Навігація

Календар
«    Грудень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

Зворотній зв'язокЗв'язок з адміністрацією сайту

Корисні посилання
Безвіз
Безвіз
Я маю право
Безвіз
Держспоживслужба
Гаряча лінія земельний
75 Кіровоградська область
Земля учасникам АТО
Енергозбереження
Центр допомоги учасникам АТО
Корупція
Тарифна децентралізація
Маєте проблеми зору?
Для збільшення розміру
шрифту натисніть на
клавіатурі одночасно
"Ctrl" і "+"

Опитування
Відповідь, отримана на Ваше звернення до адміністрації Добровеличківського району оброблена:

Корисні посилання

До районної державної адміністрації протягом січня-вересня 2018 року надійшло 588 звернень громадян, що на 210 менше порівняно з відповідним  періодом 2017 року.

Протягом січня-вересня 2018 року до райдержадміністрації надійшло поштою (електронною поштою) 39 звернень, що на 17 звернень більше у порівнянні з відповідним періодом 2017 року. Із 39 звернень вирішено позитивно питання, порушені у 5 зверненнях (13%), роз’яснено по 33 (85%), заходи вживаються по 1 (2%).

На особистому та виїзному прийомах у керівництва райдержадміністрації зареєстровано 16 звернень, що на 11 менше порівняно з аналогічним періодом минулого року.

За аналізований період надійшло 12 колективних звернень (2017 р.-9). З урахуванням колективних звернень до районної державної адміністрації звернулися 974 громадянина (2017 р.- 1082).

У зверненнях громадян порушено 594 питання, з них за змістом:

59%-соціальної політики. Соціального захисту населення;

11%- аграрної політики і земельних відносин;

8%- охорони здоров’я;

7%- комунального господарства;

4%- діяльності органів місцевого самоврядування;

2%- сімейної та гендерної політики. Захисту прав дітей;

по 1%- транспорту і зв’язку, праці і заробітної плати, житлової політики, екології та природних ресурсів, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності;

інші питання (3%).

Із 588 звернень, що надійшли на розгляд до районної державної адміністрації, вирішено позитивно питання, порушені у 211 зверненнях (36%), надані роз’яснення по 353 (60%), заходи вживаються по 24 (4%), звернення, у яких відмовлено - відсутні.

Стан розгляду звернень громадян протягом 2018 року двічі аналізувався на засіданнях колегії райдержадміністрації – 29 січня та 30 липня, головою райдержадміністрації видано відповідні розпорядження від 01 лютого 2018 року № 27-р та від 06 серпня 2018 року № 208-р.

Відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від  18 грудня 2008 року № 828-р працюють громадські приймальні, які за січень-вересень 2018 року відвідали у м.Помічна-697 чоловік, у с.Липняжка- 135 чоловік, у с.Піщаний Брід-33 чоловіки, у с.Тишківка- 90 чоловік.

31 травня 2018 року загальним відділом апарату райдержадміністрації проведено семінар-навчання із відповідальними за роботу із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації з питання «Про Класифікатор звернень громадян, затверджений розпорядженням голови облдержадміністрації від 19 березня 2018 року № 156-р».

З початку року організовано 25 «гарячих ліній» керівництва райдержадміністрації із громадянами, на які зателефонували 6 громадян.

При районній державній адміністрації працює телефонна «гаряча лінія» за номером: 5-24-44. На звітну дату надійшло 11 звернень.

Працюють телефони довіри - 5 24 44, 5 12 37.

Продовжує працювати районна постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. З початку 2018 року відбулося 9 засідань даної комісії.

Продовжується звітування керівників структурних підрозділів та голів місцевих рад перед головою райдержадміністрації з питань роботи із зверненнями громадян. Протягом січня-вересня 2018 року прозвітували 7 начальників структурних підрозділів райдержадміністрації (фінансове управління, управління агропромислового розвитку, відділ економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури, управління соціального захисту населення, служба у справах дітей, відділ культури і туризму, архівний відділ райдержадміністрації) та 15 голів місцевих рад (Червонополянська, Любомирська, Глинянська, Новолутківська, Гнатівська, Дружелюбівська, Липнязька, Перчунівська, Олексіївська, Миколаївська, Олександрівська, Піщанобрідська, Карбівська, Братолюбівська, Юр’ївська сільські ради).

За результатами засідання вищевказаної комісії оформлені протокольні доручення, які доведені до звітуючих.

За аналізований період кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд до райдержадміністрації через вищестоящі органи влади, становить 516, що менше на 227 звернень у порівнянні з 2017 роком.

Протягом січня-вересня 2018 року на урядову «гарячу лінію» зателефонували 411 жителів району (2017 р.- 536).

У зверненнях громадян, які надійшли на розгляд з урядової телефонної «гарячої лінії», порушено 412 питань, з них за змістом:

75%-соціальної політики. Соціального захисту населення;

9%- аграрної політики і земельних відносин;

по 5%- охорони здоров’я, комунального господарства;

2%- сімейної та гендерної політики. Захисту прав дітей;

по 1%- транспорту і зв’язку, діяльності органів місцевого самоврядування;

інші питання (2%).

Із 411 звернень на урядову телефонну «гарячу лінію» задоволено 165 звернення (40%), роз’яснено по 228 (56%), заходи вживаються по 18 (4%).

Протягом січня-вересня 2018 року на Гарячу лінію голови обласної державної адміністрації зателефонував 81 житель району (2017 р.- 181).

У зверненнях громадян, які надійшли на розгляд з «гарячої лінії голови обласної державної адміністрації», порушено 84 питання, з них за змістом:

26%- охорони здоров’я;

20%- комунального господарства;

12%- аграрної політики і земельних відносин;

11%- діяльності органів місцевого самоврядування;

6%- інші питання;

по 5%- транспорту і зв’язку, соціальної політики. Соціального захисту населення;

по 3%- екології та природних ресурсів, сімейної та гендерної політики. Захисту прав дітей;

по 2%- праці і заробітної плати, культури та культурної спадщини, туризму, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності;

по 1%- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації, молоді. Фізичної культури і спорту, діяльності підприємств та установ.

Із 81 звернення до Кіровоградського обласного контактного центру задоволено 30 звернень (37%), роз’яснено по 49 (60%), заходи вживаються по     2 (3%).

Забезпечено щомісячне проведення дня контролю, під час якого здійснюються виїзні перевірки стану виконання доручень, наданих райдержадміністрації, за результатами розгляду звернень громадян Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Верховною Радою України, обласною державною адміністрацією. З початку 2018 року здійснено перевірки у Червонополянській, Юр’ївській, Любомирській,  Перчунівській, Піщанобрідській, Новолутківській, Гнатівській, Троянській та Дружелюбівській сільських радах, в рамках яких загальним відділом апарату райдержадміністрації проведено аналіз стану роботи із зверненнями громадян та надано методичну допомогу.

Протягом січня–вересня 2018 року проведено перевірку у фінансовому управлінні, управлінні агропромислового розвитку, відділі економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури, управлінні соціального захисту населення, службі у справах дітей, відділі культури і туризму, архівному відділі райдержадміністрації та надано методичну допомогу. Даним структурним підрозділам направлені довідки про результати перевірки.

Робота із зверненнями громадян висвітлюється на сторінках районної газети «Сільське життя».

Питання роботи із зверненнями громадян перебувають на постійному контролі у керівництва райдержадміністрації.

 

 

До районної державної адміністрації протягом січня-березня 2018 року надійшло 211 звернень громадян, що на 171 менше порівняно з відповідним  періодом 2017 року.

Протягом І кварталу 2018 року до райдержадміністрації надійшло поштою (електронною поштою) 13 звернень, що на 4 звернення більше у порівнянні з відповідним періодом 2017 року. Із 13 звернень вирішено позитивно питання, порушені у 1 зверненні (8%), роз’яснено по 10 (77%), залишено на додатковому контролі 2 звернення (15%).

На особистому та виїзному прийомах у керівництва райдержадміністрації зареєстровано 2 звернення, що на 3 менше порівняно з аналогічним періодом минулого року.

За аналізований період надійшло 3 колективних звернення (2017 р.-2). З урахуванням колективних звернень до районної державної адміністрації звернулися 328 громадян (2017 р.- 594).

У зверненнях громадян порушено 211 питань, з них за змістом:

70%- соціального захисту;

9%- аграрної політики і земельних відносин;

6%- охорони здоров’я;

4%- діяльності органів місцевого самоврядування;

3%- комунального господарства;

2%- сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту;

по 1%- транспорту і зв’язку, екології та природних ресурсів, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності;

інші питання (3%).

Із 211 звернень, що надійшли на розгляд до районної державної адміністрації, вирішено позитивно питання, порушені у 71 зверненні (34%), надані роз’яснення по 124 (59%), заходи вживаються по 16 (7%), звернення, у яких відмовлено – відсутні.

29 січня 2018 року на засіданні колегії районної державної адміністрації розглянуто питання „Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування у 2017 році”, головою райдержадміністрації видано відповідне розпорядження від 01 лютого 2018 року № 27-р.

Відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 18 грудня 2008 року № 828-р працюють громадські приймальні, які за січень-березень 2018 року відвідали у м.Помічна-260 чоловік, у с.Липняжка-  63 чоловіки, у с.Піщаний Брід-22 чоловіки, у с.Тишківка- 60 чоловік.

З початку року організовано 9 «гарячих ліній» керівництва райдержадміністрації із громадянами, на які протягом січня-березня 2018 року жителі району не телефонували.

При районній державній адміністрації працює телефонна «гаряча лінія» за номером: 5-24-44. На звітну дату звернень не було.

Працюють телефони довіри - 5 24 44, 5 12 37.

Продовжує працювати районна постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. З початку 2018 року відбулося 3 засідання даної комісії.

Продовжується звітування керівників структурних підрозділів та голів місцевих рад перед головою райдержадміністрації з питань роботи із зверненнями громадян. Протягом І кварталу 2018 року прозвітували 2 начальника структурних підрозділів райдержадміністрації (фінансове управління, управління агропромислового розвитку райдержадміністрації) та 4 голови місцевих рад (Червонополянська, Любомирська, Глинянська, Новолутківська сільські ради).

За результатами засідання вищевказаної комісії оформлені протокольні доручення, які доведені до звітуючих.

За аналізований період кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд до райдержадміністрації через вищестоящі органи влади, становить 196, що менше на 170 звернень у порівнянні з 2017 роком.

Протягом січня-березня 2018 року на урядову «гарячу лінію» зателефонували 169 жителів району (2017 р.- 260).

У зверненнях громадян, які надійшли на розгляд з урядової телефонної «гарячої лінії», порушено 169 питань. За змістом порушених питань 84% становлять питання соціального захисту, 8%- аграрної політики і земельних відносин, по 2%- охорони здоров’я, комунального господарства, сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту, по 1%- транспорту і зв’язку, інші питання.

Із 169 звернень на урядову телефонну «гарячу лінію» задоволено 64 звернення (38%), роз’яснено по 91 (54%), заходи вживаються по 14 (8%).

Протягом січня-березня 2018 року на Гарячу лінію голови обласної державної адміністрації зателефонували 22 жителі району (2017 р.- 102).

У зверненнях громадян, які надійшли на розгляд з «гарячої лінії голови обласної державної адміністрації», порушено 22 питання, з них за змістом:

41%- охорони здоров’я;

по 9%- аграрної політики і земельних відносин, комунального господарства, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності, діяльності органів місцевого самоврядування, інші питання;

по 5%-транспорту і зв’язку, сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту;

4%- соціального захисту.

Із 22 звернень до Кіровоградського обласного контактного центру задоволено 6 звернень (27%), роз’яснено по 14 (64%), заходи вживаються по 2 (9%).

Забезпечено щомісячне проведення дня контролю, під час якого здійснюються виїзні перевірки стану виконання доручень, наданих райдержадміністрації, за результатами розгляду звернень громадян, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Верховною Радою України, обласною державною адміністрацією. З початку 2018 року здійснено перевірки у Червонополянській, Юр’ївській та Любомирській сільських радах.

Відповідно до графіку здійснені перевірки щодо розгляду звернень громадян у фінансовому управлінні, управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації та надано методичну допомогу.

З початку року в районній газеті «Сільське життя» надруковано графік особистого прийому громадян керівництвом Добровеличківської районної державної адміністрації (від 03 лютого 2018 року № 9-10).

На офіційному веб-сайті райдержадміністрації у банері «Зворотній зв’язок» розміщено електронну форму звернення до керівництва райдержадміністрації.

Питання роботи із зверненнями громадян перебувають на постійному контролі у керівництва райдержадміністрації.