Навігація

Календар
«    Вересень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 

Зворотній зв'язокЗв'язок з адміністрацією сайту

Корисні посилання
Безвіз
Sydtcn
Sydtcn
Безвіз
Я маю право
Безвіз
Держспоживслужба
Гаряча лінія земельний
75 Кіровоградська область
Земля учасникам АТО
Енергозбереження
Центр допомоги учасникам АТО
Корупція
Тарифна децентралізація
Маєте проблеми зору?
Для збільшення розміру
шрифту натисніть на
клавіатурі одночасно
"Ctrl" і "+"

Опитування
Відповідь, отримана на Ваше звернення до адміністрації Добровеличківського району оброблена:

Корисні посилання
Про роботу із зверненнями громадян за січень-червень 2019 року  

 

До районної державної адміністрації протягом січня-червня 2019 року надійшло 223 звернень громадян, що на 175 менше порівняно з відповідним  періодом 2018 року.

Протягом першого півріччя 2019 року до райдержадміністрації надійшло поштою (електронною поштою) 6 звернень, що на 23 звернення менше у порівнянні з відповідним періодом 2018 року.

На особистому та виїзному прийомах у керівництва райдержадміністрації зареєстровано 10 звернень, що на 2 більше порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Аналіз звернень за суб’єктом показує, що з 223 звернень, що надійшли до районної державної адміністрації у першому півріччі 2019 року: індивідуальних -218 (2018 р.- 382), анонімних-2 (2018 р.-10). За аналізований період надійшло  3 колективних звернень (2018 р.-6). З урахуванням колективних звернень до районної державної адміністрації звернулися       342 громадянина (2018 р.- 604).

Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою, протягом першого півріччя 2019 року найбільше звернень, у розрахунку на 500 чоловік населення, надійшло із Гнатівської (10,1), Олексіївської (6,0), Олександрівської (5,6), Троянської (4,7), Новолутківської (4,0), Марківської (3,8), Федорівської (3,6), Миколаївської (3,3) сільських рад, Помічнянської міської ради (3,2) (середній показник по району-3,0).

Протягом першого півріччя 2019 року на розгляд до районної державної адміністрації не надійшло жодного звернення від жителів Гаївської сільської ради (Тишківська ОТГ).

У зверненнях громадян порушено 224 питання, з них за змістом:

66%- соціальної політики. Соціального захисту населення;

8%- комунального господарства;

по 5%- аграрної політики і земельних відносин, праці і заробітної плати, сімейної та гендерної політики. Захисту прав дітей;

4%- охорони здоров’я;

по 2%- транспорту і зв’язку, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності;

1%- діяльності органів місцевого самоврядування;

інші питання (2%).

Із 223 звернень, що надійшли на розгляд до районної державної адміністрації, вирішено позитивно питання, порушені у 85 зверненнях (38%), надані роз’яснення по 120 (54%), заходи вживаються по 18 (8%), звернення, у яких відмовлено - відсутні.

У першому півріччі 2019 року до райдержадміністрації через урядову телефонну «гарячу лінію» надійшло 159 звернень (2018 р.- 286).

Найбільше порушено питань:

соціальної політики. Соціального захисту населення – 132 (83%);

комунального господарства – 6 (4%);

праці і заробітної плати - 5 (3%);

охорони здоров’я -5 (3%);

сімейної та гендерної політики. Захисту прав дітей- 5 (3%);

аграрної політики і земельних відносин- 3 (2%);

інші питання-3 (2%).

За територіальною ознакою протягом першого півріччя 2019 року найбільше звернень, у розрахунку на 500 чоловік населення, надійшло із Гнатівської (6,2), Олександрівської (5,6), Олексіївської (4,7) сільських рад, Помічнянської міської ради (3,1), Марківської сільської ради (2,5) (середній показник по району-2,2).

Із 159 звернень на урядову телефонну «гарячу лінію» задоволено 61 звернення (39%), роз’яснено по 88 (55%), заходи вживаються по 10 (6%).

У першому півріччі 2019 року з «гарячої лінії голови обласної державної адміністрації» на розгляд до райдержадміністрації надійшло 36 звернень, за відповідний період минулого року-55. У цих зверненнях громадянами порушено 37 питань, з них за змістом:

27%- комунального господарства;

16%- праці і заробітної плати;

14%- сімейної та гендерної політики. Захисту прав дітей;

11%- соціальної політики. Соціального захисту населення;

8%- охорони здоров’я;

6%- освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності;

по 5%- аграрної політики і земельних відносин, транспорту і зв’язку, діяльності органів місцевого самоврядування;

3%- інші питання.

Найбільшу активність в здійсненні дзвінків виявили мешканці Добровеличківської с/р – 11 (31%), Гнатівської с/р – 4 (11%), Липнязької с/р- 3 (8%), Любомирської с/р, Піщанобрідської с/р, Троянської с/р, Федорівської с/р - по 2 (по 6%).

За територіальною ознакою протягом першого півріччя 2019 року найбільше звернень, у розрахунку на 500 чоловік населення, надійшло із Троянської (3,2), Гнатівської (3,1), Любомирської (2,1), Федорівської (1,8), Миколаївської (1,1), Новолутківської (1,0) сільських рад, Добровеличківської селищної ради (0,9), Червонополянської сільської ради (0,8) (середній показник по району-0,5).

Із 36 звернень до Кіровоградського обласного контактного центру задоволено 17 звернень (47%), роз’яснено по 15 (42%), заходи вживаються по 4 (11%).

З початку року організовано 16 «гарячих ліній» керівництва райдержадміністрації із громадянами, на які протягом січня-червня 2019 року зателефонував 1 громадянин.

При районній державній адміністрації функціонує телефонна «гаряча лінія» за номером: 5-17-49. Оголошення про її роботу розміщено на сайті райдержадміністрації, на дошці оголошень (фойє І поверху приміщення райдержадміністрації) та роздано місцевим радам для розміщення на дошці оголошень на їх територіях. На звітну дату звернень не було.

Працюють телефони довіри – 5 17 49, 5 12 37. Протягом першого півріччя 2019 року на телефони довіри жителі району не зверталися.

Продовжують працювати громадські приймальні в чотирьох населених пунктах району, які за січень-червень 2019 року відвідали у м.Помічна-496 чоловік (2018 р.- 520 чол.), у с.Липняжка –61 чоловік (2018 р.- 98 чол.), у с.Тишківка –79 чоловік (2018 р.- 81 чол.), у с.Піщаний Брід –25 чоловік   (2018 р.- 27 чол.).

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови районної державної адміністрації від 14 лютого 2008 року № 94-р «Про забезпечення виконання в районі Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109» районною державною адміністрацією протягом першого півріччя 2019 року забезпечено:

проведення дня контролю, в рамках якого перевірено стан виконання даного Указу Президента України у Марківській, Гнатівській, Миколаївській, Олексіївській, Глинянській та Липнязькій сільських радах;

проведення 6 засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;

звітування керівників структурних підрозділів та голів місцевих рад перед головою райдержадміністрації з питань роботи із зверненнями громадян. Протягом першого півріччя згідно із графіком, затвердженим головою райдержадміністрації, прозвітували начальники фінансового управління, управління агропромислового розвитку, відділу економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури, управління  соціального захисту населення, служби у справах дітей райдержадміністрації та Глинянський, Новолутківський, Гнатівський, Липнязький, Перчунівський, Олексіївський сільські голови. За результатами звітів видані протокольні доручення, які доводяться звітуючим до обов’язкового виконання;

проведення перевірок роботи із зверненнями громадян у фінансовому управлінні, управлінні агропромислового розвитку, відділі економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури, управлінні соціального захисту населення, службі у справах дітей райдержадміністрації, Марківській, Гнатівській, Миколаївській, Олексіївській, Глинянській та Липнязькій сільських радах (11 перевірок). Результати перевірок аналізуються на апаратних нарадах, колегіях райдержадміністрації, нарадах структурних підрозділів райдержадміністрації, засіданнях виконкомів місцевих рад;

висвітлення роботи із зверненнями громадян у засобах масової інформації, зокрема, з початку року в районній газеті «Сільське життя» надруковано графік особистого прийому громадян керівництвом Добровеличківської районної державної адміністрації (від 16 березня 2019 року № 12) та статті «Про роботу із зверненнями громадян в Добровеличківській районній державній адміністрації за 2018 рік» (від 16 березня 2019 року № 12), «Про роботу із зверненнями громадян у Добровеличківській районній державній адміністрації за І квартал 2019 року» (від 19 квітня 2019 року № 17).

Питання роботи із зверненнями громадян перебувають на постійному контролі у керівництва райдержадміністрації.

  • ЗАСІДАННЯ РАЙОННОЇ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН
  • Про роботу із зверненнями громадян за січень-березень 2018 року
  • 3746: Про роботу із зверненнями громадян за січень-червень 2019 року  14 серпня 2018: Про роботу із зверненнями громадян за січень-червень 2019 року  !
    Про роботу із зверненнями громадян за січень-червень 2019 року  .
    Про роботу із зверненнями громадян за січень-червень 2019 року