Навігація

Календар
«    Вересень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 

Зворотній зв'язокЗв'язок з адміністрацією сайту

Корисні посилання
Безвіз
Sydtcn
Sydtcn
Безвіз
Я маю право
Безвіз
Держспоживслужба
Гаряча лінія земельний
75 Кіровоградська область
Земля учасникам АТО
Енергозбереження
Центр допомоги учасникам АТО
Корупція
Тарифна децентралізація
Маєте проблеми зору?
Для збільшення розміру
шрифту натисніть на
клавіатурі одночасно
"Ctrl" і "+"

Опитування
Відповідь, отримана на Ваше звернення до адміністрації Добровеличківського району оброблена:

Корисні посилання
Про роботу із зверненнями громадян за 2012 рік

Всього до районної державної адміністрації за 2012 рік надійшло 159 звернень, що на 2 звернення менше ніж за 2011 рік, з них 116 звернень (73%) надійшли поштою (2011 р.– 118 звернень), 43 (27%) звернень від громадян, які побували на особистому та виїзному прийомах у керівництва районної державної адміністрації (2011 р.– 43). Кількість звернень, що надійшли на розгляд до райдержадміністрації через вищестоящі органи влади, редакції газет та інших органів, становить 80 (у 2011 р. - 71), а саме: через Адміністрацію Президента України надійшло 21 звернення (у 2011 р. – 12), Верховну Раду України – 1 звернення (у 2011 р.– 1), Кабінет Міністрів України – 2 звернення (у 2011 р. –7), обласну державну адміністрацію – 54 звернення (у 2011 р. – 48), редакції газет та інших органів – 2 звернення (у 2011 р. –3). За аналізований період надійшло 6 колективних звернень (2011 р.-24). З урахуванням колективних звернень до районної державної адміністрації звернулися 202 громадянина (2011 р.- 651). Аналіз звернень за їх видами показує, що з усіх звернень, що надійшли до районної державної адміністрації у 2012 році: пропозицій немає, заяв - 151, скарг – 8. У зверненнях громадян порушено 174 питання. За змістом порушених питань 34% становлять питання соціального захисту, 17%- питання аграрної політики і земельних відносин, 13%- питання комунального господарства, 7%- питання житлової політики, 6%- питання транспорту і зв’язку, 5%- питання праці і заробітної плати, 3%- питання сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту, 2%-питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян та інші питання (13%). Із 159 звернень, які надійшли на розгляд до районної державної адміністрації, вживаються заходи по 17 зверненнях, роз’яснено по 114 зверненнях, задоволено 28 звернень. Розпорядженнями голови районної держаної адміністрації від 14 лютого 2008 року № 94-р „ Про забезпечення виконання в районі Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109” та від 21 травня 2012 року № 300-р „Про нову редакцію графіка особистого прийому громадян керівництвом Добровеличківської районної державної адміністрації” затверджені Порядок організації проведення виїзних прийомів громадян та графік особистого прийому громадян керівництвом Добровеличківської районної державної адміністрації у новій редакції. Графіком передбачено проведення особистого прийому не рідше чотирьох разів на місяць, у тому числі двох особистих виїзних прийомів громадян. З початку року на виїзних прийомах до керівництва районної державної адміністрації звернулися 17 громадян. Керівники структурних підрозділів проводять прийом громадян не рідше двох разів на місяць, працівниками підрозділів забезпечується щоденний прийом громадян. Відповідно до листа обласної державної адміністрації від 13.10.2009 року № 17-287/2 щодо забезпечення невідкладного реагування на звернення, що надходять на урядову телефонну «гарячу лінію», районна державна адміністрація щомісячно надає інформацію про звернення громадян, які надійшли на розгляд з урядової телефонної «гарячої лінії» через обласну державну адміністрацію. Протягом 2012 року на урядову «гарячу лінію» зателефонували 44 жителі району. Відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації від 12 липня 2010 року № 578-р «Про телефонну лінію голови Кіровоградської обласної державної адміністрації» керівництвом та спеціалістами районної державної адміністрації забезпечений об’єктивний та вчасний розгляд 379 звернень на «гарячу лінію голови Кіровоградської обласної державної адміністрації Ларіна С.М.» жителів району, які надійшли до райдержадміністрації протягом 2012 року.

Розпорядженнями голови районної держаної адміністрації від 14 лютого 2008 року № 94-р „Про забезпечення виконання в районі Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109” та від 20 лютого 2008 року № 101-р „Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 14 лютого 2008 року № 94-р” утворено районну постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян. Розпорядженням голови районної державної адміністрації від 21 травня 2012 року № 294-р внесено зміни до складу даної комісії. З початку року проведено 12 засідань цієї комісії. За аналізований період на засіданнях районної постійно діючої комісії розглядались наступні питання: 27 січня 2012 року: підведення підсумків роботи районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян за 2011 рік; про планування роботи районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян у 2012 році; про Положення районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. 24 лютого 2012 року: про роботу громадських приймалень на території району протягом січня-лютого 2012 року. 23 березня 2012 року: про підготовку місцевими радами проведення особистих виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації за січень-березень 2012 року. 20 квітня 2012 року: про виконавську дисципліну керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та голів місцевих рад щодо надання інформації про виконання розпоряджень голови районної державної адміністрації від 14 лютого 2008 року № 94-р та від 03 лютого 2012 року № 53-р.

25 травня 2012 року: про висвітлення роботи із зверненнями громадян у засобах масової інформації та на веб-сайті.

22 червня 2012 року: аналіз виконання протокольних доручень по звітах начальників структурних підрозділів райдержадміністрації та голів місцевих рад по роботі із зверненнями громадян.

20 липня 2012 року: про результати проведення перевірок діяльності структурних підрозділів райдержадміністрації та місцевих рад щодо розгляду звернень громадян протягом першого півріччя 2012 року.

17 серпня 2012 року: аналіз повторних звернень громадян за січень-липень 2012 року та шляхи їх недопущення.

21 вересня 2012 року: аналіз проведення особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації за січень-серпень 2012 року.

24 жовтня 2012 року: про роботу громадських приймалень на території району протягом дев’яти місяців 2012 року.

23 листопада 2012 року: аналіз виконання протокольних доручень за результатами звітування керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та голів місцевих рад перед головою райдержадміністрації по роботі із зверненнями громадян протягом 2012 року.

19 грудня 2012 року: про підсумки особистого звітування у 2012 році перед головою райдержадміністрації з питань роботи із зверненнями громадян керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та голів місцевих рад.

З метою посилення персональної відповідальності посадових осіб здійснюється особисте звітування керівників структурних підрозділів та голів місцевих рад перед головою райдержадміністрації з питань роботи із зверненнями громадян. Протягом 2012 року прозвітували 12 начальників структурних підрозділів райдержадміністрації та 22 голів місцевих рад. За результатами особистого звітування оформляються протокольні доручення, які доводяться звітуючим до обов’язкового виконання.

Стан розгляду звернень громадян двічі на рік аналізується на засіданнях колегії райдержадміністрації. 30 січня 2012 року на засіданні колегії районної державної адміністрації розглянуто питання „Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та місцевих рад у 2011 році”, головою райдержадміністрації видано відповідне розпорядження від 03 лютого 2012 року № 53-р. На засіданні колегії районної державної адміністрації 30 липня 2012 року розглянуто питання „Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та місцевих рад у першому півріччі 2012 року”, головою райдержадміністрації видано відповідне розпорядження від 03 серпня 2012 року № 442-р.

Відповідно до графіка, затвердженого головою районної державної адміністрації, забезпечено функціонування телефонних гарячих ліній з керівництвом райдержадміністрації, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, що забезпечує оперативне вирішення звернень громадян. Повідомлення про роботу гарячих ліній систематично розміщуються на сторінках районної газети «Сільське життя».З початку року організовано 15 «гарячих лінії» керівництва райдержадміністрації із громадянами. При зверненні громадян із юридичних питань юридичним відділом надаються безоплатні юридичні консультації.

Відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 18 грудня 2008 року № 828-р продовжують працювати громадські приймальні в чотирьох населених пунктах району, так за січень-грудень 2012 року відвідали: с.Липняжка–74 чоловіки (2011 р.-117 чол.), м.Помічна- 861 чоловік (2011 р.-827 чол.), с.Піщаний Брід - 25 чоловік (2011 р.-2 чол.), с. Тишківка- 55 чоловік (2011 р.-13 чол.).

Контроль за виконанням Закону України „Про звернення громадян” щодо розгляду звернень громадян у підпорядкованих структурних підрозділах райдержадміністрації, в місцевих радах здійснюється шляхом систематичних перевірок їх роботи із зверненнями громадян та вирішення питань, порушених у них. З початку року проведено 24 таких перевірки (управління агропромислового розвитку, служба у справах дітей, відділ економіки та розвитку інфраструктури, управління праці та соціального захисту населення, відділ освіти, фінансове управління, відділи культури і туризму, охорони здоров’я, з питань надзвичайних ситуацій, у справах сім’ї, молоді та спорту, регіонального розвитку, містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства, архівний відділ райдержадміністрації; Глинянська, Олександрівська, Дружелюбівська, Гнатівська, Марківська, Миколаївська, Тернівська, Новолутківська, Червонополянська, Юр’ївська, Карбівська сільські та Помічнянська міська ради). Результати перевірок аналізуються на апаратних нарадах, колегіях райдержадміністрації, нарадах структурних підрозділів райдержадміністрації, засіданнях виконкомів місцевих рад.

З початку року в районній газеті «Сільське життя» від 10 березня 2012 року № 18-19 та від 10 листопада 2012 року № 88-89 надруковано інтерв’ю керівника апарату райдержадміністрації Алєксєєвої В.А. на теми відповідно: «Питати у влади-конституційне право громадян» та «Громадяни запитують-влада відповідає».В районній газеті «Сільське життя» від 14 липня 2012 року № 54-55 дано повідомлення про проведення особистого виїзного прийому громадян заступником голови обласної державної адміністрації Серпокриловим В.М. В районній газеті «Сільське життя» від 08 вересня 2012 року № 70-71 дано повідомлення про проведення особистих виїзних прийомів громадян першим заступником начальника головного управління праці та соціального захисту населення обласної державної адміністрації Догаровим О.В., начальником головного управління агропромислового розвитку обласної державної адміністрації Шевченком С.А., начальником головного управління житлово-комунального господарства обласної державної адміністрації Довжук О.В.

Інформація на веб-сайті районної державної адміністрації щодо роботи із зверненнями громадян поновлюється. З початку 2012 року на веб-сайті райдержадміністрації розміщені:

графік особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації;

інформації про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації за 2011 рік, перший квартал 2012 року, перше півріччя 2012 року та 9 місяців 2012 року;

графіки проведення телефонних «гарячих ліній» керівництвом райдержадміністрації та керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації на перший, другий, третій та четвертий квартали 2012 року;

графіки проведення особистих виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації у першому кварталі, у квітні, у травні, у червні, у третьому та четвертому кварталах 2012 року;

дні роботи громадських приймалень в м.Помічна, в селах Липняжка, Піщаний Брід, Тишківка;

номер «телефону довіри» райдержадміністрації-5-24-44 (відповідно до Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109);

номер «телефону довіри» райдержадміністрації-5-12-37 (відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції);

номери телефонів Урядової «гарячої лінії», «гарячої лінії голови Кіровоградської обласної державної адміністрації Ларіна С.М.»;

інформація щодо інформування населення про урядову телефонну «гарячу лінію» 0-800-507-309; інформація про проведення 11 липня 2012 року особистого виїзного прийому громадян головою районної державної адміністрації Яременком О.П. у Братолюбівській сільській раді. Організовано проведення 13 вересня 2012 року особистих виїзних прийомів громадян керівниками структурних підрозділів Кіровоградської обласної державної адміністрації, а саме: першим заступником начальника головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації Догаровим О.В., начальником головного управління агропромислового розвитку облдержадміністрації Шевченком С.А., начальником головного управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації Довжук О.В. Структурними підрозділами райдержадміністрації та виконкомами місцевих рад забезпечено систематичний щомісячний аналіз та узагальнення звернень громадян. Щоквартально до 5 числа місяця, наступного за звітним, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, головами виконкомів місцевих рад до загального відділу апарату райдержадміністрації надаються звіти про підсумки роботи із зверненнями громадян із зазначенням найбільш гострих проблем та причин, що їх породжують.

В обов’язковому порядку залишаються на додатковому контролі звернення громадян, у яких надана заявникам проміжна відповідь та забезпечується контроль за остаточним їх виконанням. На даний час на додатковому контролі знаходиться 14 звернень.

Відповідно до графіка, затвердженого головою райдержадміністрації, забезпечено щомісячне проведення дня контролю, під час якого здійснюються виїзні перевірки стану виконання доручень, наданих райдержадміністрації, за результатами розгляду звернень громадян Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Верховною Радою України, обласною державною адміністрацією. З початку 2012 року здійснено перевірки у Глинянській, Олександрівській, Дружелюбівській, Гнатівській, Марківській, Миколаївській, Тернівській, Новолутківській, Червонополянській, Юр’ївській, Карбівській сільських та Помічнянській міській радах, в рамках яких загальним відділом апарату райдержадміністрації проводиться аналіз стану роботи із зверненнями громадян та надається методична допомога.

Відповідно до листа начальника відділу роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації Ільченко Л.В. щодо опрацювання звернень громадян, одержаних під час збору запитань голові Кіровоградської обласної державної адміністрації Ларіну С.М. в рамках акції «50 запитань Ларіну» (в палатках, що були розміщені в населених пунктах області) здійснено аналіз 22 звернень жителів району, які згруповані по окремих видах питань, а саме: питання пенсійного забезпечення, тарифів на водопостачання та водовідведення по Добровеличківській селищній раді, відновлення роботи Добровеличківського молокозаводу, консервного заводу, газифікації району та селища Добровеличківка, ремонту доріг, заборони руху вантажного транспорту по вулиці Леніна смт Добровеличківка, ціновій політиці та інші. В результаті проведеної роботи оформлені адресні відповіді 11 заявникам і в районній газеті «Сільське життя» від 19 травня 2012 року № 38-39 надруковані відповіді на решту 11 звернень.

На виконання вимоги ст.1 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” в районній державній адміністрації працює телефон довіри (5-24-44) та виділено окреме приміщення для роботи громадської приймальні по зверненнях громадян.

На виконання розпоряджень голови обласної державної адміністрації від 13 лютого 2008 року № 99-р „Про забезпечення виконання в області Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109” та від 12 жовтня 2012 року № 618-р «Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до облдержадміністрації, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області у першому півріччі 2012 року», райдержадміністрацією, місцевими радами забезпечено об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою задоволення законних вимог заявників. Звернення громадян, в яких порушуються питання, що належать виключно до компетенції районної державної адміністрації, розглядаються відповідно до доручень голови райдержадміністрації досвідченими спеціалістами структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та відомств України в районі, із залученням працівників органів місцевого самоврядування, при необхідності – з вивченням питання на місці, з’ясуванням усіх обставин справи при особистих зустрічах із заявниками.

  • Розпорядження за лютий 2013 року
  • Фінансове управління Добровеличківської райдержадміністрації
  • Керівництво
  • 24: Про роботу із зверненнями громадян за 2012 рік15 квітня 2013: Про роботу із зверненнями громадян за 2012 рік!
    Про роботу із зверненнями громадян за 2012 рік.
    Про роботу із зверненнями громадян за 2012 рік