Навігація

Календар
«    Липень 2020    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 

Зворотній зв'язокЗв'язок з адміністрацією сайту

Корисні посилання
Безвіз
Sydtcn
Sydtcn
Безвіз
Безвіз
Держспоживслужба
Гаряча лінія земельний
75 Кіровоградська область
Земля учасникам АТО
Енергозбереження
Центр допомоги учасникам АТО
Корупція
Тарифна децентралізація
Маєте проблеми зору?
Для збільшення розміру
шрифту натисніть на
клавіатурі одночасно
"Ctrl" і "+"

Опитування
Відповідь, отримана на Ваше звернення до адміністрації Добровеличківського району оброблена:

Корисні посилання

До районної державної адміністрації протягом січня-березня 2020 року надійшло 89 звернень громадян, що на 13 менше порівняно з відповідним періодом 2019 року.

Протягом січня-березня 2020 року до райдержадміністрації надійшло поштою (електронною поштою) 2 звернення (2019 р.-2).

На особистому та особистому виїзному прийомах у керівництва райдержадміністрації зареєстровано 5 звернень (2019 р.- 5).

За аналізований період колективні звернення не надходили (2019 р. - 0).

У зверненнях громадян порушено 95 питань, з них за змістом:

63% - соціальної політики. Соціального захисту населення;

13% - охорони здоров’я;

6% - аграрної політики і земельних відносин;

4% - діяльності органів місцевого самоврядування;

по 3% - комунального господарства, інше;

по 2% - сімейної та гендерної політики. Захисту прав дітей, діяльності місцевих органів виконавчої влади;

по 1% - праці і заробітної плати, екології та природних ресурсів, культури та культурної спадщини, туризму, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності.

Із 89 звернень, що надійшли на розгляд до районної державної адміністрації, вирішено позитивно питання, порушені у 33 зверненнях (37 %), надані роз’яснення по 51 (57 %), заходи вживаються по 5 (6 %), звернення, у яких відмовлено – відсутні.

27 січня 2020 року на засіданні колегії районної державної адміністрації розглянуто питання „Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування у 2019 році”, головою райдержадміністрації видано відповідне розпорядження від 31 січня 2020 року № 23-р.

Відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 18 грудня 2008 року № 828-р працюють громадські приймальні, які за січень-березень 2020 року відвідали у м. Помічна - 70 чоловік, у с. Липняжка - 33 чоловіки, у с. Піщаний Брід - 17 чоловік, у с. Тишківка - 10 чоловік.

З початку року організовано 7 «гарячих ліній» керівництва райдержадміністрації із громадянами, на які протягом січня-березня 2020 року жителі району не телефонували.

При районній державній адміністрації працює телефонна «гаряча лінія» за номером: 5-14-31. На звітну дату звернення не надходили.

Працюють телефони довіри: 5-14-31, 5-12-37.

Продовжує працювати районна постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. З початку 2020 року відбулося 3 засідання даної комісії.

З метою посилення персональної відповідальності посадових осіб розроблено графік особистого звітування керівників структурних підрозділів та голів місцевих рад перед головою райдержадміністрації з питань роботи із зверненнями громадян. Протягом І кварталу 2020 року прозвітували Новолутківський та Гнатівський сільські голови.

За результатами засідання районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян оформлені протокольні доручення, які доведені до звітуючих.

За аналізований період кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд до райдержадміністрації через вищестоящі органи влади, становить 82, що менше на 12 звернень у порівнянні з 2019 роком.

Протягом січня-березня 2020 року на урядову «гарячу лінію» зателефонували 63 жителі району (2019 р. - 67).

У зверненнях громадян, які надійшли на розгляд з урядової телефонної «гарячої лінії», порушено 63 питання, з них за змістом:

82% - соціальної політики. Соціального захисту населення;

9% - охорони здоров’я;

3% - діяльності місцевих органів виконавчої влади;

по 2% - комунального господарства, діяльності органів місцевого самоврядування, інше.

Із 63 звернень на урядову телефонну «гарячу лінію» задоволено 29 звернень (46 %), роз’яснено по 32 (51 %), заходи вживаються по 2 (3%).

Протягом січня-березня 2020 року на Гарячу лінію голови обласної державної адміністрації зателефонували 12 жителів району (2019 р. - 23).

У зверненнях громадян, які надійшли на розгляд з «гарячої лінії голови обласної державної адміністрації», порушено 13 питань, з них за змістом:.

38% - охорони здоров’я;

15% - діяльності органів місцевого самоврядування;

по 8% - аграрної політики і земельних відносин, праці і заробітної плати, комунального господарства, сімейної та гендерної політики. Захисту прав дітей, інше;

7% - культури та культурної спадщини, туризму.

Із 12 звернень до Кіровоградського обласного контактного центру задоволено 2 звернення (17 %), роз’яснено по 8 (66 %), заходи вживаються по 2 (17 %).

Забезпечено щомісячне проведення дня контролю, під час якого здійснюються перевірки стану виконання доручень, наданих райдержадміністрації, за результатами розгляду звернень громадян Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Верховною Радою України, обласною державною адміністрацією. З початку 2020 року здійснено перевірки у фінансовому управлінні райдержадміністрації, Гнатівській та Новолутківській сільських радах, в рамках яких сектором документообігу та звернень громадян апарату райдержадміністрації проведено аналіз стану роботи із зверненнями громадян та надано методичну допомогу.

Відповідно до графіку здійснені перевірки щодо розгляду звернень громадян у фінансовому управлінні, управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації та надано методичну допомогу.

Питання роботи із зверненнями громадян перебувають на постійному контролі у керівництва райдержадміністрації.

Докладніше...>>>