Навігація

Календар
«    Грудень 2017    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Зворотній зв'язокЗв'язок з адміністрацією сайту

Корисні посилання
Безвіз
Держспоживслужба
Гаряча лінія земельний
75 Кіровоградська область
Земля учасникам АТО
Енергозбереження
Центр допомоги учасникам АТО
Корупція
Тарифна децентралізація
Маєте проблеми зору?
Для збільшення розміру
шрифту натисніть на
клавіатурі одночасно
"Ctrl" і "+"

Опитування
Відповідь, отримана на Ваше звернення до адміністрації Добровеличківського району оброблена:

Корисні посилання

30 вересня 2016 року відбулося чергове засідання районної спостережної комісії на якому були розглянуто на ступні питання:

1.Про роботу виконкому Марківської сільської ради щодо проведення індивідуально-профілактичної та виховної роботи із засудженими до громадських або виправних робіт та особами звільненими умовно-достроково від відбування покарання та у вигляді позбавлення волі з іспитовим строком.

2.Про роботу РС ДМС України в Кіровоградській області щодо сприяння вирішення питань обліку та реєстрації осіб звільнених з місць позбавлення волі.

3.Про роботу виконкому Липнязької сільської ради щодо проведення індивідуально-профілактичної та виховної роботи із засудженими до громадських або виправних робіт та особами звільненими умовно-достроково від відбування покарання та у вигляді позбавлення волі з іспитовим строком.

4.Про роботу кримінально-виконавчої інспекції Добровеличківського району за I півріччя 2016 року щодо вирішення питань соціальної адаптації осіб, які перебувають на обліку щодо покарань не пов’язаних з позбавленням волі.

По даним питанням були прийняті відповідні рішення.

 

Засідання районної спостережної комісії

 

 

30 вересня 2016 року відбулося чергове засідання районної спостережної комісії на якому були розглянуто на ступні питання:

Засідання районної спостережної комісії

 

 

 

 

Докладніше...>>>

Районна спостережна комісія у 2016 році працювала у складі, який затверджено розпорядженнями голови районної державної адміністрації від 23 квітня 2015 року № 82-р «Про районну спостережну комісію», від 23 вересня 2015 року № 218-р «Про затвердження нового складу районної спостережної комісії».

У своїй діяльності районна спостережна комісія керувалася Конституцією України, Кримінально-виконавчим кодексом України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про місцеві державні адміністрації", «Про соціальну адаптацію осіб, які відбували покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк", іншими нормативно-правовими актами, а також Положенням про районну спостережну комісію.

Засідання районної спостережної комісії проводилися протягом року згідно затвердженого річного плану. На кожне засідання комісії виносилися питання соціальної адаптації осіб, що повернулися з місць позбавлення волі, умовно засуджених, та тих, що відбувають покарання у вигляді громадських робіт. При розгляді даних питань заслуховувалися голови місцевих рад.

Протягом 2016 року до районної спостережної комісії надійшло 3 повідомлень з виправних колоній, щодо осіб, які звільнилися умовно – достроково від відбування покарання.

Спостережна комісія направляла органам місцевого самоврядування листи щодо осіб, що повернулися з місць позбавлення волі про закріплення за ними громадських вихователів та здійснення  громадського контролю та проведення виховної роботи протягом не відбутої частини покарання з метою закріплення результатів виправлення.

За 2016 рік проведено 11 засідань районної спостережної комісії, на яких розглянуто 27 питань по яких прийнято відповідні постанови. Зокрема, заслухано звіти про роботу виконкомів Гаївської, Дружелюбівської, Липнязької, Червонополянської, Любомирської, Марківської, Тишківської, Піщанобрідської, Новолутківської Федорівської, Миколаївської, Братолюбівської, Помічнянської місцевих рад.

На засіданнях районної спостережної комісії про свою роботу звітували кримінально-виконавча інспекція Добровеличківського району, служба у справах дітей райдержадміністрації, Добровеличківський ВП Новоукраїнського ВП ГУ НП України в Кіровоградській області, районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, районний центр зайнятості, Добровеличківська РС УДМС України в Кіровоградській області, центральна районна лікарня, управління соціального захисту населення райдержадміністрації.

Налагоджена тісна взаємодія з органами місцевих рад, щокварталу голови сільських рад звітують про проведену роботу з особами даної категорії.

Протягом 2016 року звільнені з місць позбавлення волі до спостережної комісії для вирішення соціально-гуманітарних та побутових питань не зверталися.

 від "_23_" __квітня_ 2015 року                                                                                                     №___82-р_

 

смт Добровеличківка

 

 

 

Про районну спостережну комісію

 

     На підставі пункту 17 статті 25 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», постанови Кабінету Міністрів України від 01 квітня 2004 року № 429 «Про затвердження положень про спостережні комісії та піклувальні ради при спеціальних виховних установах»:

 

1.  Створити району спостережну комісію.

 

2.  Затвердити:

склад районної спостережної комісії згідно з додатком;

Положення про районну спостережну комісію у новій редакції (додається).

 

3.  Визнати такими, що втратили чинність, розпорядження голови районної державної адміністрації:

від 17 березня 2010 року № 96-р «Про затвердження Положення про району спостережну комісію»;

від 26 червня 2014 року № 214-р «Про затвердження нового складу районної спостережної комісії».

 

Голова районної

державної адміністрації                                                                                               В.ТКАЧЕНКО

 

 


ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови Добровеличківської районної державної адміністрації

__23__   __квітня___   2015   №   _82-р_

 

ПОЛОЖЕННЯ

про району спостережну комісію

 

1.    Це Положення визначає завдання, функції, повноваження та порядок утворення районної спостережної комісії (далі – Комісія).

 

2.    Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, Кримінально-виконавчим кодексом України, законами України «Про місцеві державні адміністрації», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про соціальну адаптацію осіб, які відбувають чи відбували покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк», постановою Кабінету Міністрів України від 01 квітня 2004 року № 429 «Про затвердження положень про спостережні комісії та піклувальні ради при спеціальних виховних установах», іншими нормативно-правовими актами, а також цим Положенням.

Діяльність Комісії базується на принципах гласності, демократичності, добровільності, відкритості та прозорості.

 

3.    Основним завданням Комісії є:

1)    організація та здійснення громадського контролю за дотриманням прав, основних свобод і законних інтересів засуджених осіб та осіб, звільнених від відбування покарання;

2)    сприяння органам і установам виконання покарань у виправленні і ресоціалізації засуджених осіб та створенні належних умов для їх тримання, залучення до цієї діяльності громадських організацій, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності та громадян;

3)    організація виховної роботи з особами, умовно-достроково звільненими від відбування покарання, та громадського контролю за їх поведінкою протягом невідбутої частини покарання;

4)    надання допомоги у соціальній адаптації особам, звільненим від відбування покарання;

 

4.    Комісія відповідно до покладених завдань:

1)    погоджує:

постанови начальника кримінально-виконавчої установи закритого типу (далі – виправна колонія) щодо змін умов тримання засуджених осіб у межах однієї виправної колонії, якщо постанови передбачають збільшення обсягу встановлених обмежень і більш суворі умови тримання;

подання адміністрації виправної колонії щодо переведення засуджених осіб до виправної колонії з вищим рівнем безпеки;

2)    разом з органами і установами виконання покарань вносить до суду за місцем відбування покарання засудженими особами подання щодо умовно-дострокового звільнення від відбування покарання або заміни невідбутої частини покарання більш м’яким;

3)сприяє адміністраціям установ виконання покарань у:

проведенні соціально-виховної роботи із засудженими особами, організації їх загальноосвітнього та професійно-технічного навчання;

залученні громадських організацій, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності та громадян до надання допомоги у створенні належних умов для тримання засуджених осіб, їх матеріально-побутовому та медико-санітарному забезпеченні, здійсненні оздоровчо-профілактичних заходів;

створенні додаткових робочих місць для залучення засуджених осіб до суспільно-корисної праці;

4)    організовує громадський контроль за поведінкою осіб, умовно-достроково-звільнених від відбування покарання, та проведення виховних заходів за місцем їх роботи (навчання) і проживання протягом невідбутої частини покарання;

5)    здійснює заходи соціального патронажу щодо осіб, звільнених від відбування покарання, сприяє розвитку мережі центрів соціальної адаптації та інших установ і організацій, діяльність яких спрямована на надання таким особам допомоги у соціальній адаптації;

6)    виконує інші функції відповідно до законодавства.

 

5.    Комісія має право:

1)    доручати членам Комісії:

відвідувати установи виконання покарань, вивчати стан матеріально-побутового та медико-санітарного забезпечення засуджених осіб, умови їх праці та навчання, стан організації соціально-виховної роботи;

брати участь у засіданнях комісій установ виконання покарань під час розгляду питань про внесення до суду подань щодо умовно-достроково звільнення засуджених осіб від відбування покарання, зміни невідбутої частини покарання більш м’яким, та брати участь у судових засіданнях під час розгляду таких питань;

2)    висловлювати свою думку по суті питання про помилування, що подає засуджена особа;

3)    одержувати від громадських організацій, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, органів і установ виконання покарань, підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності інформацію і документи, необхідні для виконання покладених на Комісію завдань;

4)    проводити особистий прийом засуджених осіб, розглядати їх звернення та приймати за результатами розгляду відповідні рішення;

5)    заслуховувати на своїх засіданнях з питань, що належать до компетенції Комісії, інформацію посадових осіб органів і установ виконання покарань, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності та окремих громадян;

6)    доручати представникам громадських організацій і трудових колективів (за їх згодою) проводити роботу та здійснювати контроль за поведінкою осіб, умовно-достроково звільнених від відбування покарання, протягом невідбутої частини покарання, координувати проведення такої роботи;

7)    заслуховувати на своїх засіданнях інформацію представників громадських організацій і трудових колективів, що здійснюють громадський контроль за особами, умовно-достроково звільненими від відбування покарання, про їх роботу (навчання) та поведінку в побуті, у разі потреби запрошувати таких осіб та заслуховувати їх інформацію;

8)    вносити на розгляд місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування пропозиції щодо:

удосконалення діяльності органів і установ виконання покарань з питань дотримання прав людини, захисту основних свобод і законних інтересів засуджених осіб;

поліпшення на підприємствах, в установах і організаціях незалежно від форм власності індивідуально-профілактичної та виховної роботи з особами, засудженими до громадських або виправних робіт, та особами, умовно-достроково звільненими від відбування покарання;

організацію трудового та побутового влаштування осіб, звільнених від відбування покарання, сприяння їх соціальній адаптації;

забезпечення правового і соціального захисту персоналу органів і установ виконання покарань.

 

6.    Комісія під час здійснення своїх повноважень не вправі втручатися в оперативно-службову діяльність органів і установ виконання покарань.

 

7.    Голова, заступник голови та члени Комісії, які здійснюють організацію громадського контролю за дотриманням прав людини, захистом основних свобод і законних інтересів засуджених осіб під час виконання кримінальних покарань, мають право відвідувати установи виконання покарань без спеціального дозволу.

На період стихійного лиха, епідемії, надзвичайного чи воєнного стану та в інших передбачених чинним законодавством випадках відвідування членами Комісії установ виконання покарань може бути обмежене або заборонене.

 

8.    До складу Комісії входять представники громадських організацій, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності та окремі громадяни.

Представники громадських організацій та окремі громадяни становлять не менше як половину складу комісії.

 

9.    Членами комісії не можуть бути судді, представники органів прокуратури, органів внутрішніх справ, Служби безпеки, державної кримінально-виконавчої служби, державної виконавчої служби, адвокати, особи, які мають не погашену чи не зняту в установленому законом порядку судимість, а також особи, які раніше входили до складу Комісії і повноваження яких були припинені достроково з підстав, передбачених підпунктом 4 пункту 13 цього Положення.

Члени Комісії не мають права здійснювати громадський контроль щодо засуджених осіб, які тримаються в установах виконання покарань, якщо вони є близькими родичами таких осіб, а також потерпілими, свідками, захисниками, або іншими особами, які беруть або брали участь у кримінальному провадженні щодо засуджених осіб.

 

10.  Голова і секретар Комісії призначаються розпорядженням голови районної державної адміністрації. Заступник голови комісії обирається на її засіданні. Кількісний склад комісії визначається залежно від обсягу роботи.

 

11.  Комісія утворюється строком на 3 роки. Районна державна адміністрація повідомляє у місцевих засобах масової інформації про припинення повноважень Комісії та формування нового її складу не пізніше, ніж за три місяця до цього, а також про дострокове припинення членом Комісії своїх повноважень.

Підприємства, установи і організації незалежно від форм власності, які бажають включити до складу Комісії своїх представників, подають до районної державної адміністрації відповідні пропозиції, підписані керівником підприємства, установи, або рішення керівного органу організації.

Окремі громадяни подають заяви, підписані особисто.

Районна державна адміністрація може запропонувати увійти до складу комісії представникам підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності та окремим громадянам.

Повноваження Комісії припиняються районною державною адміністрацією достроково, якщо прийняті нею рішення суперечать законодавству та призвели до порушення прав, основних свобод і законних інтересів засуджених осіб або осіб, звільнених від відбування покарання. Факт такого порушення повинен бути підтверджений компетентним уповноваженим органом.

Рішення про новий склад Комісії оприлюднюється протягом одного тижня після його прийняття.

 

12.  Голова Комісії, його заступник та члени комісії беруть участь у її роботі на громадських засадах.

 

13.  Повноваження члена Комісії припиняються достроково:

1)    за його заявою;

2)    за зверненням громадської організації, місцевого органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи або організації, що рекомендували особу до складу Комісії;

3)    у зв’язку з набранням законної сили обвинувальним вироком щодо нього;

4)    у разі відсутності без поважних причин на трьох засіданнях Комісії.

 

14.  Не допускається делегування членами Комісії своїх повноважень іншим особам.

 

15.  Організаційною формою роботи Комісії є засідання, які проводяться у разі потреби, але не рідше ніж один раз на місяць.

Засідання Комісії вважається правоможним, якщо на ньому присутні не менше як половина її складу.

 

16.  На засідання комісії можуть бути запрошені представники громадських організацій, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, прокуратури, правоохоронних органів, засобів масової інформації та окремі громадяни.

 

17.  Розгляд Комісією матеріалів стосовно засуджених осіб здійснюється за обов’язкової присутності представника відповідного органу або установи виконання покарань.

 

18.  Голова Комісії:

1)    організовує роботу Комісії, розподіляє обов’язки між її членами, дає доручення, контролює та перевіряє їх виконання;

2)    забезпечує підготовку та затверджує план роботи Комісії на рік, визначає питання, які підлягають розгляду на її черговому засіданні;

3)    бере участь особисто або доручає членам Комісії брати участь у засіданнях комісій установ виконання покарань, які розглядають питання щодо змін умов тримання засуджених осіб, умовно-дострокового звільнення їх від відбування покарання, заміни невідбутої частини покарання більш м’яким, та інформує про результати членів Комісії;

4)    представляє Комісію особисто або доручає своєму заступнику представляти Комісію з питань, що належать до її компетенції, в місцевих органах виконавчої влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах ї організаціях незалежно від форми власності;

5)    щороку інформує громадськість через засоби масової інформації про результати діяльності Комісії та подає відповідний звіт голові районної державної адміністрації.

 

19.  Комісія приймає рішення з питань, що належить до її компетенції, відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на засіданні членів Комісії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови Комісії.

Постанова Комісії має бути розглянута відповідними місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями незалежно від форм власності.

Постанова Комісії може бути оскаржена до голови районної державної адміністрації або до суду.

 

20.  Організаційно-технічне забезпечення діяльності Комісії покладається на орган, який її утворив.

 

21.  Комісія має печатку та бланк із своїм найменуванням.

 

 

СКЛАД

районної спостережної комісії

 

Голова комісії

 

 

 

- заступник голови районної державної адміністрації

               

   Секретар комісії

МІЛЮТІНА

Інна Миколаївна

 

-директор районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

 

Члени комісії:

ДОНІЙ

Анатолій Григорович

-заступник голови районної ради Організації ветеранів України

ЄРЕМЕЄВА

Світлана Вікторівна

 

 

- директор районного центру зайнятості, член батьківського комітету Добровеличківської ЗШ І-ІІІ ст. №1

ЖУРБА

Віктор Васильович

 

- начальник юридичного відділу апарату райдержадміністрації

 

ІРХА                                          

Анатолій Якович

-житель селища Добровеличківка (за згодою)

 

ЛИЧКО

Віталій Миколайович 

 

 

 

- методист відділу освіти, молоді та спорту  райдержадміністрації, голова районної профспілкової організації працівників освіти і науки

МАГАРЕВИЧ

Тетяна Іванівна       

-начальник управління соціального захисту               райдержадміністрації

 

ПАВЛЕНКО

Анатолій Микитович

-голова районної організації радикальної партії Олега Ляшка

ПАВЛЕНКО

Юрій Володимирович

-головний лікар комунального закладу “Добровеличківський районний центр первинної медико-санітарної допомоги”, відповідальний за богослужіння у Добровеличківській церкві Євангельських християн-баптистів

ПОГРІБНІЧЕНКО

Ірина Іванівна

 

- секретар Добровеличківської селищної ради, член президії районної жіночої ради

ПРОТАС

Валентина Арсентіївна

 

 

-директор територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Добровеличківського району

 

- завідувач сектору мобілізаційної роботи, з питань запобігання і виявлення корупції та взаємодії з правоохоронними органами апарату райдержадміністрації

                                              

     Районна спостережна комісія у 2014 році працювала у складі, який затверджено розпорядженнями голови районної державної адміністрації від 17 березня 2010 року № 96-р «Про затвердження Положення про районну спостережну комісію», від 24 лютого 2014 року № 73-р «Про затвердження нового складу районної спостережної комісії», від 26 червня 2014 року № 214-р «Про затвердження нового складу районної спостережної комісії».

    У своїй діяльності районна спостережна комісія керувалася Конституцією України, Кримінально-виконавчим кодексом України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні", «Про місцеві державні адміністрації", «Про соціальну адаптацію осіб, які відбували покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк", іншими нормативно-правовими актами, а також Положенням про районну спостережну комісію, затвердженим розпорядженням голови районної державної адміністрації від 17 березня 2010 року  № 96-р «Про затвердження Положення про районну спостережну комісію".

Засідання районної спостережної комісії проводяться щомісяця протягом року, згідно затвердженого річного плану. На кожне засідання комісії виносяться питання соціальної адаптації осіб, що повернулися з місць позбавлення волі, умовно засуджених, та тих, що відбувають покарання у вигляді громадських робіт по якому заслуховуються голови місцевих виконавчих комітетів.

    Протягом 2014 року до районної спостережної комісії надійшло два повідомлення стосовно осіб, які мали звільнитися, з них один звільнився умовно-достроково, інший по закінченню строку відбування покарання.

    На даний час на обліку перебуває 1 особа. Спостережна комісія направляє органам місцевого самоврядування  листи щодо осіб, що повернулися з місць позбавлення волі про закріплення за ними громадських вихователів та здійснення  громадського контролю та проведення виховної роботи протягом не відбутої частини покарання з метою закріплення результатів виправлення.

    За 2014 рік проведено 9 засідань районної спостережної комісії, на яких розглянуто 35 питань по яких прийнято відповідні постанови. Зокрема, заслухано звіти про роботу виконкомів Гаївської, Дружелюбівської, Липнязької, Добровеличківської, Помічнянської, Червонополянської, Любомирської, Марківської, Тишківської, Піщанобрідської, Новолутківської Федорівської, Братолюбівської місцевих рад.

    На засіданнях районної спостережної комісії про свою роботу звітували кримінально-виконавча інспекція Добровеличківського району, служба у справах дітей райдержадміністрації, Добровеличківський  РВ УМВС, районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, районний центр зайнятості, Добровеличківська РС УДМС України в Кіровоградській області, центральна районна лікарня, управління соціального захисту населення райдержадміністрації.

   Налагоджена тісна взаємодія з органами місцевих рад, щокварталу голови сільських рад звітують про проведену роботу з особами даної категорії.

   Протягом 2014 року звільнені з місць позбавлення волі до спостережної комісії для вирішення соціально-гуманітарних та побутових питань не зверталися.

Докладніше...>>>