період кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд до райдержадміністрації через вищестоящі органи влади, становить 196, що менше на 170 звернень у порівнянні з 2017 роком.

Протягом січня-березня 2018 року на урядову «гарячу лінію» зателефонували 169 жителів району (2017 р.- 260).

У зверненнях громадян, які надійшли на розгляд з урядової телефонної «гарячої лінії», порушено 169 питань. За змістом порушених питань 84% становлять питання соціального захисту, 8%- аграрної політики і земельних відносин, по 2%- охорони здоров’я, комунального господарства, сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту, по 1%- транспорту і зв’язку, інші питання.

Із 169 звернень на урядову телефонну «гарячу лінію» задоволено 64 звернення (38%), роз’яснено по 91 (54%), заходи вживаються по 14 (8%).

Протягом січня-березня 2018 року на Гарячу лінію голови обласної державної адміністрації зателефонували 22 жителі району (2017 р.- 102).

У зверненнях громадян, які надійшли на розгляд з «гарячої лінії голови обласної державної адміністрації», порушено 22 питання, з них за змістом:

41%- охорони здоров’я;

по 9%- аграрної політики і земельних відносин, комунального господарства, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності, діяльності органів місцевого самоврядування, інші питання;

по 5%-транспорту і зв’язку, сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту;

4%- соціального захисту.

Із 22 звернень до Кіровоградського обласного контактного центру задоволено 6 звернень (27%), роз’яснено по 14 (64%), заходи вживаються по 2 (9%).

Забезпечено щомісячне проведення дня контролю, під час якого здійснюються виїзні перевірки стану виконання доручень, наданих райдержадміністрації, за результатами розгляду звернень громадян, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Верховною Радою України, обласною державною адміністрацією. З початку 2018 року здійснено перевірки у Червонополянській, Юр’ївській та Любомирській сільських радах.

Відповідно до графіку здійснені перевірки щодо розгляду звернень громадян у фінансовому управлінні, управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації та надано методичну допомогу.

З початку року в районній газеті «Сільське життя» надруковано графік особистого прийому громадян керівництвом Добровеличківської районної державної адміністрації (від 03 лютого 2018 року № 9-10).

На офіційному веб-сайті райдержадміністрації у банері «Зворотній зв’язок» розміщено електронну форму звернення до керівництва райдержадміністрації.

Питання роботи із зверненнями громадян перебувають на постійному контролі у керівництва райдержадміністрації.

   Телефонна "гаряча лінія"

при Добровеличківській районній державній адміністрації

 

5-17-49

 

 

Відповідно до Закону України «Про запобігання корупції», постанови Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 року № 265 «Про затвердження державної програми щодо реалізації засад Державної  антикорупційної політики в Україні (Антикорупційної стратегії) на 2015-2017 роки», для повідомлення про скоєння корупційних діянь та інших протиправних вчинків державними службовцями райдержадміністрації та посадовими особами органів місцевого самоврядування району в Добровеличківській районній держаній адміністрації працює

 

«телефон довіри» - 5 12 37

 

 

 

  

                                                                   Прийом проводиться з 10 до 12 години

 

 

 

Посада, прізвище, ім’я,

по батькові керівника

 

 

Особистий прийом

 

Особистий виїзний

прийом

 

 

 

 

 

Голова обласної державної

адміністрації

БАЛОНЬ

Андрій Богданович

 

 

 

- 1-й і 3-й четвер

 

 

 

2-й і 4-й четвер

 

 

Перший заступник голови

обласної державної адміністрації

КОВАЛЕНКО

Сергій Петрович

 

 

- 2-а і 4-а п’ятниця

 

 

 

1-а і 3-я п’ятниця

 

 

Заступник голови обласної

державної адміністрації

ЛОБАНОВА

Світлана Василівна

 

 

Заступник голови обласної

державної адміністрації

ОСІНСЬКИЙ

Сергій Олександрович

 

 

 

- 2-а і 4-а середа

 

 

 

 

- 1-й і 3-й вівторок

 

 

 

1-а і 3-я середа

 

 

 

 

2-й і 4-й вівторок

 

 

Керівник апарату обласної

державної адміністрації

ЛИННИК

Віталій Миколайович

 

 

 

 

- 1-а і 3-я середа

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                   

Дата проведення

Прізвище, ім’я, по батькові

Посада

№ телефону

 

03 грудня

 

 

Смаглюк

Василь Віталійович

 

 

Голова районної державної адміністрації

 

5 12 46

 

10 грудня

 

Потураєв

Іван Вікторович

 

 

Керівник апарату районної державної адміністрації

 

 

5 12 37

 

 

17 грудня

 

Ткаченко

Василь Вікторович

 

 

Заступник голови районної державної адміністрації

 

 

5 14 31

 

 

24 грудня

 

Клименко

Тетяна Олександрівна

 

Начальник архівного відділу районної державної адміністрації

 

 

5 15 96

 

 

31 грудня

 

Чернега

Василь Васильович

 

 

Начальник відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та з питань цивільного захисту райдержадміністрації

 

 

5 14 31

 

Голова районної

державної адміністрації

 

Смаглюк

Василь Віталійович

 

 

 

 

11 грудня

 

 

 

 

Глинянська с/р

 

Заступник голови районної

державної адміністрації

 

Ткаченко

Василь Вікторович

 

 

 

 

10 грудня

24 грудня

 

 

 

 

Марківська с/р

Перчунівська с/р

 

Керівник апарату районної

державної адміністрації

 

Потураєв

Іван Вікторович

 

 

 

 

12 грудня

26 грудня

 

 

 

 

Карбівська с/р

Троянська с/р