Навігація

Календар
«    Лютий 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728 

Зворотній зв'язокЗв'язок з адміністрацією сайту

Корисні посилання
Безвіз
Безвіз
Я маю право
Безвіз
Держспоживслужба
Гаряча лінія земельний
75 Кіровоградська область
Земля учасникам АТО
Енергозбереження
Центр допомоги учасникам АТО
Корупція
Тарифна децентралізація
Маєте проблеми зору?
Для збільшення розміру
шрифту натисніть на
клавіатурі одночасно
"Ctrl" і "+"

Опитування
Відповідь, отримана на Ваше звернення до адміністрації Добровеличківського району оброблена:

Корисні посилання

 Про роботу із зверненнями

громадян за 2018 рік

 

Всього до районної державної адміністрації за 2018 рік надійшло  718 звернень, що на 328 звернень менше ніж за 2017 рік, з них 698 звернень (97%) надійшло поштою (2017 р.– 1018 звернень), 20 (3%) звернень від громадян, які побували на особистому та виїзному прийомах у керівництва районної державної адміністрації (2017 р.– 28).

Аналіз звернень за суб’єктом показує, що з 718 звернень, що надійшли до районної державної адміністрації протягом 2018 року: індивідуальних -690 (2017 р.-1015), анонімних-15 (2017 р.-20). За аналізований період надійшло 13 колективних звернень (2017 р.- 11). З урахуванням колективних звернень до районної державної адміністрації звернулися 1173 громадяни (2017 р.- 1336).

Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою, протягом 2018 року найбільше звернень, у розрахунку на 500 чоловік населення, надійшло із Марківської (22,9), Дружелюбівської (21,7), Перчунівської (12,7), Любомирської (12,6), Троянської (11,1), Глинянської (10,8), Карбівської (10,8) сільських рад, Помічнянської міської ради (10,4), (середній показник по району-9,8).

Аналіз звернень за їх видами показує, що з усіх звернень, що надійшли до районної державної адміністрації у 2018 році: пропозицій немає, заяв - 683, скарг – 35. У зверненнях громадян порушено 725 питань, з них за змістом:

61%- соціальної політики. Соціального захисту населення;

10%-аграрної політики і земельних відносин;

7%- охорони здоров’я;

6% - комунального господарства;

3%- діяльності органів місцевого самоврядування;

2%-сімейної та гендерної політики.Захисту прав дітей.

по 1%- транспорту і зв’язку, праці і заробітної плати, житлової політики, екології та природних ресурсів, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності;

інші питання (5%).

Як і раніше, за допомогою звертались найменш соціально захищені категорії громадян, люди похилого віку, громадяни, які потребують значних фінансових затрат на операційне лікування та реабілітацію після операції. Протягом 2018 року розпорядженнями голови районної державної адміністрації матеріальна допомога не надавалася. Депутатами Кіровоградської обласної ради  Гуменюк Тетяною Броніславівною, Мусієнко Людмилою Анатоліївною, Соловчуком Іваном Михайловичем, Циз Віталієм Анатолійовичем надана матеріальна допомога 78 громадянам району на лікування, вирішення соціально-побутових проблем на загальну суму 180500,00 грн. За рахунок коштів державного бюджету було надано одноразову матеріальну допомогу 50 непрацюючим малозабезпеченим особам та особам з інвалідністю на загальну суму 35939,31 грн.

Із 718 звернень, що надійшли на розгляд до районної державної адміністрації, вирішено позитивно питання, порушені у 241 зверненню (34%), надані роз’яснення по 469 (65%), заходи вживаються по 8 (1%), звернення, у яких відмовлено - відсутні.

Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються члени сімей військовослужбовців, які загинули в зоні проведення антитерористичної операції на сході України, військовослужбовці, які брали або беруть участь у проведенні антитерористичної операції на сході України, члени їх сімей. Протягом 2018 року на розгляд до райдержадміністрації надійшло 23 таких звернень.

Всього на особистих та особистих виїзних прийомах керівництвом районної державної адміністрації протягом 2018 року розглянуто 20 звернень. Відповідно до пункту 3 Порядку організації проведення виїзних прийомів громадян, затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від 14 лютого 2008 року № 94-р «Про забезпечення виконання в районі Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109», «організацію проведення особистого виїзного прийому забезпечує голова виконавчого комітету міської, селищної та сільських рад». Крім Карбівської, Новолутківської, Братолюбівської, Миколаївської, Червонополянської, Тернівської, Дружелюбівської та Троянської сільських рад особистих виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації на територіях місцевих рад організовано не було. Графіки проведення особистих виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації на територіях розміщуються на веб-сайті райдержадміністрації, до місцевих рад направляються заздалегідь.

За аналізований період кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд до райдержадміністрації через вищестоящі органи влади, становить 631, що менше на 346 звернень у порівнянні з 2017 роком.

Із 631 звернення: 25 звернень надійшли через обласну державну адміністрацію; 602-через Кіровоградський обласний контактний центр, із них: через Урядову гарячу лінію-509 звернень, через Гарячу лінію голови обласної державної адміністрації -93; 4-через інші органи влади.

Протягом 2018 року до райдержадміністрації через урядову телефонну «гарячу лінію» надійшло 509 звернень (2017 р.- 725).

Найбільше порушено питань:

соціальної політики. Соціального захисту населення – 396 (78%);

аграрної політики і земельних відносин-41 (8%);

охорони здоров’я-22 (4%);

комунального господарства-21 (4%);

інші питання-14 (2%);        

сімейної та гендерної політики. Захисту прав дітей-9 (2%);

діяльності органів місцевого самоврядування-4 (1%);

транспорту і зв’язку-3 (1%);

Із загальної кількості звернень на урядову «гарячу лінію» надійшло 178 звернень (35%) від жителів м.Помічна, 49 (10%) від жителів Тишківської сільської ради, 48 (9%) від жителів Добровеличківської селищної ради, 41 (8%) від жителів Піщанобрідської, 28 (6%) від жителів Дружелюбівської, 20 (4%) від жителів Липнязької сільських рад.

Як свідчить аналіз надходження звернень громадян на урядову телефонну «гарячу лінію» за територіальною ознакою, протягом 2018 року найбільше звернень, у розрахунку на 500 чоловік населення, надійшло із Марківської (19,1), Дружелюбівської (16,4), Перчунівської (11,2) сільських рад, Помічнянської міської ради (9,3), Глинянської (8,6), Тишківської (7,6), Тернівської (7,1), Олексіївської (6,9) сільських рад (середній показник по району-6,9).

Із 509 звернень на урядову телефонну «гарячу лінію» задоволено 186 звернень (37%), роз’яснено по 317 (62%), заходи вживаються по 6 (1%).

Протягом 2018 року з «гарячої лінії голови обласної державної адміністрації» на розгляд до райдержадміністрації надійшло 93 звернення, за відповідний період минулого року-222. У цих зверненнях громадянами порушено 97 питань, з них за змістом:

25%- охорони здоров’я;

21%- комунального господарства;

12%- аграрної політики і земельних відносин;

11%- діяльності органів місцевого самоврядування;

6%- інші питання;

5%- соціальної політики. Соціального захисту населення;

4%-транспорту і зв’язку;

3%- екології та природних ресурсів;

по 2%- праці і заробітної плати, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації, сімейної та гендерної політики. Захисту прав дітей, культури та культурної спадщини, туризму, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності;

по 1%- економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва, молоді. Фізичної культури і спорту, діяльності підприємств та установ.

Найбільшу активність в здійсненні дзвінків виявили мешканці Добровеличківської с/р – 19 (20%), м.Помічна – 9 (10%), Липнязької с/р –  9 (10%), Піщанобрідської с/р – 8 (9%), Любомирської с/р- 6 (6%), Тишківської с/р- 5 (5%).

Як свідчить аналіз надходження таких звернень за територіальною ознакою, протягом 2018 року найбільше звернень, у розрахунку на 500 чоловік населення, надійшло із Любомирської (6,3), Марківської (3,8), Троянської (3,2), Федорівської (2,7), Братолюбівської (2,0), Дружелюбівської (1,8) сільських рад, Добровеличківської селищної ради (1,5), Глинянської (1,4) сільської ради (середній показник по району-1,3).

Із 93 звернень до Кіровоградського обласного контактного центру задоволено 32 звернення (34%), роз’яснено по 61 (66%).

Відповідально ставляться до надання інформацій та відповідей заявникам управління соціального захисту населення, агропромислового розвитку, відділи освіти, молоді та спорту, містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та з питань цивільного захисту, економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури, служба у справах дітей райдержадміністрації, Добровеличківська центральна районна лікарня, КЗ «Добровеличківський районний центр первинної медико-санітарної допомоги», відділ у Добровеличківському районі Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області, Липнязька, Любомирська сільські ради.

02 лютого 2018 року забезпечено проведення в смт Добровеличківка особистого виїзного прийому першим заступником голови облдержадміністрації Коваленком С.П. Звернулося троє громадян з питань ремонту доріг від села Піщаний Брід до залізничного переїзду «Якимівка» та по маршруту Карбівка-Добровеличківка, та щодо сприяння у виплаті щорічної допомоги учаснику ліквідації аварії на ЧАЕС І категорії згідно із рішенням Дніпропетровського апеляційного суду.

06 вересня 2018 року забезпечено проведення в смт Добровеличківка особистого виїзного прийому громадян заступником голови обласної державної адміністрації Лобановою С.В. Звернулося троє громадян з питань затримки доставки періодичних видань, руйнування доріг, мостів місцевого значення внаслідок руху великовантажного транспорту та покращення якості мобільного зв’язку.

31 травня 2018 року загальним відділом апарату райдержадміністрації проведено семінар-навчання із відповідальними за роботу із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації з питання «Про Класифікатор звернень громадян, затверджений розпорядженням голови облдержадміністрації від 19 березня 2018 року № 156-р».

З метою забезпечення оперативного вирішення звернень громадян та відповідно до графіка, затвердженого головою районної державної адміністрації, забезпечено функціонування телефонних гарячих ліній з керівництвом райдержадміністрації, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації. Повідомлення про роботу гарячих ліній систематично розміщуються на веб-сайті райдержадміністрації. З початку року організовано 34 «гарячі лінії» керівництва райдержадміністрації із громадянами, на які протягом 2018 року зателефонували 8 громадян.

При районній державній адміністрації з березня 2018 року функціонує телефонна «гаряча лінія» за номером: 5-24-44. Оголошення про її роботу розміщено на сайті райдержадміністрації, на дошці оголошень (фойє І поверху приміщення райдержадміністрації) та роздано місцевим радам для розміщення на дошці оголошень на їх територіях. На звітну дату надійшло   12 звернень.

Працюють телефони довіри – 5 24 44, 5 12 37. Протягом 2018 року на телефони довіри жителі району не зверталися.

Продовжують працювати громадські приймальні в чотирьох населених пунктах району, які за січень-грудень 2018 року відвідали у м.Помічна-957 чоловік (2017 р.- 889 чол.), у с.Липняжка–183 чоловіки (2017 р.- 157 чол.), у с.Піщаний Брід - 45 чоловік (2017 р.- 47 чол.), у с.Тишківка-111 чоловік (2017 р.- 95 чол.).

В обов’язковому порядку залишаються на додатковому контролі звернення громадян, у яких надана заявникам проміжна відповідь та забезпечується контроль за остаточним їх виконанням. На даний час на додатковому контролі перебуває 4 звернення.

На достатньому рівні надаються інформації Марківською, Липнязькою, Олексіївською та Піщанобрідською сільськими радами.

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови районної державної адміністрації від 14 лютого 2008 року № 94-р «Про забезпечення виконання в районі Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109» районною державною адміністрацією протягом 2018 року забезпечено:

проведення дня контролю, в рамках якого перевірено стан виконання даного Указу Президента України у Червонополянській, Юр’ївській, Любомирській, Перчунівській, Піщанобрідській, Новолутківській, Гнатівській, Троянській, Дружелюбівській, Братолюбівській, Липнязькій та Глинянській сільських радах;

проведення засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян – засідання проведені 26 січня, 23 лютого, 23 березня, 27 квітня, 25 травня, 22 червня, 27 липня, 17 серпня, 21 вересня, 26 жовтня, 23 листопада, 21 грудня 2018 року (12 засідань);

звітування керівників структурних підрозділів та голів місцевих рад перед головою райдержадміністрації з питань роботи із зверненнями громадян. Протягом 2018 року згідно із графіком, затвердженим головою райдержадміністрації, прозвітували 9 начальників структурних підрозділів райдержадміністрації (фінансове управління, управління агропромислового розвитку, відділ економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури, управління соціального захисту населення, служба у справах дітей, відділ культури і туризму, архівний відділ, відділ освіти, молоді та спорту, відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та з питань цивільного захисту райдержадміністрації) та 19 голів місцевих рад (Добровеличківська селищна, Червонополянська, Любомирська, Глинянська, Новолутківська, Гнатівська, Дружелюбівська, Липнязька, Перчунівська, Олексіївська, Миколаївська, Олександрівська, Піщанобрідська, Карбівська, Братолюбівська, Юр’ївська, Тернівська, Марківська, Троянська сільські ради). За результатами звітів дані протокольні доручення, які доводяться звітуючим до обов’язкового виконання;

проведення перевірок роботи із зверненнями громадян у фінансовому управлінні, управлінні агропромислового розвитку, відділі економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури, управлінні соціального захисту населення, службі у справах дітей, відділі культури і туризму, архівному відділі, відділі освіти, молоді та спорту, відділі містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та з питань цивільного захисту райдержадміністрації, Червонополянській, Юр’ївській, Любомирській, Перчунівській, Піщанобрідській, Новолутківській, Гнатівській, Троянській, Дружелюбівській, Братолюбівській, Липнязькій та Глинянській сільських радах (22 перевірки). Результати перевірок аналізуються на апаратних нарадах, колегіях райдержадміністрації, нарадах структурних підрозділів райдержадміністрації, засіданнях виконкомів місцевих рад;

висвітлення роботи із зверненнями громадян у засобах масової інформації, зокрема, з початку року в районній газеті «Сільське життя» надруковано графік особистого прийому громадян керівництвом Добровеличківської районної державної адміністрації (від 03 лютого 2018 року № 9-10) та статті «Про роботу із зверненнями громадян у Добровеличківській районній державній адміністрації протягом першого півріччя 2018 року» (від 15 вересня 2018 року № 73-74), «Розгляд звернень громадян – забезпечення постійного зв’язку між владою і народом» (від 27 жовтня 2018 року № 85-86).

 

До районної державної адміністрації протягом січня-березня 2018 року надійшло 211 звернень громадян, що на 171 менше порівняно з відповідним  періодом 2017 року.

Протягом І кварталу 2018 року до райдержадміністрації надійшло поштою (електронною поштою) 13 звернень, що на 4 звернення більше у порівнянні з відповідним періодом 2017 року. Із 13 звернень вирішено позитивно питання, порушені у 1 зверненні (8%), роз’яснено по 10 (77%), залишено на додатковому контролі 2 звернення (15%).

На особистому та виїзному прийомах у керівництва райдержадміністрації зареєстровано 2 звернення, що на 3 менше порівняно з аналогічним періодом минулого року.

За аналізований період надійшло 3 колективних звернення (2017 р.-2). З урахуванням колективних звернень до районної державної адміністрації звернулися 328 громадян (2017 р.- 594).

У зверненнях громадян порушено 211 питань, з них за змістом:

70%- соціального захисту;

9%- аграрної політики і земельних відносин;

6%- охорони здоров’я;

4%- діяльності органів місцевого самоврядування;

3%- комунального господарства;

2%- сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту;

по 1%- транспорту і зв’язку, екології та природних ресурсів, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності;

інші питання (3%).

Із 211 звернень, що надійшли на розгляд до районної державної адміністрації, вирішено позитивно питання, порушені у 71 зверненні (34%), надані роз’яснення по 124 (59%), заходи вживаються по 16 (7%), звернення, у яких відмовлено – відсутні.

29 січня 2018 року на засіданні колегії районної державної адміністрації розглянуто питання „Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування у 2017 році”, головою райдержадміністрації видано відповідне розпорядження від 01 лютого 2018 року № 27-р.

Відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 18 грудня 2008 року № 828-р працюють громадські приймальні, які за січень-березень 2018 року відвідали у м.Помічна-260 чоловік, у с.Липняжка-  63 чоловіки, у с.Піщаний Брід-22 чоловіки, у с.Тишківка- 60 чоловік.

З початку року організовано 9 «гарячих ліній» керівництва райдержадміністрації із громадянами, на які протягом січня-березня 2018 року жителі району не телефонували.

При районній державній адміністрації працює телефонна «гаряча лінія» за номером: 5-24-44. На звітну дату звернень не було.

Працюють телефони довіри - 5 24 44, 5 12 37.

Продовжує працювати районна постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. З початку 2018 року відбулося 3 засідання даної комісії.

Продовжується звітування керівників структурних підрозділів та голів місцевих рад перед головою райдержадміністрації з питань роботи із зверненнями громадян. Протягом І кварталу 2018 року прозвітували 2 начальника структурних підрозділів райдержадміністрації (фінансове управління, управління агропромислового розвитку райдержадміністрації) та 4 голови місцевих рад (Червонополянська, Любомирська, Глинянська, Новолутківська сільські ради).

За результатами засідання вищевказаної комісії оформлені протокольні доручення, які доведені до звітуючих.

За аналізований період кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд до райдержадміністрації через вищестоящі органи влади, становить 196, що менше на 170 звернень у порівнянні з 2017 роком.

Протягом січня-березня 2018 року на урядову «гарячу лінію» зателефонували 169 жителів району (2017 р.- 260).

У зверненнях громадян, які надійшли на розгляд з урядової телефонної «гарячої лінії», порушено 169 питань. За змістом порушених питань 84% становлять питання соціального захисту, 8%- аграрної політики і земельних відносин, по 2%- охорони здоров’я, комунального господарства, сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту, по 1%- транспорту і зв’язку, інші питання.

Із 169 звернень на урядову телефонну «гарячу лінію» задоволено 64 звернення (38%), роз’яснено по 91 (54%), заходи вживаються по 14 (8%).

Протягом січня-березня 2018 року на Гарячу лінію голови обласної державної адміністрації зателефонували 22 жителі району (2017 р.- 102).

У зверненнях громадян, які надійшли на розгляд з «гарячої лінії голови обласної державної адміністрації», порушено 22 питання, з них за змістом:

41%- охорони здоров’я;

по 9%- аграрної політики і земельних відносин, комунального господарства, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності, діяльності органів місцевого самоврядування, інші питання;

по 5%-транспорту і зв’язку, сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту;

4%- соціального захисту.

Із 22 звернень до Кіровоградського обласного контактного центру задоволено 6 звернень (27%), роз’яснено по 14 (64%), заходи вживаються по 2 (9%).

Забезпечено щомісячне проведення дня контролю, під час якого здійснюються виїзні перевірки стану виконання доручень, наданих райдержадміністрації, за результатами розгляду звернень громадян, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Верховною Радою України, обласною державною адміністрацією. З початку 2018 року здійснено перевірки у Червонополянській, Юр’ївській та Любомирській сільських радах.

Відповідно до графіку здійснені перевірки щодо розгляду звернень громадян у фінансовому управлінні, управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації та надано методичну допомогу.

З початку року в районній газеті «Сільське життя» надруковано графік особистого прийому громадян керівництвом Добровеличківської районної державної адміністрації (від 03 лютого 2018 року № 9-10).

На офіційному веб-сайті райдержадміністрації у банері «Зворотній зв’язок» розміщено електронну форму звернення до керівництва райдержадміністрації.

Питання роботи із зверненнями громадян перебувають на постійному контролі у керівництва райдержадміністрації.