Навігація

Календар
«    Вересень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 

Зворотній зв'язокЗв'язок з адміністрацією сайту

Корисні посилання
Безвіз
Sydtcn
Sydtcn
Безвіз
Я маю право
Безвіз
Держспоживслужба
Гаряча лінія земельний
75 Кіровоградська область
Земля учасникам АТО
Енергозбереження
Центр допомоги учасникам АТО
Корупція
Тарифна децентралізація
Маєте проблеми зору?
Для збільшення розміру
шрифту натисніть на
клавіатурі одночасно
"Ctrl" і "+"

Опитування
Відповідь, отримана на Ваше звернення до адміністрації Добровеличківського району оброблена:

Корисні посилання
Отримати послуги Пенсійного фонду можна дистанційно через «гарячі» телефонні лінії

Пенсійний фонд України на сьогодні має повноваження обслуговувати громадян дистанційно трьома шляхами:

- через Контакт-цент Пенсійного фонду України

- за «гарячими» телефонними лініями органів Пенсійного фонду

- через електронну пошту, сторінки органів Пенсійного фонду у соціальних мережах, інші засоби комунікації через ІР-мережі та мобільний зв’язок.

Серед громадян області з кожним роком зростає популярність дистанційного обслуговування за «гарячими» телефонними лініями. За шість місяців 2019 року на «гарячі» телефонні лінії головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області звернулось майже 11 тисяч громадян, і це удвічі більше, ніж за перше півріччя минулого року.

Звернувшись до головного управління Пенсійного фонду в області на «гарячі» телефонні лінії, громадяни отримають:

- інформацію та консультації щодо норм пенсійного законодавства;

- роз'яснення щодо порядку сплати страхових внесків,

- роз’яснення щодо прав та обов’язків осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, ведення їх обліку;

- висвітлення актуальних питань пенсійного забезпечення;

- відповіді на інші порушені питання відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».

При цьому, під час дистанційного обслуговування не повідомляється інформація з обмеженим доступом, зокрема:

- відомості з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру

- відомості електронної пенсійної справи

- інші відомості для призначення, перерахунку пенсії, поновлення раніше призначеної пенсії, переведення з одного виду пенсії тощо

- інформація про місце проживання

- номер облікової картки застрахованої особи тощо.

На даний час «гарячі» телефонні лінії функціонують у 24-х сервісних центрах головного управління Пенсійного фонду в області, які розташовані у кожному районному центрі. З номерами «гарячих» телефонних ліній громадяни можуть ознайомитись на офіційному сайті Пенсійного фонду України - www.pfu.gov.ua в розділі «Контакти», або на інформаційних стендах у кожному сервісному центрі Пенсійного фонду Кіровоградщини.

Прийом дзвінків, які надходять на «гарячі» телефонні лінії головного управління, здійснюється згідно із визначеним графіком: з понеділка по четвер з 8-ої до 17-ої години та в п’ятницю з 8-ої до 16-ої години.

  • Довідки, які видає Пенсійний фонд України: що, де, коли
  • ГРАФІК РОБОТИ «ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ» ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ В ОБЛАСТІ У КВІТНІ 2019 РОКУ
  • 4386: Отримати послуги Пенсійного фонду можна дистанційно через «гарячі» телефонні лінії30 липня 2019: Отримати послуги Пенсійного фонду можна дистанційно через «гарячі» телефонні лінії!
    Отримати послуги Пенсійного фонду можна дистанційно через «гарячі» телефонні лінії.
    Отримати послуги Пенсійного фонду можна дистанційно через «гарячі» телефонні лінії