Для збільшення розміру
шрифту натисніть на
клавіатурі одночасно
"Ctrl" і "+"
Опитування
Корисні посилання
В управлінні соціального захисту населення Добровеличківської райдержадміністрації здійснюється прийом та обслуговування громадян згідно єдиної технології прийому громадян, які звертаються за соціальною підтримкою, за принципом “єдиного вікна”.
„Єди́не вікно” — єдине робоче місце для надання консультацій з питань соціальної підтримки, приймання відповідних заяв та їх реєстрація як в паперовому, так і в електронному вигляді, видачі довідок та повідомлень про прийняті рішення стосовно соціальної підтримки.
Всі питання, що цікавлять одержувачів допомоги, в тому числі і потенційних отримувачів усіх видів соціальної допомоги, пільг та компенсацій (інформація, запитання, прохання, консультації) вирішуються у приймальні, крім окремих випадків та при необхідності надання відвідувачу спеціалізованої консультації. Сьогодні через єдину заяву розглядаються питання призначення практично усіх видів соціальної допомоги. Прийом громадян проводиться головним спеціалістом відділу грошових виплат та компенсацій управління за попереднім записом та згідно графіку прийому відвідувачів (телефон “гарячої лінії” – 5 19 17).
Для забезпечення рівноправного надання громадянам соціальної допомоги незалежно від місця проживання, в сільських населених пунктах, заяви та документи щодо призначення всіх видів соціальної допомоги, пільг та компенсацій приймають уповноважені сільських рад. Також, функції здійснення прийому документів для призначення усіх видів соціальної підтримки виконують 3 уповноважені особи з питань соціального захисту населення та 2 старости по Тишківській ОТГ, 1 адміністратор ЦНАПу міськвиконкому Помічнянської міської ради та 1 уповноважена особа з питань соціального захисту населення по Помічнянській ОТГ, 3 уповноважені особи з питань соціального захисту населення та 2 старости по Піщанобрідській ОТГ, 1 уповноважена особа з питань соціального захисту населення та 2 старости по Добровеличківській ОТГ.
Відповідно до нормативно-правових актів уповноважені особи ОТГ мають проводити співбесіди із громадянами, які потребують соціальної підтримки, здійснювати прийом пакетів документів, перевірку повноти заповнення заяви, декларації, наявність необхідних документів для надання послуг соціальної підтримки громадянам та передачу документів до управління соціального захисту населення райдержадміністрації, а також видачу громадянам довідок та повідомлень про прийняті управлінням рішення стосовно соціальної підтримки.
Таким чином громадянам району для реалізації своїх прав щодо отримання всебічної соціальної підтримки потрібно звернутися до місцевої ради за місцем проживання.
- Розділ: Управління соціального захисту населення / Новини УСЗН
- Переглядів: 124
Надання громадянам соціальної підтримки за принципом „єдиного вікна”.
Надання громадянам соціальної підтримки за принципом „єдиного вікна”
