Навігація

Календар
«    Вересень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 

Зворотній зв'язокЗв'язок з адміністрацією сайту

Корисні посилання
Безвіз
Sydtcn
Sydtcn
Безвіз
Я маю право
Безвіз
Держспоживслужба
Гаряча лінія земельний
75 Кіровоградська область
Земля учасникам АТО
Енергозбереження
Центр допомоги учасникам АТО
Корупція
Тарифна децентралізація
Маєте проблеми зору?
Для збільшення розміру
шрифту натисніть на
клавіатурі одночасно
"Ctrl" і "+"

Опитування
Відповідь, отримана на Ваше звернення до адміністрації Добровеличківського району оброблена:

Корисні посилання

Після звітного року роботодавці мають подати районному центру зайнятості Інформацію про зайнятість і працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії в сприянні працевлаштуванню за 2017 рік. Останній день подання Звіту по квоті — 31 січня 2018 року.

Звіт подають підприємства, установи, організації із чисельністю штатних працівників понад 19 осіб. На фізичних осіб-підприємців, що мають найманих працівників, ця норма не розповсюджується.

Підприємства, установи, організації із чисельністю штатних працівників понад 19 осіб мають виконати квоту для працевлаштування ― у розмірі 5% середньооблікової чисельності штатних працівників за попередній календарний рік.

Звіт по квоті пов’язано з календарним роком, що передує звітному, для подальшого визначення дотримання роботодавцями квоти у звітному році.

Тому, за 2017 рік Звіт по квоті заповнюється таким чином:

  • у рядку 01 зазначається середньооблікова чисельність штатних працівників за календарний рік, що передує звітному (2017 рік);
  • у рядку 02 зазначається середньооблікова чисельність працівників, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню відповідно до ст. 14 Закону про зайнятість та працювали на умовах повної зайнятості у звітному році (2017 рік);
  • у рядку 03 зазначається розрахункова чисельність працівників, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, у розмірі 5% середньооблікової чисельності штатних працівників за попередній календарний рік (2017 рік);
  • у рядку 04 вказується чисельність громадян, яких планується працевлаштувати в поточному році у рахунок квоти (2018 рік).

Отже, у рядку 04 вказується чисельність громадян, яких планується працевлаштувати в поточному році у рахунок квоти, зокрема, різниця між отриманим показником та рядком 02. У разі якщо за результатом розрахунку у роботодавця працює необхідна середньооблікова чисельність працівників, на яких поширюються додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, у рядку 04 ставиться «0».

За більш детальною інформацією звертатись до Добровеличківського РЦЗ за телефоном 52670

Павле Дмитровичу, я багато років займався власним невеликим бізнесом і був оформлений як ФОП. Зараз мені запропонували роботу з нормальною зарплатою. Тому треба якомога швидше ліквідувати свій ФОП. Скажіть як це зараз зробити? Куди звертатися, що потрібно?

Семен Дехтяренко

Куди звернутися для припинення діяльності ФОП?

Реєстрацію припинення підприємницької діяльності ФОП уповноважені здійснювати :

  • виконавчі органи місцевих рад, а також міські, районні державні адміністрації (у разі прийняття відповідною радою рішення про наділення такими повноваженнями);
  • нотаріуси;
  • акредитовані суб'єкти.

Реєстрацію припинення підприємницької діяльності для осіб, які переселилися з території проведення антитерористичної операції в період її проведення, здійснює державний реєстратор за адресою їх тимчасового проживання.

Припинення підприємницької діяльності внутрішньо переміщеної особи здійснюється за її заявою та спрощеною процедурою за місцем проживання на підставі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

Які підстави для проведення державної реєстрації?

Державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі:

  • документів, які подаються заявником для державної реєстрації;
  • судових рішень, які набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі;
  • рішень, прийнятих за результатами оскарження в адміністративному порядку.

Яка форма подання документів для державної реєстрації?

  1. Паперова форма: документи подаються особисто заявником або поштовим відправленням (бажано цінним листом з описом вкладення та повідомленням про вручення).
  2. Електронна форма: документи подаються заявником через портал електронних сервісів .

Для того, щоб подати заяву необхідно зареєструватися на сайті за посиланням https://online.minjust.gov.ua/registration-fiz та виконати вказані на сайті дії.

Електронна заява формується з обов’язковим долученням до неї електронних копій оригіналів документів для державної реєстрації, виготовлених шляхом сканування, або оригіналів таких електронних документів, опису поданих заявником документів для державної реєстрації, сформованого за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру.

Заява та документи для державної реєстрації в електронній формі подаються з обов’язковим накладенням заявником власного електронного цифрового підпису.

Які документи потрібно?

1) заява про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності ФОП за рішенням особи (форма 12);

2) ксерокопія свідоцтва про смерть, судове рішення про визнання особи безвісно відсутньою (у разі припинення у зв’язку зі смертю);

3) паспорт громадянина України або інший документ, який підтверджує особу;

4) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує повноваження представника (у випадку подання документів представником).

 

Скільки коштує ця процедура, який строк розгляду документів?

За проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця справлення плати не передбачено.

Розгляд документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій щодо фізичних осіб - підприємців має не перевищувати 24 годин після надходження документів. Виняток – вихідні та святкові дні.

Що робити після реєстрації?

Наступний крок – здійснити остаточні розрахунки з податків від провадження підприємницької діяльності та в установлені строки подати до органу Державної фіскальної служби податкову декларацію за останній базовий податковий (звітний) період, у якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця.

Крім того, контролюючий орган може призначити та провести документальну перевірку такої фізичної особи – платника податків за наявності підстав та з урахуванням строків давності, передбачених Податковим кодексом України.

 

Після цього ФОП має подати сам за себе звіт із зазначенням типу форми "ліквідаційна", де останнім звітним періодом буде період з дня закінчення попереднього звітного періоду до дня державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.

 

Закрити рахунок у банку, якщо він був відкритий.

 

10 серпня 2017 року Добровеличківський РЦЗ провів міні-ярмарок вакансій для безробітних з метою  укомплектування кадрами ТОВ «Епіцентр К» ЛЦ «Калинівка».  У заході взяли участь 20 шукачів роботи.

Міні-ярмарок вакансій – крок до працевлаштування

 

 

Докладніше...>>>

Можливість тимчасового працевлаштування кваліфікованих працівників на ринку праці Держави Ізраїль надана українським громадянам в рамках міждержавної двосторонньої Угоди, укладеної між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль про тимчасове працевлаштування українських працівників в окремих галузях на ринку праці Держави Ізраїль від 07 червня 2016 року (ратифікована та набула чинності 16 листопада 2016 року).

 

Докладніше...>>>

 

І. Обґрунтування необхідності прийняття законопроекту

 

Законопроект «Про внесення змін до деяких законів України щодо підвищення пенсій» розроблено з метою: врегулювання фінансової збалансованості; створення справедливої системи пенсійного страхування; відновлення диференціації розмірів пенсій залежно від заробітку; заміни механізму відшкодування пільгових пенсій на сплату єдиного внеску; перегляду умов призначення пенсій за віком на пільгових умовах та за вислугу років; впровадження єдиних підходів до обчислення пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».

 

ІІ. Основні зміни, які найбільше впливають на пенсійне забезпечення

Законопроект пропонує:
1. Перерахунок раніше призначених пенсій з 01.10.2017 р., із використанням:

- середньої зарплати за останні 3 роки (2014 - 2016) у розмірі 3764,40 грн.;

- зниження вартості одного року стажу, що застосовується для обчислення пенсій з 1,35% до 1 %;

- стажу 30 років для жінок та 35 років для чоловіків для обчислення:

- пенсії в мінімальному розмірі (для пенсій, призначених до 01.10.2011 р., - при стажі 20 років у жінок і 25 років у чоловіків);

- доплати за понаднормовий стаж (стаж понад 30/35 років, а для пенсій призначених до 01.10.2011 р. – за стаж відповідно 20/25 років);

- показника прожиткового мінімуму для непрацездатних громадян, встановленого на 01.12.2017 р. (1373,00 грн.), замість такого показника станом на 01.10.2017 р. (1312 грн.).

2. Різні правила призначення пенсій за віком на перехідний період 2017 - 2019 рр.:

 у 2017 році:

- із застосуванням середньої зарплати за 2014 - 2016 роки, у розмірі 3764,40 грн. та вартості одного року стажу – 1,35%;

            у 2018 році:

- із застосуванням середньої зарплати за 2016-2017 роки та вартості одного року стажу – 1%;

            починаючи з 2019 року:

- із застосуванням середньої зарплати за останні три роки та вартості одного року стажу – 1%.

 

3. Мінімальний розмір пенсії за віком встановлюється:

- на рівні прожиткового мінімуму для непрацездатних громадян при стажі 30 років для жінок та 35 років для чоловіків (для пенсій, призначених до 01.10.2011 р. – за наявності стажу, відповідно, 20 років у жінок та 25 років у чоловіків);

- з 01.01.2018 р. на рівні 40 відсотків від мінімальної заробітної плати, але не менше ніж розмір прожиткового мінімуму, при стажі 30/35 років, після досягнення 65 років;

- у разі відсутності повного стажу – пенсія виплачується в розмірі, пропорційному наявному страховому стажу, виходячи з мінімального розміру пенсії;

- для шахтарів у розмірі 80 % зарплати для обчислення пенсії, але не менше як три розміри прожиткового мінімуму для непрацездатних осіб.

 

4. Запровадження гнучкого «коридору» пенсійного віку (60-63-65 років) для призначення пенсій за віком:

- за наявності 25 років стажу на 01.01.2018 р. – призначати пенсію у 60 років. Діапазон необхідного стажу щороку збільшувати на 12 місяців до досягнення 35 років в 2028 році;

- за наявності стажу на 01.01.2018 р. від 15 до 25 років – призначати пенсію у 63 роки. Діапазон необхідного стажу щороку збільшувати на 12 місяців до досягнення діапазону від 25 років до 35 років у 2028 році;

- за наявності стажу на 01.01.2019 р. - 15 років, але менше ніж 16 років, що давали б право виходу на пенсію у 63 роки, - призначати пенсію у 65 років. Діапазон необхідного стажу щорічно збільшувати на 1 рік. Тобто, з 2028 року призначати пенсії у 65 років особам, які матимуть 15 – 25 років стажу.

5. Особам, які не матимуть 15 років стажу, призначати державну соціальну допомогу при досягненні ними 65 років.

У період з 01.01.2018 р. по 31.12.2020 р. призначати тимчасову державну соціальну допомогу особам, які досягли встановленого пенсійного віку, мають страховий стаж не менше 15 років, але не набули права на пенсійну виплату – на період до набуття права на пенсію за віком, в порядку встановленому Кабінетом Міністрів України.

6. Щорічна індексація пенсій з 2021 року відбуватиметься шляхом збільшення (перерахунку) середньої зарплати, з якої обчислено пенсію, на 50 % зростання середньої зарплати за 3 попередні роки та на 50 % зростання індексу споживчих цін за попередній рік. У 2019 - 2020 роках індексацію пенсій здійснювати за окремим рішенням Кабінету Міністрів України.

 

ІІІ. Інші запропоновані зміни:

 

1. Надати можливість «купити» до 24 місяців стажу. Тривалість «купленого» стажу враховувати лише для визначення права на пенсію (для підвищення розміру пенсії не враховувати).

2. Відмінити призначення пенсій за вислугу років (за певними винятками, зокрема для осіб які мають необхідну вислугу років станом на 1 жовтня 2017 року); виплату призначених пенсій здійснювати за рахунок коштів державного бюджету.

3. Зберегти право на достроковий вихід на пенсію для: матерів, які виховали 5 дітей або інвалідів з дитинства (у 50 років); військових – учасників бойових дій (55 років); ліліпутів та диспропорційних карликів (40/45 років); чорнобильців (із зниженням пенсійного віку); осіб які працювали за Списком № 1 та № 2.

4. Зупинити зменшення розміру пенсій жінкам, що скористалися достроковим виходом на пенсію у 55 років. Зменшення розміру пенсії за віком застосовувати до досягнення пенсійного віку та протягом періоду, який дорівнює кількості повних та неповних місяців дострокового виходу на пенсію після досягнення жінкою пенсійного віку. Після завершення цього періоду розмір пенсії переглядається без застосування зниження пенсії з дати, наступної за завершенням цього періоду.

5. Спеціальні пенсії автоматично переводити на пенсії, обчислені на загальних підставах, якщо розмір такої пенсії буде вищим. На перехідний період зберігати право на спеціальні пенсії для осіб, які набули необхідного стажу станом на 01.05.2016 р.

 6. Відновити з 1 жовтня 2017 року виплату пенсій працюючим пенсіонерам у повному розмірі.

За січень-червень 2017 року на обліку в районному центрі зайнятості  перебувало 2105 безробітних громадян, з яких 41,0%  складали жінки,  36,7%  - молодь віком до 35років,  29,1% - особи, які мають додаткові гарантії щодо сприяння у працевлаштуванні.

Протягом  січня-червня 2017 року за сприянням служби зайнятості знайшли роботу 936 чол., в т.ч.  800 безробітних. З числа осіб, що потребують соціального захисту і не здатні на рівних конкурувати на ринку праці за звітний період працевлаштовано 218 чол., що на 18,5% більше проти відповідного періоду минулого року.

Безробітним, які мали проблеми з працевлаштуванням, пропонувалось пройти професійну підготовку, перепідготовку за професіями, які користувалися попитом на ринку праці. Такі послуги  отримали за січень-червень 2017 року 260 чол., що на 7,0% більше проти відповідного періоду минулого року.

 189 чол. підвищували кваліфікацію шляхом стажування на підприємствах, організаціях та установах усіх форм власності.

З початку року  заключено  30 договорів  на проведення громадських оплачуваних робіт. Протягом року у  громадських оплачуваних роботах брали участь 85 чол. З початку року  всього використано коштів на організацію та проведення громадських робіт у сумі 255,8 тис.грн., з них коштів місцевих бюджетів на суму 127,9 тис.грн.

Протягом січня-червня 2017 року надійшло до районного центру зайнятості 1081 вакансія від роботодавців, що на  23 вакансії більше проти відповідного періоду минулого року.

Серед поданих вакансій: 136 вакансій заявлених в центрі зайнятості мала мінімальний розмір заробітної плати , 923 вакансії  заробітна плата була від мінімальної до середньої заробітної плати по області, 17 вакансій заробітна плата була від середньої заробітної плати по області.

Станом на 01.07.2017 року в районі в середньому на одну зареєстровану вакансію претендувало  16 чол. через відсутність вакансій робочих місць. (по області 5 чол.). На 01.07.2016 року в середньому на одну зареєстровану вакансію претендувало 27 осіб.

Станом на 1 липня 2017 року на обліку перебувало 954 безробітних, що на  88 чол. менше проти відповідного періоду минулого року.

Станом на 01 липня 2017 року 510 осіб отримували  допомогу по безробіттю.

З метою реформування системи профорієнтації, профнавчання та кар’єрного розвитку громадян України, розробки та започаткування нових механізмів швидкого реагування на вирішення проблем зайнятості , навчання безробітних сучасним компетентностям на ринку праці Державна служба зайнятості (Центральний апарат) 06 червня 2017 року в м.Києві організовує Перший Національний Кар’єрний Форум ( далі – Форум ).

Анонс Форуму розміщено на сайті Державної служби зайнятості.

          Ключові аспекти Форуму:

  • запровадження дієвого механізму «соціального ліфту» в Україні;
  • навчання на потребу ринку праці України;
  • набуття сучасних компетентностей;
  • презентація Платформи Державної служби зайнятості щодо профорієнтації та побудови кар’єри.

Основною цільовою аудиторією Форуму стануть представники роботодавців, працівники структурних підрозділів державної служби зайнятості, представники навчальних закладів, в тому числі центрів професійно-технічної освіти (ЦПТО) державної служби зайнятості, експерти в галузі інноваційної освіти, безробітні, молодь та інші. Кількість учасників – 400 осіб.

Участь можлива також в дистанційному форматі. Під час заходу планується онлайн трансляція, кількість глядачів необмежена. Зареєстрованих учасників додатково буде повідомлено електронною поштою щодо деталей участі.

Участь в заході – безкоштовна. Реєстрація за посиланням обов’язкова: https://goo.gl/H263t2

Місце проведення заходу: Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (інститут післядипломної освіти), м.Київ, вул.Васильківська, 36.

 

Запрошуємо всіх бажаючих до участі в заході !

 

За більш детальною інформацією просимо звертатися до фахівців Добровеличківського районного центру зайнятості за адресою: смт.Добровеличківка, вул.Тітова,13, каб. № 105

 

07.06.2017 року о 10:30 в приміщенніДобровеличківського районного центру зайнятості буде проводитись ярмарок вакансій, представлених наступними підприємствами:

- Канівський консервний завод ГК «Верес»

- ТОВ «Пономар»

- ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат»

- ПрАТ «Швейна фабрика «Зорянка»

 

Запрошуються всі бажаючі за адресою: смт.Добровеличківка, вул.Тітова, 13,  каб № 106

19 квітня поточного року на базі Добровеличківського міжшкільного навчально-виробничого комбінату  за ініціативи  районного центру зайнятості,  в рамках  обласної декади профорієнтації молоді «Від мрії до професії», для учнів випускних класів загальноосвітніх закладів району проведено презентацію професій, актуальних на місцевому ринку праці.

У заході взяли участь представники районного відділення  поліції, Добровеличківського районного військового комісаріату, центральної  районної лікарні, центру соціальних служб для  сім’ї, дітей та молоді, місцевого бюро з надання безоплатної правової допомоги.

 

Актуальні орієнтири для майбутніх абітурієнтів

 

Під час заходу старшокласники дізналися про потреби та вимоги сучасного ринку праці, професії, що користуються попитом, критерії правильного вибору майбутньої трудової діяльності та ознайомилися з сучасними вимогами роботодавців до працівників.

Випускники мали можливість поспілкуватися  з справжніми професіоналами своєї справи, дізнатись багато цікавої інформації про професії  працівників медичної, військової, соціальної,  правової та правоохоронної  сфери,  навчальні заклади, які займаються підготовкою фахівців, умови вступу, особливості навчання та роботи, про рівень заробітної плати за  презентованими  професіями.

 

Актуальні орієнтири для майбутніх абітурієнтів

 

Також було проведено профорієнтаційне тестування, яке допомогло дізнатися, чи збігається бажання оволодіти обраною професією з професійними нахилами учнів, виробити в учнів вміння співвідносити свої природні можливості і задатки з професійною робітничою діяльністю.

Саме такі заходи допомагають учням, які ще не визначилися з майбутньою професією, вдало її обрати, а тим, хто вже визначився, переконатися в правильності свого вибору.

Взагалі у заході взяли участь 60 учнів.