Навігація

Календар
«    Жовтень 2020    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Зворотній зв'язокЗв'язок з адміністрацією сайту

Корисні посилання
Безвіз
Sydtcn
Sydtcn
Безвіз
Безвіз
Держспоживслужба
Гаряча лінія земельний
75 Кіровоградська область
Земля учасникам АТО
Енергозбереження
Центр допомоги учасникам АТО
Корупція
Тарифна децентралізація
Маєте проблеми зору?
Для збільшення розміру
шрифту натисніть на
клавіатурі одночасно
"Ctrl" і "+"

Опитування
Відповідь, отримана на Ваше звернення до адміністрації Добровеличківського району оброблена:

Корисні посилання

14 лютого 2017 року п’ять відділів державної реєстрації актів цивільного стану на Кіровоградщині працюватимуть в продовженому режимі. Це пов’язано з реалізацією в області святкової акції «Кохання поза часом», ініційованої Мін’юстом на території всієї України.

«Відділи ДРАЦС у Кропивницькому, Знам’янці, Олександрії та Світловодську на День закоханих працюватимуть з 08:00 до 24:00. У цей час усі бажаючі матимуть можливість подати заяву на реєстрацію шлюбу, урочисто заручитися, одружитися чи провести обряд ювілейного весілля в зручний для них момент. Окрім цього, на всіх закоханих чекатимуть сюрпризи і приємні несподіванки. Якщо ж у пари з’явиться бажання подати заяву після опівночі, вони також зможуть це зробити, скориставшись сервісом «Онлайн-будинок юстиції»», - повідомив керівник обласної юстиції Вадим Гуцул.

Варто відзначити, що всі пари, які мають бажання зареєструвати свої стосунки саме 14 лютого, але не встигли завчасно подати відповідні заяви до відділів ДРАЦС, можуть одружитися за пришвидшеною процедурою у рамках проекту «Шлюб за добу» у Кропивницькому та Олександрії. 

 

14 лютого 2018 року відбудеться акція для закоханих сердець, а саме: у цей щасливий день Знам’янський, Олександрійський, Світловодський міськрайонні Кропивницький міський та Фортечний районний відділи державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції будуть працювати до 24.00 задля реалізації бажання закоханих поєднати свої долі та подати заяви на державну реєстрацію шлюбу або зареєструвати шлюб саме у цей день!!!

Сьогодні, 6 лютого, в силу вступив в закон про посилення відповідальності недобросовісних батьків, які ухиляються від сплати аліментів упродовж шести та більше місяців.

«Законодавчі ініціативи, розроблені фахівцями Мін’юсту, щодо захисту прав дітей передбачають низку новацій, які зможе застосувати державний виконавець під час примусового виконання судових рішень щодо стягнення заборгованості з аліментів. Йдеться про позбавлення боржника права виїжджати за кордон, надавати згоду на виїзд дитини за межі країни, керувати автомобілем, використовувати зброю та полювати. При цьому злісні неплатники аліментів, які не мають офіційного доходу, можуть притягуватися до виконання суспільно корисних робіт. У таких випадках усі кошти будуть у повному обсязі спрямовуватися на ліквідацію заборгованості. У разі відмови боржник може утримуватися під арештом упродовж 15 діб. Серед останніх новацій також потрібно згадати про створення Єдиного реєстру боржників із аліментів (так звану «дошку ганьби»)  і позбавлення позивачів цієї категорії від сплати судового збору й авансового внеску під час здачі виконавчого листа до державного або приватного виконавця», – відзначив керівник обласної юстиції Вадим Гуцул.

Нагадаємо, що в 2017 році на Кіровоградщині органи державної виконавчої служби стягнули 65,7 млн грн аліментів. Загалом кошти отримали 12 913 дітей.

Павле Дмитровичу, я багато років займався власним невеликим бізнесом і був оформлений як ФОП. Зараз мені запропонували роботу з нормальною зарплатою. Тому треба якомога швидше ліквідувати свій ФОП. Скажіть як це зараз зробити? Куди звертатися, що потрібно?

Семен Дехтяренко

Куди звернутися для припинення діяльності ФОП?

Реєстрацію припинення підприємницької діяльності ФОП уповноважені здійснювати :

  • виконавчі органи місцевих рад, а також міські, районні державні адміністрації (у разі прийняття відповідною радою рішення про наділення такими повноваженнями);
  • нотаріуси;
  • акредитовані суб'єкти.

Реєстрацію припинення підприємницької діяльності для осіб, які переселилися з території проведення антитерористичної операції в період її проведення, здійснює державний реєстратор за адресою їх тимчасового проживання.

Припинення підприємницької діяльності внутрішньо переміщеної особи здійснюється за її заявою та спрощеною процедурою за місцем проживання на підставі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

Які підстави для проведення державної реєстрації?

Державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі:

  • документів, які подаються заявником для державної реєстрації;
  • судових рішень, які набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі;
  • рішень, прийнятих за результатами оскарження в адміністративному порядку.

Яка форма подання документів для державної реєстрації?

  1. Паперова форма: документи подаються особисто заявником або поштовим відправленням (бажано цінним листом з описом вкладення та повідомленням про вручення).
  2. Електронна форма: документи подаються заявником через портал електронних сервісів .

Для того, щоб подати заяву необхідно зареєструватися на сайті за посиланням https://online.minjust.gov.ua/registration-fiz та виконати вказані на сайті дії.

Електронна заява формується з обов’язковим долученням до неї електронних копій оригіналів документів для державної реєстрації, виготовлених шляхом сканування, або оригіналів таких електронних документів, опису поданих заявником документів для державної реєстрації, сформованого за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру.

Заява та документи для державної реєстрації в електронній формі подаються з обов’язковим накладенням заявником власного електронного цифрового підпису.

Які документи потрібно?

1) заява про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності ФОП за рішенням особи (форма 12);

2) ксерокопія свідоцтва про смерть, судове рішення про визнання особи безвісно відсутньою (у разі припинення у зв’язку зі смертю);

3) паспорт громадянина України або інший документ, який підтверджує особу;

4) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує повноваження представника (у випадку подання документів представником).

 

Скільки коштує ця процедура, який строк розгляду документів?

За проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця справлення плати не передбачено.

Розгляд документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій щодо фізичних осіб - підприємців має не перевищувати 24 годин після надходження документів. Виняток – вихідні та святкові дні.

Що робити після реєстрації?

Наступний крок – здійснити остаточні розрахунки з податків від провадження підприємницької діяльності та в установлені строки подати до органу Державної фіскальної служби податкову декларацію за останній базовий податковий (звітний) період, у якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця.

Крім того, контролюючий орган може призначити та провести документальну перевірку такої фізичної особи – платника податків за наявності підстав та з урахуванням строків давності, передбачених Податковим кодексом України.

 

Після цього ФОП має подати сам за себе звіт із зазначенням типу форми "ліквідаційна", де останнім звітним періодом буде період з дня закінчення попереднього звітного періоду до дня державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.

 

Закрити рахунок у банку, якщо він був відкритий.