Навігація

Календар
«    Червень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Зворотній зв'язокЗв'язок з адміністрацією сайту

Корисні посилання
Безвіз
Sydtcn
Sydtcn
Безвіз
Я маю право
Безвіз
Держспоживслужба
Гаряча лінія земельний
75 Кіровоградська область
Земля учасникам АТО
Енергозбереження
Центр допомоги учасникам АТО
Корупція
Тарифна децентралізація
Маєте проблеми зору?
Для збільшення розміру
шрифту натисніть на
клавіатурі одночасно
"Ctrl" і "+"

Опитування
Відповідь, отримана на Ваше звернення до адміністрації Добровеличківського району оброблена:

Корисні посилання
Про роботу із зверненнями громадян за 2018 рік

До районної державної адміністрації протягом січня-березня 2019 року надійшло 102 звернення громадян, що на 109 менше порівняно з відповідним  періодом 2018 року.

Протягом січня-березня 2019 року до райдержадміністрації надійшло поштою (електронною поштою) 2 звернення, що на 11 звернень менше у порівнянні з відповідним періодом 2018 року.

На особистому та виїзному прийомах у керівництва райдержадміністрації зареєстровано 5 звернень, що на 3 більше порівняно з аналогічним періодом минулого року.

За аналізований період колективні звернення не надходили (2018 р.-3).

У зверненнях громадян порушено 102 питання, з них за змістом:

58%- соціальної політики. Соціального захисту населення;

11%- праці і заробітної плати;

8%- сімейної та гендерної політики. Захисту прав дітей;

7%- комунального господарства;

5%- аграрної політики і земельних відносин;

4%- охорони здоров’я;

по 2%- освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності, діяльності органів місцевого самоврядування;

по 1%- транспорту і зв’язку, культури та культурної спадщини, туризму, діяльності місцевих органів виконавчої влади.

Із 102 звернень, що надійшли на розгляд до районної державної адміністрації, вирішено позитивно питання, порушені у 32 зверненнях (31%), надані роз’яснення по 57 (56%), заходи вживаються по 13 (13%), звернення, у яких відмовлено – відсутні.

28 січня 2019 року на засіданні колегії районної державної адміністрації розглянуто питання „Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування у 2018 році”, головою райдержадміністрації видано відповідне розпорядження від 01 лютого 2019 року № 28-р.

Відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від  18 грудня 2008 року № 828-р працюють громадські приймальні, які за січень-березень 2019 року відвідали у м.Помічна-274 чоловіки, у с.Липняжка- 44 чоловіки, у с.Піщаний Брід-20 чоловік, у с.Тишківка- 32 чоловіки.

З початку року організовано 9 «гарячих ліній» керівництва райдержадміністрації із громадянами, на які протягом січня-березня         2019 року зателефонував 1 громадянин.

При районній державній адміністрації працює телефонна «гаряча лінія» за номером: 5-24-44. На звітну дату звернень не було.

Працюють телефони довіри - 5 24 44, 5 12 37.

Продовжує працювати районна постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. З початку 2019 року відбулося 3 засідання даної комісії.

Продовжується звітування керівників структурних підрозділів та голів місцевих рад перед головою райдержадміністрації з питань роботи із зверненнями громадян. Протягом І кварталу 2019 року прозвітували 2 начальника структурних підрозділів райдержадміністрації (фінансове управління, управління агропромислового розвитку райдержадміністрації) та 3 голови місцевих рад (Глинянська, Новолутківська, Гнатівська сільські ради).

За результатами засідання вищевказаної комісії оформлені протокольні доручення, які доведені до звітуючих.

За аналізований період кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд до райдержадміністрації через вищестоящі органи влади, становить 94, що менше на 102 звернення у порівнянні з 2018 роком.

Протягом січня-березня 2019 року на урядову «гарячу лінію» зателефонували 67 жителів району (2018 р.- 169).

У зверненнях громадян, які надійшли на розгляд з урядової телефонної «гарячої лінії», порушено 67 питань. За змістом порушених питань 79% становлять питання соціальної політики. Соціального захисту населення, 8%- праці і заробітної плати, по 3%- аграрної політики і земельних відносин, охорони здоров’я, сімейної та гендерної політики. Захисту прав дітей, 2%- транспорту і зв’язку, по 1%- комунального господарства, діяльності місцевих органів виконавчої влади.

Із 67 звернень на урядову телефонну «гарячу лінію» задоволено 20 звернень (30%), роз’яснено по 38 (57%), заходи вживаються по 9 (13%).

Протягом січня-березня 2019 року на Гарячу лінію голови обласної державної адміністрації зателефонували 23 жителі району (2018 р.- 22).

У зверненнях громадян, які надійшли на розгляд з «гарячої лінії голови обласної державної адміністрації», порушено 23 питання, з них за змістом:

26%- праці і заробітної плати;

22%- комунального господарства;

17%- сімейної та гендерної політики. Захисту прав дітей;

по 9%- соціальної політики. Соціального захисту населення, охорони здоров’я, діяльності органів місцевого самоврядування;

по 4%- аграрної політики і земельних відносин, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності.

Із 23 звернень до Кіровоградського обласного контактного центру задоволено 11 звернень (48%), роз’яснено по 11 (48%), заходи вживаються по 1 (4%).

Забезпечено щомісячне проведення дня контролю, під час якого здійснюються виїзні перевірки стану виконання доручень, наданих райдержадміністрації, за результатами розгляду звернень громадян Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Верховною Радою України, обласною державною адміністрацією. З початку 2019 року здійснено перевірки у Марківській, Гнатівській та Миколаївській сільських радах, в рамках яких загальним відділом апарату райдержадміністрації проведено аналіз стану роботи із зверненнями громадян та надано методичну допомогу.

Відповідно до графіку здійснені перевірки щодо розгляду звернень громадян у фінансовому управлінні, управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації та надано методичну допомогу.

Робота із зверненнями громадян висвітлюється на сторінках районної газети «Сільське життя».

Питання роботи із зверненнями громадян перебувають на постійному контролі у керівництва райдержадміністрації.

  • ЗАСІДАННЯ РАЙОННОЇ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН
  • ЗАСІДАННЯ РАЙОННОЇ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН
  • ЗАСІДАННЯ РАЙОННОЇ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН
  • Про роботу із зверненнями громадян за січень-березень 2018 року
  • 3746: Про роботу із зверненнями громадян за 2018 рік14 серпня 2018: Про роботу із зверненнями громадян за 2018 рік!
    Про роботу із зверненнями громадян за 2018 рік.
    Про роботу із зверненнями громадян за 2018 рік