Навігація

Календар
«    Вересень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Зворотній зв'язокЗв'язок з адміністрацією сайту

Корисні посилання
Безвіз
Безвіз
Я маю право
Безвіз
Держспоживслужба
Гаряча лінія земельний
75 Кіровоградська область
Земля учасникам АТО
Енергозбереження
Центр допомоги учасникам АТО
Корупція
Тарифна децентралізація
Маєте проблеми зору?
Для збільшення розміру
шрифту натисніть на
клавіатурі одночасно
"Ctrl" і "+"

Опитування
Відповідь, отримана на Ваше звернення до адміністрації Добровеличківського району оброблена:

Корисні посилання

До районної державної адміністрації протягом січня-червня 2018 року надійшло 398 звернень громадян, що на 187 менше порівняно з відповідним  періодом 2017 року.

Протягом першого півріччя 2018 року до райдержадміністрації надійшло поштою (електронною поштою) 29 звернень, що на 13 звернень більше у порівнянні з відповідним періодом 2017 року. Із 29 звернень вирішено позитивно питання, порушені у 3 зверненнях (10%), роз’яснено по 24 (83%), заходи вживаються по 2 (7%).

На особистому та виїзному прийомах у керівництва райдержадміністрації зареєстровано 8 звернень, що на 17 менше порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Аналіз звернень за суб’єктом показує, що з 398 звернень, що надійшли до районної державної адміністрації у першому півріччі 2018 року: індивідуальних -382 (2017 р.-568), анонімних-10 (2017 р.-10). За аналізований період надійшло 6 колективних звернень (2017 р.-7). З урахуванням колективних звернень до районної державної адміністрації звернулися 604 громадянина (2017 р.- 840).

Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою, протягом першого півріччя 2018 року найбільше звернень, у розрахунку на 500 чоловік населення, надійшло із Марківської (19,1), Дружелюбівської (13,5), Любомирської (8,4), Глинянської (7,9), Перчунівської (6,7), Тернівської (5,9), Олександрівської (5,6), Тишківської (5,6) сільських рад (середній показник по району-5,4).

Протягом першого півріччя 2018 року на розгляд до районної державної адміністрації не надійшло жодного звернення від жителів Юр’ївської сільської ради.

У зверненнях громадян порушено 399 питань, з них за змістом:

61%-соціальної політики. Соціального захисту населення;

11%- аграрної політики і земельних відносин;

по 7%- охорони здоров’я, комунального господарства;

3%- діяльності органів місцевого самоврядування;

2%- сімейної та гендерної політики. Захисту прав дітей;

по 1%- транспорту і зв’язку, праці і заробітної плати, житлової політики, екології та природних ресурсів, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності;

інші питання (4%).

Із 398 звернень, що надійшли на розгляд до районної державної адміністрації, вирішено позитивно питання, порушені у 152 зверненнях (38%), надані роз’яснення по 230 (58%), заходи вживаються по 16 (4%), звернення, у яких відмовлено - відсутні.

 

 

У першому півріччі 2018 року до райдержадміністрації через урядову телефонну «гарячу лінію» надійшло 286 звернень (2017 р.- 376).

Найбільше порушено питань:

соціальної політики. Соціального захисту населення – 216 (76%);

аграрної політики і земельних відносин-29 (10%);

охорони здоров’я-12 (4%);

комунального господарства-11 (4%);

сімейної та гендерної політики. Захисту прав дітей-7 (2%);

житлової політики-2 (1%);

інші питання-9 (3%).

За територіальною ознакою протягом першого півріччя 2018 року найбільше звернень, у розрахунку на 500 чоловік населення, надійшло із Марківської (15,3), Дружелюбівської (11,7), Перчунівської (6,7), Глинянської (6,5), Тернівської (5,9), Тишківської (5,1), Олександрівської (4,7),  Миколаївської (4,4), Олексіївської (4,3), Любомирської (4,2) сільських рад, Помічнянської міської ради (4,2), Новолутківської (4,0) сільської ради (середній показник по району-3,9).

Із 286 звернень на урядову телефонну «гарячу лінію» задоволено 124 звернення (43%), роз’яснено по 155 (54%), заходи вживаються по 7 (3%).

У першому півріччі 2018 року з «гарячої лінії голови обласної державної адміністрації» на розгляд до райдержадміністрації надійшло 55 звернень, за відповідний період минулого року-149. У цих зверненнях громадянами порушено 56 питань, з них за змістом:

25%- охорони здоров’я;

23%- комунального господарства;

12%- аграрної політики і земельних відносин;

7%- інші питання;

по 5%- соціальної політики. Соціального захисту населення, транспорту і зв’язку, діяльності органів місцевого самоврядування;

по 4%- екології та природних ресурсів, сімейної та гендерної політики. Захисту прав дітей, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності;

по 2%- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації, молоді. Фізичної культури і спорту, діяльності підприємств та установ.

Найбільшу активність в здійсненні дзвінків виявили мешканці Добровеличківської с/р – 12 (22%), м.Помічна – 6 (11%), Піщанобрідської с/р – 6 (11%), Липнязької с/р – 4 (7%), Любомирської с/р- 3 (5%), Марківської с/р- 3 (5%).

За територіальною ознакою, протягом першого півріччя 2018 року найбільше звернень, у розрахунку на 500 чоловік населення, надійшло із Марківської (3,8), Любомирської (3,2), Троянської (1,6), Глинянської (1,4) сільських рад, Добровеличківської селищної ради (0,9), Олександрівської (0,9), Олексіївської (0,9), Піщанобрідської (0,9), Федорівської (0,9) сільських рад (середній показник по району-0,8).

Із 55 звернень до Кіровоградського обласного контактного центру задоволено 19 звернень (35%), роз’яснено по 31 (56%), заходи вживаються по     5 (9%).

З початку року організовано 18 «гарячих ліній» керівництва райдержадміністрації із громадянами, на які протягом січня-червня 2018 року жителі району не телефонували.

При районній державній адміністрації з березня 2018 року функціонує «гаряча лінія» за номером: 5-24-44. На звітну дату надійшло 7 звернень.

Працюють телефони довіри – 5 24 44, 5 12 37.

Продовжують працювати громадські приймальні в чотирьох населених пунктах району, які за січень-червень 2018 року відвідали у м.Помічна- 520 чоловік (2017 р.- 552 чол.), у с.Липняжка –98 чоловік (2017 р.- 99 чол.), у с.Тишківка –81 чоловік (2017 р.- 67 чол.), у с.Піщаний Брід –27 чоловік  (2017 р.- 37 чол.).

31 травня 2018 року загальним відділом апарату райдержадміністрації проведено семінар-навчання із відповідальними за роботу із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації з питання «Про Класифікатор звернень громадян, затверджений розпорядженням голови облдержадміністрації від 19 березня 2018 року № 156-р».

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» забезпечено:

проведення дня контролю, в рамках якого перевірено стан виконання даного Указу Президента України у Червонополянській, Юр’ївській, Любомирській, Перчунівській, Піщанобрідській та Новолутківській сільських радах;

проведення засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян – засідання проведені 26 січня, 23 лютого, 23 березня, 27 квітня, 25 травня, 22 червня 2018  року (6 засідань);

звітування керівників структурних підрозділів та голів місцевих рад перед головою райдержадміністрації з питань роботи із зверненнями громадян. Протягом першого півріччя згідно із графіком, затвердженим головою райдержадміністрації, прозвітували 5 начальників структурних підрозділів райдержадміністрації (фінансове управління, управління агропромислового розвитку, відділ економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури, управління соціального захисту населення, служба у справах дітей райдержадміністрації) та 9 голів місцевих рад (Червонополянська, Любомирська, Глинянська, Новолутківська, Гнатівська, Дружелюбівська, Липнязька, Перчунівська, Олексіївська сільські ради). За результатами звітів дані протокольні доручення, які доводяться звітуючим до обов’язкового виконання;

проведення перевірок роботи із зверненнями громадян у фінансовому управлінні, управлінні агропромислового розвитку, відділі економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури, управлінні соціального захисту населення, службі у справах дітей райдержадміністрації, Червонополянській, Юр’ївській, Любомирській, Перчунівській, Піщанобрідській та Новолутківській сільських радах (11 перевірок). Результати перевірок аналізуються на апаратних нарадах, колегіях райдержадміністрації, нарадах структурних підрозділів райдержадміністрації, засіданнях виконкомів місцевих рад;

З початку року в районній газеті «Сільське життя» надруковано графік особистого прийому громадян керівництвом Добровеличківської районної державної адміністрації (від 03 лютого 2018 року № 9-10).

Питання роботи із зверненнями громадян перебувають на постійному контролі у керівництва райдержадміністрації.

 

Відповідно до Конституції України, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про місцеві державні адміністрації» дозвольте сьогодні прозвітувати перед вами про виконання Добровеличківською районною державною адміністрацією за 2017 рік делегованих їй районною радою повноважень.

Враховуючи широкий спектр означених повноважень та розуміючи високий рівень відповідальності за ефективність їх реалізації, мною, як головою районної державної адміністрації, та посадовими особами районної державної адміністрації послідовно здійснювались заходи, спрямовані на організацію забезпечення дієвого і результативного функціонування структурних підрозділів районної державної адміністрації, їх тісної співпраці (у межах компетенції) з виконавчими комітетами сільських рад, територіальними органами міністерств і відомств України та іншими суб’єктами діяльності, які зареєстровані на території району і беруть безпосередню участь у процесах практичного втілення в життя вимог сьогодення.

Робота районної державної адміністрації у звітному періоді спрямовувалася на забезпечення збалансованого соціально-економічного розвитку району, ефективного використання наявних природних, трудових та фінансових ресурсів, сприяння залученню інвестиційних ресурсів у пріоритетні галузі економіки, вирішення актуальних проблем життєдіяльності району, поліпшення добробуту та соціального захисту населення.

Докладніше...>>>