Навігація
|
Календар
« Березень 2021 » | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
Зворотній зв'язокЗв'язок з адміністрацією сайту
Корисні посилання
Для збільшення розміру
шрифту натисніть на
клавіатурі одночасно
"Ctrl" і "+"
Опитування
Корисні посилання
Технологічна картка
адміністративної послуги щодо видачі свідоцтва про народження
1.
|
Етапи опрацювання заяви суб’єкта звернення про надання адміністративної послуги
|
Посадова особа відділу державної реєстрації актів цивільного стану для проведеннядержавної реєстрації та видачі свідоцтва про народження: - приймає, перевіряє заяву(у випадках, встановлених законом) та повноту поданих документів; - реєструє заяву (у разі її подання); -направляє запити щодо перевірки факту державної реєстрації народження за місцем народження дитини, за місцем проживання батьків дитини на момент її народження у разі подання дубліката медичного свідоцтва про народження або здійснення державної реєстрації народження дитини, яка досягла одного року і більше (у тому числі за допомогою засобів факсимільного зв’язку); - контролює своєчасне надходження відповіді на направленізапити(запитуваний орган державної реєстрації актів цивільного стану України направляє відповідьне пізніше трьох робочих днів з дня отримання запиту); - запрошує суб’єкта звернення для державної реєстрації та видачі свідоцтва про народження; -складає актовий запис про народження в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян (далі – Реєстр), ознайомлює суб’єкта звернення з внесеними до нього відомостями; - формує свідоцтво про народження в Реєстрі та витяг з Реєстру для призначення допомоги при народженні дитини; - вносить відомості про свідоцтво про народження до книги обліку бланків свідоцтв про народження; - видаєсвідоцтво про народження та витяг з Реєстру для призначення допомоги при народженні дитини; - вносить відомостідо алфавітної книги; відмовляєу проведеннідержавної реєстрації народження та видачі свідоцтва, якщо: - державна реєстрація народження суперечить вимогам законодавства України; - державна реєстрація народження повинна проводитись в іншому органі державної реєстрації актів цивільного стану; - з проханням про державну реєстрацію народження звернулась недієздатна особа.
|
2. |
Відповідальна посадова особа суб’єкта надання адміністративної послуги |
Начальник відділу |
3. |
Структурні підрозділи суб’єкта надання адміністративної послуги, відповідальні за етапи |
Відділ (Добровеличківський відділ державної реєстрації актів цивільного стану).
|
4. |
Строки виконання етапів (дії, рішення) |
Посадова особа відділу у день звернення та у присутності cуб’єкта звернення: - приймає, перевіряє заяву (у випадках, встановлених законом) та повноту поданих документів; - реєструє заяву (у разі її подання); -складає актовий запис про народження в Реєстрі, ознайомлює суб’єкта звернення з внесеними до нього відомостями; - формує свідоцтво про народження в Реєстрі та витяг з Реєстру про народження для отримання допомоги при народженні дитини; - вносить відомості про свідоцтво про народження до книги обліку бланків свідоцтв про народження; - видає свідоцтво про народження та витяг з Реєстру про народження для отримання допомоги при народженні дитини; - вносить відомості до алфавітної книги; - готує запити щодо перевірки факту державної реєстрації народження за місцем народження дитини, за місцем проживання батьків дитини на момент її народження у разі подання дубліката медичного свідоцтва про народження або здійснення державної реєстрації народження дитини, яка досягла одного року і більше. Посадова особа відділу не пізніше наступного робочого дня після отримання відповіді запитуваного органу державної реєстрації актів цивільного стану: - запрошує суб’єкта звернення для державної реєстрації та видачі свідоцтва про народження; у день звернення та у присутності cуб’єкта звернення: -складає актовий запис про народження у Реєстрі, ознайомлює суб’єкта звернення з внесеними до нього відомостями; - формує свідоцтво про народження в Реєстрі та витяг з Реєстру для призначення допомоги при народженні дитини; - вносить відомості про свідоцтво про народження до книги обліку бланків свідоцтв про народження; - видає свідоцтво про народження та витяг з Реєстру для призначення допомоги при народженні дитини; - вносить відомості до алфавітної книги. |
5. |
Механізм оскарження результату надання адміністративної послуги |
Дії або бездіяльність посадової особи відділу державної реєстрації актів цивільного стану можуть бути оскаржені до Державної реєстраційної служби та/або до суду в порядку, встановленому законом.
|
Технологічна картка адміністративної послуги
щодо видачі свідоцтва у зв’язку із зміною, доповненням, виправленням і поновленням актових записів цивільного стану
1. |
Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги
|
Посадова особа відділу для внесення змін до актового запису цивільного стану або його поновленнята видачі у зв’язку з цимсвідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану
- надсилає запити для формування витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі – Реєстр) чи витребування копій актових записів цивільного стану, якщо відповідні актові записи цивільного стану не знаходяться у володінні відділу (у тому числі за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку); - контролює своєчасне надходження відповідей на направлені запити (запитуваний орган державної реєстрації актів цивільного стану України направляє відповідь не пізніше трьох робочих днів з дня отримання запиту); - аналізуєдокументи таскладає висновок про внесення зміндоактового запису цивільного стану чи йогопоновлення або про відмову в цьому; - вносить зміни до паперового носія актового запису цивільного стану та Реєстру; - поновлює актовий запис цивільного стану в Реєстрі; - ознайомлює суб’єкта звернення з відомостями актового запису цивільного стану; - формуєсвідоцтво про державнуреєстрацію акту цивільного станув Реєстрі; - вносить відомості про свідоцтво про державнуреєстрацію акту цивільного стану до книги облікубланківвідповдінихсвідоцтв; - видаєсуб’єкту звернення відповіднесвідоцтвопро державну реєстрацію акту цивільного стану у зв’язкуіз внесенням змін, поновленням актового запису цивільного стану або висновок про відмову в цьому для оскарження в суді. |
2. |
Відповідальна посадова особа суб’єкта надання адміністративної послуги |
Начальник відділу |
3. |
Структурні підрозділи суб’єкта надання адміністративної послуги, відповідальні за етапи |
Відділ (Добровеличківський відділ державної реєстрації актів цивільного стану) |
4. |
Строки виконання етапів (дії, рішення)
|
Посадова особа для внесення змін до актового запису цивільного стану або його поновлення та видачі у зв’язку з цим свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану у день звернення та у присутності суб’єкта звернення: - приймає, перевіряє заяву та повноту поданих документів; - реєструє заяву; - готує запити для формування витягів з Реєстру чи витребування копій актових записів цивільного стану, якщо відповідні актові записи цивільного стану не знаходяться у володінні відділу;
при надходженні витребуваних документів: - аналізуєдокументи та складає висновок про внесення зміндоактового запису цивільного стану чи його поновлення або про відмову в цьому; - запрошує суб’єкта звернення для внесення змін, поновлення актового запису цивільного стану та видачі свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану або висновку про відмову в цьому;
У день звернення та у присутності суб’єкта звернення: - вносить зміни до паперового носія актового запису цивільного стану та Реєстру; - поновлює актовий запис цивільного стану в Реєстрі; - ознайомлює суб’єкта звернення з відомостями актового запису цивільного стану; - формує свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного станув Реєстрі; - вносить відомості про свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану до книги обліку бланків відповідних свідоцтв; - видає суб’єкту звернення відповідне свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану у зв’язкуіз внесенням змін, поновленням актового запису цивільного стану або висновок про відмову в цьому для оскарження в суді.
Загальний строк розгляду заявипро внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення становить три місяці з дня подання відповідної заяви. Цей строк може бути продовжений керівником відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Головного управління юстиції (назва регіону) не більше, ніж на три місяці, у випадку ненадходження витребуваних відділом документів від компетентних органів іноземних держав. |
5 |
Механізм оскарження результату надання адміністративної послуги |
Дії або бездіяльність посадових осіб відділу можуть бути оскаржені до Державної реєстраційної служби України та/або до суду в порядку, встановленому законом. |
Технологічна картка
адміністративної послуги щодо видачі свідоцтва про розірвання шлюбу
за взаємною згодою подружжя, яке не має дітей, а також з особами,
визнаними в установленому порядку безвісно відсутніми або недієздатними
1.
|
Етапи опрацювання заяви суб’єкта звернення про надання адміністративної послуги
|
Посадова особа відділу для проведення державної реєстрації та видачі свідоцтва про розірвання шлюбу:
відмовляє у проведенні державної реєстрації та видачі свідоцтв про розірвання шлюбу, якщо: державна реєстрація розірвання шлюбу суперечить вимогам законодавства України; державна реєстрація розірвання шлюбу повинна проводитись в іншому органі державної реєстрації актів цивільного стану; з проханням про державну реєстрацію розірвання шлюбу звернулась недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень.
|
|
2. |
Відповідальна посадова особа суб’єкта надання адміністративної послуги |
Начальник відділу.
|
|
3. |
Структурні підрозділи суб’єкта надання адміністративної послуги, відповідальні за етапи |
Відділ (Добровеличківський відділ державної реєстрації актів цивільного стану).
|
|
4. |
Строки виконання етапів (дії, рішення) |
Посадова особа відділу,у випадку розірвання шлюбу відповідно до статті 106 Сімейного кодексу України, у день звернення та у присутності суб’єктів звернення: - приймає, перевіряє заяву та повноту поданих документів;
- роз’яснює порядок і умови державної реєстрації розірвання шлюбу; - призначає дату державної реєстрації розірвання шлюбу; у призначений день державної реєстрації розірвання шлюбу та у присутності суб’єктів звернення:
Посадова особа відділу, у випадку розірвання шлюбу відповідно до статті 107 Сімейного кодексу України, у день звернення та у присутності суб’єкта звернення: - приймає, перевіряє заяву та повноту поданих документів; - реєструє заяву;
|
|
5. |
Механізм оскарження результату надання адміністративної послуги |
Дії або бездіяльність посадових осіб відділу можуть бути оскаржені до Державної реєстраційної служби України та/або до суду в порядку, встановленому законом.
|
|
1. |
Етапи опрацювання заяви суб’єкта звернення про надання адміністративної послуги |
Посадова особа відділу для проведення державної реєстрації та видачі свідоцтва про шлюб:
відмовляє у проведенні державної реєстрації шлюбу та видачі свідоцтва про шлюб, якщо: державна реєстрація шлюбу суперечить вимогам законодавства України; з проханням про державну реєстрацію шлюбу звернулась недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень. |
2. |
Відповідальна посадова особа суб’єкта надання адміністративної послуги |
Начальник відділу. |
3. |
Структурні підрозділи суб’єкта надання адміністративної послуги, відповідальні за етапи |
Відділ (Добровеличківський відділ державної реєстрації актів цивільного стану) |
4. |
Строки виконання етапів (дії, рішення) |
Посадова особа відділу у день зверненнята у присутності суб’єктів звернення:
у призначений день державної реєстрації шлюбу та у присутності наречених:
|
5. |
Механізм оскарження результату надання адміністративної послуги |
Дії або бездіяльність посадових осіб відділу можуть бути оскаржені до Державної реєстраційної служби України та/або до суду в порядку, встановленому законом. |
Технологічна картка адміністративної послуги
щодо видачі свідоцтва про реєстрацію зміни прізвища, імені та по батькові (крім зміни у разі реєстрації шлюбу)
1. |
Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги
|
Посадова особа відділу для проведення державної реєстрації та видачі свідоцтва про зміну імені: - приймає, перевіряє заяву та повноту поданих документів; - реєструє заяву; - надсилає запити для формування витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі – Реєстр) чи витребування копій актових записів цивільного стану, якщо відповідні актові записи цивільного стану не знаходяться у володінні відділу (у тому числі за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку); - контролює своєчасне надходження відповідей на направлені запити (запитуваний орган державної реєстрації актів цивільного стану України направляє відповідь не пізніше трьох робочих днів з дня отримання запиту); - формує витяги з Реєстру; - аналізує та формує матеріали для територіального органу внутрішніх справ за місцезнаходженням відділу для отримання дозволу на зміну імені; - направляє сформовані матеріали до територіального органу внутрішніх справ за місцезнаходженням відділу для отримання дозволу на зміну імені; - контролює своєчасне надходження відповіді від органу внутрішніх справ (орган внутрішніх справ у місячний строк готує та надсилає висновок про можливість зміни імені); - складає висновок про надання дозволу на зміну імені або про відмову у зміні імені у разі здійснення стосовно суб’єкта звернення кримінального провадження або його перебування під адміністративним наглядом; наявності у суб’єкта звернення судимості, яку не погашено або не знято в установленому законом порядку; офіційного звернення правоохоронних органів іноземних держав про оголошення розшуку суб’єкта звернення; подання суб’єктом звернення неправдивих відомостей; - надсилає висновок суб’єкту звернення та запрошує його для державної реєстрації та видачі свідоцтва про зміну імені у разі дозволу на зміну імені; - складає актовий запис про зміну імені в Реєстрі та ознайомлює суб’єкта звернення з відомостями актового запису; - формує свідоцтво про зміну іменів Реєстрі; - вносить відомості про свідоцтво про зміну імені до книги обліку бланків свідоцтв про зміну імені; - видає свідоцтво про зміну імені; - вносить відомості до алфавітної книги. |
2. |
Відповідальна посадова особа суб’єкта надання адміністративної послуги |
Начальник відділу |
3. |
Структурні підрозділи суб’єкта надання адміністративної послуги, відповідальні за етапи |
Відділ (Добровеличківський відділ державної реєстрації актів цивільного стану) |
4. |
Строки виконання етапів (дії, рішення)
|
Посадова особа відділу у день звернення та у присутності суб’єкта звернення: - приймає, перевіряє заяву та повноту поданих документів; - реєструє заяву; - готує запити для формування витягів з Реєстру чи витребування копій актових записів цивільного стану, якщо відповідні актові записи цивільного стану не знаходяться у володінні відділу. Посадова особа відділу при надходженнівитребуваних документів: - аналізуєтаформує матеріали для територіального органу внутрішніх справ за місцезнаходженням відділу для отримання дозволу на зміну імені; - направляє сформовані матеріали до територіального органу внутрішніх справ за місцезнаходженням відділу для отримання дозволу на зміну імені; не пізніше наступного робочого дня з дня отримання висновку органу внутрішніх справ: - складає висновок про надання дозволу на зміну імені або про відмову у зміні імені, який надсилає суб’єкту звернення, та запрошує його для державної реєстрації та видачі свідоцтва про зміну імені у разі дозволу на зміну імені; у день звернення для державної реєстрації зміни імені та у присутності суб’єкта звернення:
- формує свідоцтво про зміну іменів Реєстрі; - вносить відомості про свідоцтво про зміну імені до книги обліку бланків свідоцтв про зміну імені; - видає свідоцтво про зміну імені; - вносить відомості до алфавітної книги. Загальний строк розгляду заяви про зміну імені становить три місяці з дня її подання. Цей строк може бути продовжений керівником відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Головного управління юстиції (назва регіону) не більше, ніж на три місяці, у випадку ненадходження витребуваних відділом документів від компетентних органів іноземних держав.
|
5 |
Механізм оскарження результату надання адміністративної послуги |
Дії або бездіяльність посадових осіб відділу можуть бути оскаржені до Державної реєстраційної служби України та/або до суду в порядку, встановленому законом. |
Технологічна картка
адміністративної послуги щодо повторної видачі свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану
1. |
Етапи опрацювання заяви суб’єкта звернення про надання адміністративної послуги |
Посадова особа відділу для повторної видачі свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану:
|
2. |
Відповідальна посадова особа суб’єкта надання адміністративної послуги |
Начальник відділу
|
3. |
Структурні підрозділи суб’єкта надання адміністративної послуги, відповідальні за етапи |
Відділ (найменування відділу державної реєстрації актів цивільного стану)
|
4. |
Строки виконання етапів (дії, рішення) |
Посадова особа відділу у день звернення тау присутності суб’єкта звернення:
Посадова особа відділу при отриманні заяви проповторну видачу свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану поштовим зв’язком протягом 15 робочих днів з дня надходження заяви:
|
5. |
Механізм оскарження результату надання адміністративної послуги |
Дії або бездіяльність посадових осіб відділу державної реєстрації актів цивільного стану можуть бути оскарженідо Державної реєстраційної служби України та/абодо суду в порядку, встановленому законом. |
- Розділ: Інформують / Технологічна картка адміністративної послуги
- Переглядів: 848
