Навігація

Календар
«    Жовтень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 

Зворотній зв'язокЗв'язок з адміністрацією сайту

Корисні посилання
Безвіз
Sydtcn
Sydtcn
Безвіз
Я маю право
Безвіз
Держспоживслужба
Гаряча лінія земельний
75 Кіровоградська область
Земля учасникам АТО
Енергозбереження
Центр допомоги учасникам АТО
Корупція
Тарифна децентралізація
Маєте проблеми зору?
Для збільшення розміру
шрифту натисніть на
клавіатурі одночасно
"Ctrl" і "+"

Опитування
Відповідь, отримана на Ваше звернення до адміністрації Добровеличківського району оброблена:

Корисні посилання
Про проведення перевірки державних службовців відповідно до Закону України «Про очищення влади»

 

 

 

від «___»  ________ 20___ року                                                                                       №   ____

смт Добровеличківка

 

Про проведення перевірки

державних службовців

відповідно до Закону України

«Про очищення влади»

 

           

На виконання  Закону України «Про очищення влади», постанови Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року «Деякі питання реалізації Закону України «Про очищення влади», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 1025-р «Про затвердження плану проведення перевірок відповідно до Закону України «Про очищення влади», розпорядження голови обласної державної адміністрації від 01 жовтня 2015 року № 395-р «Про проведення перевірок відповідно до Закону України «Про очищення влади» керівників структурних підрозділів облдержадміністрації та їх заступників» та розпорядження голови районної державної адміністрації від 23 жовтня 2015 року № 248-р «Про проведення перевірок відповідно до Закону України «Про очищення влади» керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та їх заступників»

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Начальнику відділу звітності, фінансового забезпечення та організаційно-кадрової роботи, головному бухгалтеру фінансового управління районної державної адміністрації Тимошенко Л.А. організувати та провести перевірку достовірності відомостей стосовно застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади» (далі - перевірка), з 30 листопада 2015 року щодо посадових осіб:

 

Ковальчук

Тетяни Юріївни

-       начальника бюджетного відділу фінансового управління 

 

Горбатюк

Надії Григорівни

-       завідуючої  сектором фінансування видатків на соціальний  захист та соціальне забезпечення населення бюджетного відділу фінансового управління

 

Гаврилюк

Наталії Іванівни

-       головного  економіста бюджетного відділу фінансового управління

 

Гордуса

Дмитра Юрійовича

-       провідного економіста відділу звітності, фінансового забезпечення та організаційно-кадрової роботи фінансового управління

 

Журби

Оксани Вікторівни

-       провідного економіста бюджетного відділу фінансового управління

 

 

 

         2. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

 

Начальник фінансового управління                                                                                          О.ПАНЧЕНКО

 

                                   

ТИМЧАСОВЕ ПОЛОЖЕННЯ

про сектор мобілізаційної роботи, з питань запобігання і виявлення корупції та взаємодії з правоохоронними органами апарату районної державної адміністрації

 

 

1. Сектор мобілізаційної роботи, з питань запобігання і виявлення корупції та взаємодії з правоохоронними органами апарату районної державної адміністрації (далі-сектор) утворюється головою районної державної адміністрації для забезпечення виконання повноважень у сфері мобілізаційної підготовки, законності, з питань запобігання і виявлення корупції.

Сектор підпорядковується голові районної державної адміністрації, а з питань організації роботи апарату районної державної адміністрації- керівнику апарату районної державної адміністрації.

 

2. У цьому Положенні терміни вживаються у значенні, наведеному  в Законі України " Про засади запобігання і протидії корупції".

 

3. Сектор у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, а також указами Президента України і постановами Верховної Ради України, актами Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голів обласної та районної державних адміністрацій, цим Положенням, іншими актами законодавства.

 

4. Основними завданнями сектору є:

1) реалізація державної політики у сфері мобілізаційної роботи на території району;

2) підготовка, забезпечення та контроль за здійсненням заходів щодо запобігання корупції;

3) надання методічної та консультативної допомоги з питань дотримання вимог антикорупційного законодавства;

4) участь в інформаційному та науково-дослідному забезпеченні заходів щодо запобігання та виявлення корупції;

5) проведення організаційної та роз'яснювальної роботи із запобігання, виявлення і протидії корупції;

6) проведення перевірки фактів своєчасності подання декларацій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру, перевірки таких декларацій на наявність конфлікту інтересів, а також здійснення їх логічного та арифметичного контролю;

7) здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів;

8) забезпечення взаємодії районної державної адміністрації з  правоохоронними органами, органами прокуратури, юстиції та судами, установами Збройних Сил України, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами, організаціями;

9) кооридинація діяльності місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів району, установ і організацій усіх форм власності щодо організації виконання завдань забезпечення громадської безпеки, охорони громадського порядку.

 

  1. Сектор відповідно до покладених на нього завдань:

1) контролює виконання актів законодавства та розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій  з питань боротьби з корупцією та мобілізаційної роботи;

2) розробляє та подає голові райдержадміністрації проекти нормативно-правових актів з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації;

3) організовує розроблення та здійснення заходів щодо мобілізаційної підготовки, переведення місцевих органів виконавчої влади і об'єктів народного господарства району на режим роботи в умовах особливого періоду, а також їх сталого функціонування в цих умовах;

4) організовує роботу з визначенням потреб (обсягу) у фінансуванні заходів з мобілізаційної підготовки;

5) подає пропозиції щодо встановлення мобілізаційних завдань (замовлень) підприємствам, установам та організаціям району, а також організовує їх доведення до виконавців;

6) бере участь в укладенні договорів (контрактів) про виконання
мобілізаційних завдань (замовлень) з підприємствами, установами та
організаціями;
 7) вживає заходів до виконання підприємствами, установами та 
організаціями мобілізаційних завдань (замовлень) відповідно до
укладених договорів (контрактів);

8) подає пропозиції щодо передачі мобілізаційних завдань (замовлень) іншим підприємствам, установам та організаціям у разі ліквідації (реорганізації) підприємств, установ та організацій виконавців мобілізаційних завдань;

9) готує і доводить іншим структурним підрозділам райдержадміністрації  вказівки голови райдержадміністрації щодо виконання актів з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації;

10) організовує під час мобілізації в установленому порядку своєчасне  оповіщення і прибуття громадян, які призиваються на військову службу, техніки на збірні пункти та у військові частини, виділення  будівель, споруд,  земельних ділянок, транспортних та інших матеріально-технічних засобів  і  надання послуг Збройним Силам України, іншим військовим формуванням  відповідно до мобілізаційних планів;

11) організовує планування і здійснення заходів, спрямованих на своєчасне проведення мобілізації;

12) надає методичну допомогу виконкомам місцевих рад, підприємствам, установам, організаціям району у розробці та забезпеченні виконання мобілізаційних планів;

13) організує розроблення мобілізаційного плану на особливий період, довготермінових і річних програм мобілізаційної підготовки районної державної адміністрації із залученням для виконання цих завдань інших структурних підрозділів райдержадміністрації, підприємств, установ і організацій району;

14) контролює створення об'єктів та потужностей мобілізаційного призначення, страхового фонду документації, а також мобілізаційних запасів стратегічних і найважливіших видів сировини, матеріалів, устаткування, продовольства, речового та іншого майна;

15) розробляє оперативно-мобілізаційні документи та здійснює організаційне забезпечення переведення відповідних місцевих органів виконавчої влади і об'єктів народного господарства на режим роботи в умовах особливого періоду;

16) визначає за підсумками перевірки рівень мобілізаційної готовності міської, селищної та сільських рад, підприємств, установ і організацій району;

17) організує підготовку запасного пункту районної державної адміністрації, до роботи в умовах особливого періоду;

18) бере участь у розробленні та контролює здійснення заходів з питань нормованого забезпечення населення району в особливий період;

 19)бере участь у роботі щодо перерозподілу трудових ресурсів в особливий період, бронювання військовозобов'язаних за підприємствами, установами та організаціями на період мобілізації і у воєнний час;

 20) бере участь у розробленні заходів щодо раціонального розміщення продуктивних сил на території району та використання людських, матеріальних, природних і фінансових ресурсів, а також виробничих потужностей в особливий період;

21) бере участь у створенні системи інформаційного  забезпечення відповідних місцевих органів виконавчої влади в умовах особливого періоду;

22) готує щорічну доповідь про стан мобілізаційної готовності та
про хід виконання довгострокових і річних програм мобілізаційної
підготовки;

23) розробляє і проводить заходи щодо запобігання корупційним правопорушенням, а також здійснює контроль за їх проведенням;

24) надає структурним підрозділам районної державної адміністрації та окремим парцівникам роз»яснення щодо застосування антикорупційного законодавства;

25) вживає заходи щодо виявлення конфлікту інтересів та сприяє його усуненню, контролює дотримання вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів, а також виявляє сприятливі для вчинення корупційних правопорушень ризики в діяльності посадових і службових осіб місцевих органів виконавчої влади, вносить голові районної державної адміністрації пропозиції щодо їх усунення;

26) надає допомогу в заповненні декларацій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру, проводить в установленому законодавством порядку перевірку фактів своєчасності подання зазначених декларацій, їх перевірку на наявність конфлікту інтересів, а також здійснює логічний та арифметичний контроль декларацій;

27) у разі виявлення під час перевірки декларації арифметичних або логічних помилок невідкладно письмово повідомляє про це відповідному суб'єкту декларування для подання ним письмового пояснення та/або виправленої декларації;

28) у разі виявлення фактів, що можуть свідчити про вчинення корупційних правопорушень посадовими чи службовими особами місцевих органів виконавчої влдаи, а також ознак правопорушення за результатами  перевірок декларацій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру, інформує в установленому порядку  про такі факти голову районної державної адміністрації, а також правоохоронні органи відповідно до їх компетенції;

29) веде облік працівників райдержадміністрації, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень;

30) взаємодіє з підрозділами з питань запобігання і виявлення корупції інших органів виконавчої влади, спеціально уповноваженими суб'єктами у сфері протидії корупції;

20) розглядає в межах повноважень повідомлення щодо причетності працівників місцевих органів виконавчої влади до вчинення корупційних правопорушень;

31) взаємодіє з правоохоронними органами, органами прокуратури, юстиції та судами, установами Збройних Сил України, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами, організаціями по питаннях забезпечення реалізації державної політики у сфері запобігання і виявлення корупції та мобілізаційної роботи на території району;

32) розробляє за дорученням голови районної державної адміністрації проекти розпоряджень з питань забезпечення законності і правопорядку, профілактики злочинності, запобігання і протидії корупції;

33) надає методичну допомогу виконкомам місцевих рад у розробці та забезпеченні виконання програм або заходів з профілактики та протидії злочинності і корупції, контролює виконання актів законодавства та розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій з питань забезпечення законності та правопорядку, додержання прав і свобод громадян;

34) здійснює аналіз криміногенної ситуації в районі та вносить пропозиції голові районної державної адміністрації щодо пріоритетних напрямків роботи із запобігання злочинним проявам і корупції;

35) готує аналітичні та інформаційно-довідкові матеріали для обласної державної адміністрації, голови районної державної адміністрації, його заступників з питань, що належать до компетенції сектору.

 

6. Втручання у діяльність сектору під час здійснення ним своїх повноважень, а також покладання на сектор обов'язків, що не належить або виходить за межі його повноважень чи обмежують виконання покладених на нього завдань, забороняється.

 

7. Сектор має право:

1) отримувати від структурних підрозділів районної державної адміністрації матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань, а також в установленому порядку інформацію з обмеженим доступом або таку, що містить державну таємницю;

2) отримувати від працівників апарату, структурних підрозділів районної державної адміністрації усні та письмові пояснення  з питань, які виникають під час службових розслідувань (перевірок), а також щодо виявлених логічних та арифметичних помилок у деклараціях про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру;

3) ініціювати перед керівництвом районної державної адміністрації питання щодо надсилання запитів до державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності з метою отримання від них відповідної інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на сектор завдань;

4) визначати разом з районним відділом УМВС України в Кіровоградській області потребу у створенні громадських формувань з охорони громадського порядку та подавати в установленому порядку пропозиції щодо їх утворення;

5) готувати проекти розпоряджень голови районної державної адміністрації, доручення та рекомендації щодо усунення причин і умов, які сприяли корупційним та злочинними проявам;

6) пропонувати голові районної державної адміністрації та його заступникам скликання  в установленому порядку нарад з питань, що входять до компетенції сектору;

7) отримувати у визначений термін повідомлення та інформації від структурних підрозділів районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності, їх посадових осіб про заходи, які вжиті для забезпечення виконання розпоряджень голови районної державної адміністрації з питань, контроль за ходом реалізації яких покладено на сектор.

 

8. Працівники сектору беруть участь у проведенні в установленому порядку службового розслідування (перевірок) в апараті райдержадміністрації з метою виявлення причин та умов, що призвели до вчинення корупційного правопорушення або невиконання вимог антикорупційного законодавства.

Працівники сектору під час проведення службових розслідувань (перевірок) мають право з урахуванням обмежень, встановлених законодавством, на безперешкодний доступ до приміщень  та територій місцевих органів виконавчої влади, документів та матеріалів, що стосуються предмета службового розслідування (перевірки).

 

9. Працівники сектору можуть залучатися до проведення:

1) експертизи проектів нормативно-правових актів, організаційно-розпорядчих документів, що видаються головою районної державної адміністрації, з метою виявлення причин, що призводять чи можуть призвести до вчинення корупційних правопорушень;

2) внутрішнього аудиту районної державної адміністрації в частині дотримання вимог антикорупційного законодавства.

 

10. Робота сектору здійснюється з додержанням режиму секретності відповідно до законодавства з цих питань.

 

11. Сектор очолює завідувач сектору, який призначається на посаду і звільняється з посади головою районної державної адміністрації, згідно із законодавством про державну службу, за погодженням з обласною державною адміністрацією.

 

12. Завідувач сектору повинен мати повну вищу військову або технічну освіту  та стаж  роботи за фахом на керівних посадах у державній службі не менше 3 років, або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах не менше 5 років.

 

13. Завідувач сектору:

 

здійснює керівництво діяльністю сектора, несе персональну відповідальність за виконання покладених на сектор завдань;

бере участь у нарадах і засіданнях, що проводяться в районній державній адміністрації;

виконує інші передбачені законодавством функції та доручення керівництва райдержадміністрації.

 

14. Голова районної державної адміністрації сприяє створенню умов для виконання на належному рівні покладених на сектор завдань.

 

  • ПОВІДОМЛЕННЯ про початок проходження перевірки відповідно до Закону України “Про очищення влади”
  • Структура апарату районної державної адміністрації
  • Про проведення перевірок відповідно до Закону України "Про очищення влади" керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та їх заступників
  • Положення
  • 1769: Про проведення перевірки державних службовців відповідно до Закону України «Про очищення влади»2 грудня 2015: Про проведення перевірки державних службовців відповідно до Закону України «Про очищення влади»!
    Про проведення перевірки державних службовців відповідно до Закону України «Про очищення влади».
    Про проведення перевірки державних службовців відповідно до Закону України «Про очищення влади»