Навігація

Календар
«    Квітень 2020    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 

Зворотній зв'язокЗв'язок з адміністрацією сайту

Корисні посилання
Безвіз
Sydtcn
Sydtcn
Безвіз
Безвіз
Держспоживслужба
Гаряча лінія земельний
75 Кіровоградська область
Земля учасникам АТО
Енергозбереження
Центр допомоги учасникам АТО
Корупція
Тарифна децентралізація
Маєте проблеми зору?
Для збільшення розміру
шрифту натисніть на
клавіатурі одночасно
"Ctrl" і "+"

Опитування
Відповідь, отримана на Ваше звернення до адміністрації Добровеличківського району оброблена:

Корисні посилання
Всього до районної державної адміністрації за 2019 рік надійшло 427 звернень, що на 291 звернення менше ніж за 2018 рік, з них 409 звернень (96%) надійшло поштою (2018 р.– 698 звернень), 18 (4%) звернень від громадян, які побували на особистому та виїзному прийомах у керівництва районної державної адміністрації (2018 р.– 20).
Аналіз звернень за суб’єктом показує, що з 427 звернень, що надійшли до районної державної адміністрації протягом 2019 року: індивідуальних -416 (2018 р.- 690), анонімних-5 (2018 р.- 15). За аналізований період надійшло 6 колективних звернень (2018 р.- 13). З урахуванням колективних звернень до районної державної адміністрації звернулися 586 громадян (2018 р.- 1173).
Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою, протягом 2019 року найбільше звернень, у розрахунку на 500 чоловік населення, надійшло із Марківської (12,7), Гнатівської (12,4), Олексіївської (9,9), Олександрівської (9,3), Глинянської (7,2), Карбівської (6,8), Троянської (6,3), Новолутківської (6,0) сільських рад (середній показник по району-5,8).
Протягом 2019 року на розгляд до районної державної адміністрації не надійшло жодного звернення від жителів Гаївської сільської ради (Тишківська ОТГ).
Аналіз звернень за їх видами показує, що з усіх звернень, що надійшли до районної державної адміністрації у 2019 році: пропозицій - 3, заяв - 396, скарг – 28. У зверненнях громадян порушено 429 питань, з них за змістом:
69%- соціальної політики. Соціального захисту населення;
6%- аграрної політики і земельних відносин;
по 5%- охорони здоров’я, комунального господарства, сімейної та гендерної політики. Захисту прав дітей;
3%- праці і заробітної плати;
2%- освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності;
по 1%- транспорту і зв’язку, діяльності місцевих органів виконавчої влади, діяльності органів місцевого самоврядування;
інші питання (2%).
Із 429 питань, порушених у зверненнях, 69% становлять питання соціального захисту, зокрема: призначення та виплати субсидії, державних соціальних допомог, надання матеріальної допомоги, визначення соціального статусу та одержання пільг, забезпечення пільгового санаторно-курортного лікування, виплати компенсації за невикористану путівку, призначення, перегляд розміру трудової, соціальної пенсії та її виплати та інші.
Основна причина великої кількості звернень громадян з питань соціального захисту в районі пов’язана із запровадженням механізму виплати житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі, так як більшою частиною підприємств – надавачів житлово-комунальних послуг не було укладено відповідних угод із АТ «Ощадбанк», а громадяни змушені були самостійно розраховуватися за спожиті послуги без урахування нарахованих субсидій.
Як і раніше, за матеріальною допомогою звертались найменш соціально захищені категорії громадян, люди похилого віку, громадяни, які потребують значних фінансових затрат на операційне лікування та реабілітацію після операції. Протягом 2019 року розпорядженнями голови районної державної адміністрації матеріальна допомога не надавалася. Депутатами Кіровоградської обласної ради надана матеріальна допомога 73 громадянам району на лікування, вирішення соціально-побутових проблем на загальну суму 182,0 тис. грн.
За рахунок коштів державного бюджету було надано одноразову матеріальну допомогу непрацюючим малозабезпеченим особам та особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю (8 особам) на загальну суму 6,0 тис. грн., в т.ч.: 1 непрацюючій малозабезпеченій особі на суму 0,7 тис. грн., 7 особам з інвалідністю на загальну суму 4,6 тис. грн., 1 дитині з інвалідністю на суму 0,7 тис. грн.
Із 427 звернень, що надійшли на розгляд до районної державної адміністрації, вирішено позитивно питання, порушені у 153 зверненнях (36%), надані роз’яснення по 261 (61%), заходи вживаються по 13 (3%), звернення, у яких відмовлено – відсутні.
Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються  військовослужбовці, які брали участь у проведенні антитерористичної операції на сході України або беруть участь у операції об’єднаних сил,  члени їх сімей. Протягом 2019 року на розгляд до райдержадміністрації надійшло 3 таких звернення.
Всього на особистих та особистих виїзних прийомах керівництвом районної державної адміністрації протягом 2019 року розглянуто 18 звернень. Відповідно до пункту 3 Порядку організації проведення виїзних прийомів громадян, затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від 14 лютого 2008 року № 94-р «Про забезпечення виконання в районі Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109», «організацію проведення особистого виїзного прийому забезпечує голова виконавчого комітету міської, селищної та сільських рад». Крім Глинянської, Тернівської, Карбівської, Марківської, Липнязької, Олексіївської, Братолюбівської, Новолутківської та Троянської сільських рад особистих виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації на територіях місцевих рад організовано не було. Графіки проведення особистих виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації на територіях розміщуються на веб-сайті райдержадміністрації, до місцевих рад направляються заздалегідь.
За аналізований період кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд до райдержадміністрації через вищестоящі органи влади, становить 396, що менше на 235 звернень у порівнянні з 2018 роком.
Із 396 звернень: 14 звернень надійшло через обласну державну адміністрацію; 379 - через Кіровоградський обласний контактний центр, із них: через Урядову гарячу лінію - 323 звернення, через Гарячу лінію голови обласної державної адміністрації - 56; 3 - через інші органи влади.
Протягом 2019 року до райдержадміністрації через урядову телефонну «гарячу лінію» надійшло 323 звернення (2018 р.- 509).
Найбільше порушено питань:
соціальної політики. Соціального захисту населення – 267 (83%);
охорони здоров’я- 13 (4%);
аграрної політики і земельних відносин- 12 (4%);
комунального господарства- 8 (2%);
сімейної та гендерної політики. Захисту прав дітей- 8 (2%);
праці і заробітної плати- 5 (2%);
освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності- 3 (1%);
діяльності місцевих органів виконавчої влади- 3 (1%);
інші питання- 4 (1%).
Із загальної кількості звернень на урядову «гарячу лінію» надійшло 106 звернень (33%) від жителів м.Помічна, 47 (15%) від жителів Добровеличківської ОТГ, 28 (9%) від жителів Піщанобрідської ОТГ, 27 (8%) від жителів Тишківської ОТГ, 26 (8%) від жителів Липнязької, 20 (6%) від жителів Олексіївської сільських рад.
Як свідчить аналіз надходження звернень громадян на урядову телефонну «гарячу лінію» за територіальною ознакою, протягом 2019 року найбільше звернень, у розрахунку на 500 чоловік населення, надійшло із Марківської (8,9), Олексіївської (8,6), Олександрівської (7,5), Гнатівської (7,0), Глинянської (5,7) сільських рад, Помічнянської міської ради (5,5), Дружелюбівської (4,7) сільської ради (середній показник по району- 4,4).
Із 323 звернень на урядову телефонну «гарячу лінію» задоволено 120 звернень (37%), роз’яснено по 191 (59%), заходи вживаються по 12 (4%).
Протягом 2019 року з «гарячої лінії голови обласної державної адміністрації» на розгляд до райдержадміністрації надійшло 56 звернень, за відповідний період минулого року-93. У цих зверненнях громадянами порушено 57 питань, з них за змістом:
18%- комунального господарства;
по 14%- соціальної політики. Соціального захисту населення, охорони здоров’я, сімейної та гендерної політики. Захисту прав дітей;
11%- праці і заробітної плати;
9%- аграрної політики і земельних відносин;
7%- діяльності органів місцевого самоврядування;
5%- інше;
по 3%- транспорту і зв’язку, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності;
2%- економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва.
Найбільшу активність в здійсненні дзвінків виявили мешканці Добровеличківської ОТГ – 16 (29%), Липнязької с/р, Піщанобрідської ОТГ – по 7 (по 13%), Гнатівської с/р- 6 (11%), Тишківської ОТГ - 4 (7%).
Як свідчить аналіз надходження таких звернень за територіальною ознакою, протягом 2019 року найбільше звернень, у розрахунку на 500 чоловік населення, надійшло із Гнатівської (4,6), Троянської (3,2), Любомирської (2,1), Новолутківської (2,0), Федорівської (1,8), Червонополянської (1,6) сільських рад, Добровеличківської селищної ради (1,2), Миколаївської (1,1), Липнязької (0,9), Олександрівської (0,9) сільських рад (середній показник по району- 0,8).
Із 56 звернень до Кіровоградського обласного контактного центру задоволено 22 звернення (39%), роз’яснено по 34 (61%).
Відповідально ставляться до надання інформацій та відповідей заявникам управління агропромислового розвитку, відділи економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури, освіти, молоді та спорту, служба у справах дітей,  управління соціального захисту населення райдержадміністрації, комунальне некомерційне підприємство «Добровеличківська центральна районна лікарня» Добровеличківської районної ради Кіровоградської області, комунальне некомерційне підприємство «Добровеличківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Добровеличківської районної ради Кіровоградської області, відділ у Добровеличківському районі Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області, Олексіївська та Липнязька сільські ради.
З метою забезпечення оперативного вирішення звернень громадян та відповідно до графіка, затвердженого головою районної державної адміністрації, забезпечено функціонування телефонних гарячих ліній з керівництвом райдержадміністрації, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації. Повідомлення про роботу гарячих ліній систематично розміщуються на веб-сайті райдержадміністрації. З початку року організовано 31 «гарячу лінію» керівництва райдержадміністрації із громадянами, на які протягом 2019 року зателефонував 1 громадянин.
Протягом 2019 року на телефони довіри жителі району не зверталися.
Продовжують працювати громадські приймальні в чотирьох населених пунктах району, які за січень-грудень 2019 року відвідали у м.Помічна - 717 чоловік (2018 р. - 957 чол.), у с.Липняжка – 116 чоловік (2018 р. - 183 чол.), у с.Піщаний Брід - 39 чоловік (2018 р. - 45 чол.), у с.Тишківка - 129 чоловік (2018 р.- 111 чол.).
В обов’язковому порядку залишаються на додатковому контролі звернення громадян, у яких надана заявникам проміжна відповідь та забезпечується контроль за остаточним їх виконанням. На даний час на додатковому контролі перебуває 3 звернення.
На достатньому рівні надаються інформації Марківською, Липнязькою, Олексіївською сільськими радами.
На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови районної державної адміністрації від 14 лютого 2008 року № 94-р «Про забезпечення виконання в районі Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109» районною державною адміністрацією протягом 2019 року забезпечено:
проведення дня контролю, в рамках якого перевірено стан виконання даного Указу Президента України у Марківській, Гнатівській, Миколаївській, Олексіївській, Глинянській, Липнязькій, Братолюбівській, Карбівській, Троянській, Тернівській, Новолутківській та Олександрівській сільських радах;
проведення 12 засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;
звітування керівників структурних підрозділів та голів місцевих рад перед головою райдержадміністрації з питань роботи із зверненнями громадян. Протягом 2019 року згідно із графіком, затвердженим головою райдержадміністрації, прозвітували начальники фінансового управління, управління агропромислового розвитку, відділу економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури, управління соціального захисту населення, служби у справах дітей, архівного відділу, відділів освіти, молоді та спорту, містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та з питань цивільного захисту райдержадміністрації та Глинянський, Новолутківський, Гнатівський, Липнязький, Перчунівський, Олексіївський, Миколаївський, Олександрівський, Карбівський, Братолюбівський, Тернівський, Марківський, Троянський сільські голови. За результатами звітів дані протокольні доручення, які доводяться звітуючим до обов’язкового виконання;
проведення перевірок роботи із зверненнями громадян у фінансовому управлінні, управлінні агропромислового розвитку, відділі економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури, управлінні соціального захисту населення, службі у справах дітей, архівному відділі, відділі освіти, молоді та спорту, відділі містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та з питань цивільного захисту райдержадміністрації, Марківській, Гнатівській, Миколаївській, Олексіївській, Глинянській, Липнязькій, Братолюбівській, Карбівській, Троянській, Тернівській, Новолутківській та Олександрівській сільських радах (20 перевірок). Результати перевірок аналізуються на апаратних нарадах, колегіях райдержадміністрації, нарадах структурних підрозділів райдержадміністрації, засіданнях виконкомів місцевих рад;
висвітлення роботи із зверненнями громадян у засобах масової інформації, зокрема, з початку року в районній газеті «Сільське життя» надруковано графік особистого прийому громадян керівництвом Добровеличківської районної державної адміністрації (від 16 березня 2019 року № 12) та статті «Про роботу із зверненнями громадян в Добровеличківській районній державній адміністрації за 2018 рік» (від 16 березня 2019 року № 12), «Про роботу із зверненнями громадян у Добровеличківській районній державній адміністрації за І квартал 2019 року» (від 19 квітня 2019 року № 17), «Про роботу із зверненнями громадян» (від 16 серпня 2019 року № 34), «Розгляд звернень громадян – забезпечення постійного зв’язку між владою і народом» (від 18 жовтня 2019 року № 43).

 

 

Докладніше...>>>

   Телефонна "гаряча лінія"

при Добровеличківській районній державній адміністрації

 

5-14-31

 

 

Відповідно до Закону України «Про запобігання корупції», постанови Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 року № 265 «Про затвердження державної програми щодо реалізації засад Державної  антикорупційної політики в Україні (Антикорупційної стратегії) на 2015-2017 роки», для повідомлення про скоєння корупційних діянь та інших протиправних вчинків державними службовцями райдержадміністрації та посадовими особами органів місцевого самоврядування району в Добровеличківській районній держаній адміністрації працює

 

«телефон довіри» - 5 12 37, 5 14 31

 

 

 

  

                                                                   Прийом проводиться з 10 до 12 години

 

 

Посада, прізвище, ім’я,

по батькові керівника 

Особистий прийом

 

Особистий виїзний

прийом

Голова обласної державної

адміністрації

БАЛОНЬ

Андрій Богданович

 

 

2-й і 4-й четвер

 

 

 

 

1-й і 3-й четвер

 

 

Перший заступник голови

обласної державної адміністрації

КУЗЬМIН

Iгор Валерійович

 

2-а і 4-а п’ятниця

 

 

 

1-а і 3-я п’ятниця

 

 

 

Заступник голови обласної

державної адміністрації 

ВОЛИНЕЦЬ

Тетяна Григорівна

 

2-й і 4-й вівторок 

 

1-й і 3-й вівторок

Заступник голови обласної

державної адміністрації

КАЛІНІН

Максим Віталійович

 

 

 

  

1-й і 3-й вівторок

 

  

 

 

2-й і 4-й вівторок 

Заступник голови обласної

державної адмінстрації

ЛОБАНОВА

Світлана Василівна 

 

 

2-а і 4-а середа

 

1-а і 3-я середа

Керівник апарату обласної

державної адміністрації

ЛИННИК

Віталій Миколайович

 

  

1-а і 3-я середа

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                   

Дата проведення

Прізвище, ім’я, по батькові

Посада

№ телефону

 

03 березня

 

Смаглюк

Василь Віталійович 

Голова районної

державної адміністрації

5 12 46

10 березня

Потураєв

Іван Вікторович 

Керівник апарату

районної державної адміністрації 

 

5 12 37

 

17 березня

Ткаченко

Василь Вікторович

Заступник голови

районної державної адміністрації

5 14 31

24 березня

Силенко

Людмила Віталіївна

Начальник відділу освіти, культури, молоді та спорту райдержадміністрації 5 10 35

31 березня

Клименко

Тетяна Олександрівна

Начальник архівного відділу райдержадміністрації 5 15 96

Голова районної

державної адміністрації

 

 

 

 

 

11 березня

25 березня

 

 

 

Новолутківська с/р

Олександрівська с/р

 

Заступник голови районної

державної адміністрації

 

Ткаченко

Василь Вікторович

 

 

 

 

10 березня 

24 березня 

 

 

 

 

Тернівська с/р

Троянська с/р

 

Керівник апарату районної

державної адміністрації

 

Потураєв

Іван Вікторович

 

 

  

12 березня 

26 березня

 

 

 

Братолюбівська с/р

Гнатівська с/р