Навігація

Календар
«    Грудень 2017    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Зворотній зв'язокЗв'язок з адміністрацією сайту

Корисні посилання
Безвіз
Держспоживслужба
Гаряча лінія земельний
75 Кіровоградська область
Земля учасникам АТО
Енергозбереження
Центр допомоги учасникам АТО
Корупція
Тарифна децентралізація
Маєте проблеми зору?
Для збільшення розміру
шрифту натисніть на
клавіатурі одночасно
"Ctrl" і "+"

Опитування
Відповідь, отримана на Ваше звернення до адміністрації Добровеличківського району оброблена:

Корисні посилання

 

До районної державної адміністрації протягом січня-вересня 2017 року надійшло 798 звернень громадян, що на 861 менше порівняно з відповідним  періодом 2016 року.

Протягом січня-вересня 2017 року до райдержадміністрації надійшло поштою (електронною поштою) 22 звернення (2016 р.-23). Із 22 звернень задоволено 1 звернення (4%), роз’яснено по 18 (82%), заходи вживаються по 3 (14%).

На особистому та виїзному прийомах у керівництва райдержадміністрації зареєстровано 27 звернень, що на 36 менше порівняно з аналогічним періодом минулого року.

За аналізований період надійшло 9 колективних звернень (2016 р.-12). З урахуванням колективних звернень до районної державної адміністрації звернулися 1082 громадянина (2016 р.- 2175).

У зверненнях громадян порушено 801 питання, з них за змістом:

69%- соціального захисту;

по 6%-аграрної політики і земельних відносин, комунального господарства;

4%- охорони здоров’я;

по 2%- транспорту і зв’язку, праці і заробітної плати, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності, діяльності органів місцевого самоврядування;

по 1%- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту;

інші питання (5%).

Із 798 звернень, що надійшли на розгляд до районної державної адміністрації, вирішено позитивно питання, порушені у 340 зверненнях (43%), надані роз’яснення по 427 (53%), заходи вживаються по 31 (4%), звернення, у яких відмовлено - відсутні.

Стан розгляду звернень громадян протягом 2017 року двічі аналізувався на засіданнях колегії райдержадміністрації - 30 січня та            31 липня, головою райдержадміністрації видано відповідні розпорядження від 03 лютого 2017 року № 42-р та від 07 серпня 2017 року № 251-р.

Відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 18 грудня 2008 року № 828-р працюють громадські приймальні, які за січень-вересень 2017 року відвідали у м.Помічна-725 чоловік, у с.Липняжка- 126 чоловік, у с.Піщаний Брід-39 чоловік, у с.Тишківка- 82 чоловіки.

З початку року організовано 22 «гарячі лінії» керівництва райдержадміністрації із громадянами, на які зателефонували 5 громадян.

Працюють телефони довіри - 5 24 44, 5 12 37.

Продовжує працювати районна постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. З початку 2017 року відбулося 9 засідань даної комісії.

Продовжується звітування керівників структурних підрозділів та голів місцевих рад перед головою райдержадміністрації з питань роботи із зверненнями громадян. Протягом січня-вересня 2017 року на засіданні районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян прозвітували 7 начальників структурних підрозділів райдержадміністрації (фінансове управління, управління агропромислового розвитку, відділ економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури, управління соціального захисту населення, служба у справах дітей, відділ культури і туризму, архівний відділ райдержадміністрації) та 16 голів місцевих рад (Червонополянська, Любомирська, Гаївська, Глинянська, Новолутківська, Гнатівська, Дружелюбівська, Липнязька, Перчунівська, Олексіївська, Миколаївська, Олександрівська, Піщанобрідська, Карбівська, Братолюбівська, Федорівська сільські ради).

За результатами засідання вищевказаної комісії оформлені протокольні доручення, які доведені до звітуючих.

За аналізований період кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд до райдержадміністрації через вищестоящі органи влади, становить 743, що менше на 812 звернень у порівнянні з 2016 роком.

Протягом січня-вересня 2017 року на урядову «гарячу лінію» зателефонували 536 жителів району (2016 р.-1023).

У зверненнях громадян, які надійшли на розгляд з урядової телефонної «гарячої лінії», порушено 536 питань, з них за змістом:

85%-соціального захисту;

по 3%-охорони здоров’я, комунального господарства;

2%-аграрної політики і земельних відносин;

по 1%-транспорту і зв’язку, праці і заробітної плати, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності, діяльності органів місцевого самоврядування;

інші питання (3%).

Із 536 звернень на урядову телефонну «гарячу лінію» задоволено 251 звернення (47%), роз’яснено по 270 (50%), заходи вживаються по 15 (3%).

Протягом січня-вересня 2017 року до Кіровоградського обласного контактного центру -«гарячої лінії голови обласної державної адміністрації»  зателефонував 181 житель району (2016 р.-506).

У зверненнях громадян, які надійшли на розгляд з «гарячої лінії голови обласної державної адміністрації», порушено 181 питання, з них за змістом:

44%-соціального захисту;

13%- аграрної політики і земельних відносин;

8%-комунального господарства;

по 4%-праці і заробітної плати, охорони здоров’я, діяльності органів місцевого самоврядування;

3%- сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту;

по 2%- екології та природних ресурсів, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності;

1%- транспорту і зв’язку;

інші питання (13%).

Із 181 звернення до Кіровоградського обласного контактного центру задоволено 84 звернення (46%), роз’яснено по 96 (53%), заходи вживаються по 1 (1%).

Забезпечено щомісячне проведення дня контролю, під час якого здійснюються виїзні перевірки стану виконання доручень, наданих райдержадміністрації, за результатами розгляду звернень громадян Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Верховною Радою України, обласною державною адміністрацією. З початку 2017 року здійснено перевірки у Братолюбівській, Федорівській, Гаївській, Миколаївській, Любомирській, Червонополянській, Олексіївській,  Марківській та Перчунівській сільських радах, в рамках яких загальним відділом апарату райдержадміністрації проведено аналіз стану роботи із зверненнями громадян та надано методичну допомогу.

Протягом січня–вересня 2017 року проведено перевірку у фінансовому управлінні, управлінні агропромислового розвитку, відділі економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури, управлінні соціального захисту населення, службі у справах дітей, відділі культури і туризму, архівному відділі райдержадміністрації та надано методичну допомогу. Даним структурним підрозділам направлені довідки про результати перевірки.

Робота із зверненнями громадян висвітлюється на сторінках районної газети «Сільське життя».

Питання роботи із зверненнями громадян перебувають на постійному контролі у керівництва райдержадміністрації.

 

     Відповідно до статті 1 Указу Президента України від 7 лютого2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Добровеличківській районній державній адміністрації працює

«телефон довіри» - 5 24 44

 

 

Відповідно до Закону України «Про запобігання корупції», постанови Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 року № 265 «Про затвердження державної програми щодо реалізації засад Державної  антикорупційної політики в Україні (Антикорупційної стратегії) на 2015-2017 роки», для повідомлення про скоєння корупційних діянь та інших протиправних вчинків державними службовцями райдержадміністрації та посадовими особами органів місцевого самоврядування району в Добровеличківській районній держаній адміністрації працює

 

«телефон довіри» - 5 12 37

 

 

 

                                                                                                            Прийом проводиться з 10 до 12 години

 

 

 

Посада, прізвище, ім’я,

по батькові керівника

 

 

Особистий прийом

 

Особистий виїзний

прийом

 

 

Голова обласної державної

адміністрації

 

КУЗЬМЕНКО

Сергій Анатолійович

 

 

 

2-а і 4-а середа

 

 

 

1-а і 3-я середа

 

Перший заступник голови

обласної державної адміністрації

 

Коваленко

Сергій Петрович

 

 

 

2-а і 4-а п’ятниця

 

 

 

 

1-а і 3-я п’ятниця

 

Заступник голови обласної державної адміністрації

 

КОЛОМІЙЦЕВ

Андрій Олександрович

 

 

 

1-й і 3-й вівторок

 

 

 

 

2-й і 4-й вівторок

 

Заступник голови-керівник

апарату обласної державної адміністрації

 

ЛОБАНОВА

Світлана Василівна

 

 

 

2-й і 4-й четвер

 

 

 

1-й і 3-й четвер

 

 

Дата проведення

Прізвище, ім’я, по батькові

Посада

№ телефону

 

05 грудня

 

 

Смаглюк

Василь Віталійович

 

 

Голова районної державної адміністрації

 

 

5 12 46

 

 

 

12 грудня

 

 

Потураєв

Іван Вікторович

 

 

Керівник апарату  районної державної адміністрації

 

 

5 12 37

 

19 грудня

 

 

Ткаченко

Василь Вікторович

 

 

Заступник голови районної

державної адміністрації

 

 

5 12 36

 

26 грудня

 

 

Мілютіна

Інна Миколаївна

 

 

 

Директор районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

 

5 19 01

Голова районної

державної адміністрації

 

Смаглюк

Василь Віталійович

 

 

 

 

 

13 грудня

27 грудня

 

 

 

 

 

Помічнянська м/р

Липнязька с/р

 

Заступник голови районної

державної адміністрації

 

Ткаченко

Василь Вікторович

 

 

 

 

12 грудня

26 грудня

 

 

 

Марківська с/р

Тишківська с/р

Керівник апарату районної

державної адміністрації

 

Потураєв

Іван Вікторович

 

 

 

 

14 грудня

28 грудня

 

 

 

Дружелюбівська с/р

Миколаївська с/р