Навігація

Календар
«    Грудень 2017    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Зворотній зв'язокЗв'язок з адміністрацією сайту

Корисні посилання
Безвіз
Держспоживслужба
Гаряча лінія земельний
75 Кіровоградська область
Земля учасникам АТО
Енергозбереження
Центр допомоги учасникам АТО
Корупція
Тарифна децентралізація
Маєте проблеми зору?
Для збільшення розміру
шрифту натисніть на
клавіатурі одночасно
"Ctrl" і "+"

Опитування
Відповідь, отримана на Ваше звернення до адміністрації Добровеличківського району оброблена:

Корисні посилання

Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 13.11.2017 № 4300/7 «Про проведення конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги» Координаційний центр з надання правової допомоги повідомляє про проведення з 18 листопада 2017 року по 23 січня 2018 року конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги (далі – конкурс).

Для участі у конкурсі адвокатам необхідно:

  • Зареєструватися на веб-сторінці http://contest.legalaid.gov.ua з 18 листопада до 17 грудня 2017 року включно, де заповнити онлайн анкету та біографічну довідку; зазначити адресу електронної пошти для отримання інформації у зв’язку з конкурсом та регіон, у якому адвокат проходитиме індивідуальну співбесіду з конкурсною комісією; завантажити посвідчені (підписані) адвокатом скановані копії заяви, усіх заповнених сторінок паспорта (чи іншого документа, що посвідчує особу), свідоцтва про право на зайняття адвокатською діяльністю та мотиваційного листа (у довільній формі обсягом до 500 слів).

УВАГА! За фактом реєстрації адвокат отримає повідомлення Координаційного центру з надання правової допомоги про прийняття заявки на опрацювання. Після перевірки наявності надісланих копій документів, адвоката буде поінформовано про їх відповідність чи невідповідність встановленим вимогам за вказаною адвокатом адресою електронної пошти. У разі отримання повідомлення про невідповідність документів встановленим вимогам реєстрацію можна пройти повторно (до завершення строку реєстрації).

  • Впродовж 19 – 25 грудня 2017 року включно пройти дистанційний курс «Вступ до системи надання безоплатної правової допомоги», ознайомившись з його матеріалами та склавши перевірочні тестові завдання, що оцінюються автоматично (адреса веб-сторінки дистанційного курсу, логін та пароль будуть зазначені в електронному повідомленні Координаційного центру з надання правової допомоги).
  • Впродовж 9 – 12 січня 2018 року (конкретні дата, час і місце проведення будуть повідомлені кожному адвокатові додатково) пройти індивідуальні співбесіди з конкурсною комісією, під час якої адвокати оцінюватимуться за критеріями мотивації до надання безоплатної правової допомоги, комунікабельності, емоційної врівноваженості, вміння представити приклади надання правової допомоги.

УВАГА! Під час проходження співбесіди із конкурсними комісіями адвокати повинні пред’явити оригінали паспорта та свідоцтва про право на зайняття адвокатською діяльністю.

Крім того, з 27 по 29 грудня 2017 року включно конкурсні комісії розглядатимуть подані адвокатами документи, оцінюючи адвокатів за критеріями стажу адвокатської діяльності, наявності або відсутності застосованих до адвоката дисциплінарних стягнень та враховуючи результат проходження адвокатом дистанційного курсу «Вступ до системи надання безоплатної правової допомоги». Цей етап відбувається без персональної участі адвокатів.

Адвокати, які пройдуть конкурс, залучатимуться до надання безоплатної вторинної правової допомоги на постійній основі за контрактом або на тимчасовій основі на підставі договору відповідно до Порядку і умов укладення контрактів з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу на постійній основі, та договорів з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу на тимчасовій основі, затверджених постановою КМУ від 11.01.2012 № 8.

Контакти для зворотного зв’язку з адвокатами:

Поплавська Галина Євгенівна, заступниця начальника відділу взаємодії з адвокатами та органами адвокатського самоврядування управління забезпечення якості правової допомоги Координаційного центру з надання правової допомоги, (044)  364 17 59 (понеділок – четвер: з 09:00 до 18:00, п’ятниця: з 09:00 до 16:45, обідня перерва із 13:00 до 13:45), halyna.poplavska@legalaid.gov.ua.

Переглянути порядок і умови проведення конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги, затверджений постановою КМУ від 28 грудня 2011 р. № 1362 (у редакції постанови КМУ від 9 серпня 2017 р. № 575).

Переглянути Порядок і умови укладення контрактів з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу на постійній основі, та договорів з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу на тимчасовій основі, затверджені постановою КМУ від 11.01.2012 № 8.

Переглянути наказ Мін’юсту від 13.11.2017 № 4300/7 «Про проведення конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги».

Переглянути Порядок оцінювання адвокатів за результатами конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги, затверджений наказом Мін’юсту від 13.11.2017 № 3552/5 (документ знаходиться на державній реєстрації та буде доступний для перегляду найближчим часом).

 

Оголошено конкурс з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги

 

Оголошено конкурс з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги

 

nakaz_moj_contest.pdf [125,37 Kb] (завантажувань: 0)

 

До Добровеличківкого бюро правової допомоги звернулася клієнтка, з проханням надати роз’яснення, які документи потрібно подавати на отримання нового пластикового паспорта. Консультує Вікторія Грінченко, начальник Добровеличківського бюро правової допомоги Голованівського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2016 року № 745 внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 302 відповідно до яких затверджено новий зразок та технічний опис паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм та викладено в новій редакції Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України.

Відповідно до положень абзацу третього пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України, з 1 листопада 2016 року запроваджено із застосуванням засобів Єдиного державного демографічного реєстру оформлення (у тому числі замість втраченого або викраденого), обмін паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм, зразок бланка якого затверджено цією постановою, всім категоріям громадян України.

Згідно з абзацом четвертим пункту 3 вищезазначеної постанови КМУ, паспорт громадянина України, що не містить безконтактного електронного носія, оформлений та виданий на підставі документів, поданих до 1 листопада 2016 року, є чинним протягом строку, на який його було видано.

Основними новелами у законодавстві, яке регулює питання, пов'язані з оформленням та видачею паспорта громадянина України , з 1 листопада 2016 року, зокрема, є:

паспорт оформляється з використанням бланка єдиного зразка - з безконтактним електронним носієм;

кожен громадянин України, який досяг чотирнадцятирічного віку, зобов'язаний отримати паспорт громадянина України;

паспорт громадянина України оформляється особам, які не досягли вісімнадцятирічного віку, на чотири роки, а особам, які досягли вісімнадцятирічного віку, - на кожні 10 років;

до паспорта (на зворотному боці) вноситься реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (РНОКПП), а для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття РНОКПП та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган, проставляється слово "ВІДМОВА".

До безконтактного електронного носія, що міститься у паспорті, вноситься:

інформація, зазначена в зоні візуальної перевірки паспорта;

додаткова змінна інформація (про місце проживання, про народження дітей, про шлюб і розірвання шлюбу, про зміну імені, у разі наявності - РНОКПП, а у разі відмови від його прийняття - проставляється слово "ВІДМОВА");

відцифрований образ обличчя особи, відцифровані відбитки пальців рук (за згодою особи) та засоби електронного цифрового підпису (для громадян України, які досягли вісімнадцятирічного віку).

Бланки паспорта, зразки яких затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року N 302 (зі змінами), не містять серії, а номер паспорта складається з дев'яти цифр.

При цьому унікальний номер запису в Реєстрі (УНЗР) містить тринадцять цифр, який представлений двома послідовностями з восьми та п'яти цифр, розділених текстовим символом "-". Відповідно до Закону України від 10 грудня 2015 року N 888-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг" з 4 квітня 2016 року повноваження у сфері реєстрації місця проживання фізичних осіб делеговано органам місцевого самоврядування як органам реєстрації, що здійснюють реєстрацію  / зняття з реєстрації місця проживання / перебування фізичних осіб на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, на яку поширюються повноваження відповідної сільської, селищної або міської ради.

На виконання зазначеного Закону України та Закону України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні" 2 березня 2016 року було прийнято постанову Кабінету Міністрів України N 207 "Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру" .

Слід зазначити, що інформація про реєстрацію місця проживання особи не зазначається в зоні візуальної перевірки паспорта громадянина України, а вноситься до безконтактного електронного носія, який імплантовано у паспорт та зберігається в архівах органів місцевого самоврядування (органів реєстрації). Особі за її вимогою органом реєстрації видається довідка про реєстрацію місця проживання - документ, який підтверджує реєстрацію місця проживання особи.

Хто сьогодні може отримати таку картку?

- Молоді особи, яким виповнилося 14 років;

- Особи, які змінюють прізвище чи ім’я;

- Ті, хто втратили паспорт (загубили чи він був викрадений)

- Особи, паспорт яких став непридатним (пошкоджені сторінки чи записи);

- За бажанням – й ті, кому необхідно вклеїти фото у зв’язку із досягненням 25-ти чи 45-ти років.

Проте, вони мають вибір - можна просто вклеїти фотографію в паспорт старого зразка.

Документи, необхідні для отримання ID-картки ?

1) Ті, кому виповнилося 14 років подають:

- свідоцтво про народження;

Паспорти обох батьків чи документи, що підтверджують громадянство України;

Додаток №13 про місце реєстрації, що видається ЦНАП того району, де дитина зареєстрована;

2) Ті особи, які змінюють прізвище чи ім’я мають надати:

- паспорт, що підлягає заміні;

- документ, що підтверджує цю зміну ( свідоцтво про одруження, свідоцтво про розірвання шлюбу)

3) Ті, хто вирішив змінити паспорт на ID-картку при вклеюванні фото у зв’язку із досягненням 25-чи 45-річного віку або при непридатності паспорта мають мати при собі:

- паспорт, що підлягає заміні;

4) Особа, яка загубила паспорт або його викрали надають:

- додаток №13 про місце реєстрації;

- довідку з поліції про крадіжку паспорта (витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань)

Міграційна служба радить усім без винятку при виготовленні нового пластикового паспорта надати картку платника податків (називають ідентифікаційний номер), який внесуть в ID-картку, де передбачено місце і вам не доведеться носити копію ідентифікаційного номера із новим документом.

За отриманням консультації з правових питань можна звернутися до Добровеличківського бюро правової допомоги Голованівського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, що знаходиться за адресою:

смт Добровеличківка, вул. Центральна, 103/7,

телефон 5-15-40

До Голованівського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги можна звернутися за адресою:

смт Голованівськ, вул.Ціолковського,1.

Телефони: (05252) 2-25-83; (068) 834-77-45 , (093) 423-33-73.

Для цілодобового доступу громадян до безоплатної вторинної правової допомоги діє єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги 0-800-213-103.

 

buklet-bezoplatna-pravova-dopomoga-v-ukrayin.pdf [172,47 Kb] (завантажувань: 2)