Навігація

Календар
«    Вересень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Зворотній зв'язокЗв'язок з адміністрацією сайту

Корисні посилання
Безвіз
Безвіз
Я маю право
Безвіз
Держспоживслужба
Гаряча лінія земельний
75 Кіровоградська область
Земля учасникам АТО
Енергозбереження
Центр допомоги учасникам АТО
Корупція
Тарифна децентралізація
Маєте проблеми зору?
Для збільшення розміру
шрифту натисніть на
клавіатурі одночасно
"Ctrl" і "+"

Опитування
Відповідь, отримана на Ваше звернення до адміністрації Добровеличківського району оброблена:

Корисні посилання

Шановні жителі міста Кропивницький!

Змінено графік прийому відвідувачів фахівцями Кропивницького відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області (вул. Соборна, буд. 4, м. Кропивницький), а саме:

Понеділок – четвер

08.00 – 16.00

П’ятниця

08.00 – 15.00

Обідня перерва:

12.00 – 12.48

Дані зміни обумовлені необхідністю обліку та опрацювання документації отриманої під час здійснення безпосереднього прийому відвідувачів.

У вказаному структурному підрозділі працює пряма телефонна «гаряча» лінія 32 19 30. Звернувшись на телефонну «гарячу» лінію сервісного центру, можна отримати інформацію, віднесену до компетенції органів Пенсійного фонду України та даного структурного підрозділу.

Крім цього, жителі міста Кропивницький мають змогу звертатися за послугами до Кіровоградського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області (вул. Дарвіна, буд. 29, м. Кропивницький).

Також, нагадуємо, що в органах Пенсійного фонду України є унікальний ресурс – Веб-портал Пенсійного фонду України. Користувачі Веб-порталу мають змогу, не виходячи з дому, отримувати всю актуальну інформацію, яка стосується діяльності органів Пенсійного фонду України.

Щиро вдячні за розуміння.

 

Відповідно до Закону України від 09 липня 2003 року № 1058-ІV «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (далі – Закон), який набув чинності з 01 січня 2004 року, для нарахування пенсії визначальним є страховий стаж – період, за який роботодавцем або особою самостійно сплачено страхові внески до Пенсійного фонду України. Сплатили – є стаж, не сплатили – стажу немає.

Але роботодавець може піти на хитрість і не сплачувати страхові внески. Тобто запис в трудовій книжці є, а відрахувань немає, тож страховий стаж не зараховується, і цей період вже не буде враховуватися при призначенні пенсії.

Як же перевірити, чи зараховується страховий стаж?

Перший спосіб – це звернутися до будь-якого пункту обслуговування громадян Пенсійного фонду України (сервісного центру, віддаленого робочого місця, ЦНАПу тощо) з паспортом та реєстраційним номером облікової картки платника податків (ідентифікаційним кодом) і отримати з бази персоніфікованого обліку потрібну інформацію, зокрема: яку нараховували зарплату, скільки сплачено соціального внеску та скільки днів страхового стажу зараховано за певний місяць. Якщо у відповідних графах нулі – це тривожний сигнал: або роботодавець допускає помилки, або – не сплачує внески.

Другий спосіб: зареєструвавшись на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua), з’являється можливість особисто переглядати стан відомостей про застраховану особу (виписка з системи персоніфікованого обліку) у період з 1998 року – і до теперішнього часу (саме з 1998 року органи Пенсійного фонду України почали збирати відомості до системи персоніфікованого обліку).

Крім того, Пенсійним фондом України запроваджений ще один сучасний сервіс: інформування громадян шляхом отримання SMS-повідомлень. Відтепер за допомогою SMS-інформування працюючі особи можуть дізнатися про тривалість свого страхового стажу, довідатись про сплату страхових внесків та зарахування періодів страхового стажу, що дасть змогу контролювати доброчесність свого роботодавця. Усі бажаючі мешканці Кіровоградщини можуть відвідати найближчий пункт обслуговування громадян Пенсійного фонду України в області та надати згоду на отримання SMS-повідомлень від Пенсійного фонду України і відповідні контактні дані мобільного зв’язку, а особи, які мають електронний цифровий підпис, можуть замовити послугу SMS-інформування безпосередньо через веб-портал.

До уваги роботодавців!

Чи є Ваш бізнес соціально відповідальним? Чи згодні Ви брати участь у процесах інтеграції внутрішньо переміщених осіб і допомагати своїм співгромадянам?

Якщо так – звертайтесь до державної служби зайнятості!

Ми допоможемо у доборі працівників – переселенців з числа зареєстрованих безробітних, на заміщення нових чи вакантних робочих місць.

У разі прийому таких громадян на роботу по строковому трудовому договору, роботодавцю можуть компенсуватися витрати на оплату їх праці. 

За детальними консультаціями Ви можете звернутись до центрів зайнятості або скористатись Інтернет-ресурсами державної служби зайнятості! 

Для отримання детальної інформації, звертайтесь до центру зайнятості або скористайтесь Інтернет-ресурсами державної служби зайнятості! 

За додатковою інформацією звертатися за телефоном 52670.

До уваги роботодавців!

Ви створили нове робоче місце і шукаєте кваліфікованого працівника?

Зверніться до державної служби зайнятості!

У разі якщо Ви працевлаштуєте на таке робоче місце зареєстрованого безробітного з числа громадян, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, протягом першого року його роботи Вам щомісячно будуть компенсуватися фактичні витрати у розмірі єдиного внеску на загальноообов’язкове державне соціальне страхування. Гарантії зайнятості особи мають бути забезпечені не менше ніж на два роки роботи.

Компенсація надається також суб’єктам малого підприємництва, які працевлаштовують безробітних на нові робочі місця, у пріоритетних видах економічної діяльності.

Для отримання детальної інформації, звертайтесь до центру зайнятості або скористайтесь Інтернет-ресурсами державної служби зайнятості! 

    За додатковою інформацією звертатися за телефоном 52670.

Мабуть, ні для кого не буде новиною, що важливою умовою для призначення пенсії є наявність страхового стажу. Що ж таке «страховий стаж» і у чому його відмінність від «трудового стажу»? Тож спробуємо з’ясувати різницю.

Поняття страхового стажу визначено Законом України від 09 липня 2003 року № 1058-ІV «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (далі – Закон), який набув чинності з 01 січня 2004 року. Саме з цього часу поняття «трудовий стаж» замінено поняттям «страховий стаж» та є одним з основних факторів, що впливають на розмір майбутньої пенсії.

Трудовий стаж – це періоди офіційної роботи, які підтверджуються записами в трудовій книжці.

Страховий стаж – це період, за який роботодавцем або особою самостійно сплачено страхові внески до Пенсійного фонду України. Сплачено – є стаж, не сплачено – стажу немає.

Періоди трудової діяльності та інші періоди, що враховувалися до стажу роботи для призначення пенсії до набрання чинності Закону (до 01.01.2004 року), зараховуються до страхового стажу в порядку і на умовах, передбачених законодавством, що діяло раніше. Так, страховий стаж за період роботи до 01.01.2004 року згідно зі статтею 62 Закону України «Про пенсійне забезпечення» обчислюється відповідно до записів у трудовій книжці, а за періоди роботи після 01.01.2004 року – за умови сплати страхових внесків. Тобто увесь трудовий стаж, що мала людина до 2004 року, автоматично перетворився на страховий стаж. Після 2004 року людина повинна заробляти саме страховий стаж і робити це в єдиний спосіб – сплачувати страхові внески.

 

Українські громадяни отримали можливість підвищити свою правову обізнаність з найбільш гострих проблем завдяки серії випусків програми «Я МАЮ ПРАВО!», яка щосуботи транслюватиметься в ефірі 5 каналу о 16 год.  10 хв.

Проект Міністерства юстиції України став можливим завдяки підтримці проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні», який реалізується Канадським бюро міжнародної освіти у партнерстві з Координаційним центром з надання правової допомоги, та фінансується Урядом Канади.

Перший випуск програми присвячено темі аліментів, роз’яснює що потрібно робити, аби захистити права дитини та отримати аліменти. Зокрема, йдеться про кілька варіантів вирішення цього питання – звернення до приватного адвоката, звернення до системи безоплатної правової допомоги та перемовини між сторонами за участі посередника.

На прикладі життєвої історії глядачам у доступній формі за допомогою інфографіки роз’яснюється алгоритм дій.

Зокрема, у разі домовленостей між батьками потрібно закріпити їх у нотаріуса за допомогою угоди. Фахівець підготує договір протягом одного дня. Документ повинен містити:

права та обов’язки батьків;

• порядок сплати коштів на утримання дитини;

• місце проживання дитини.

Якщо батькам домовитися не вдалося – доведеться захищати права дитини в суді. Існує дві форми судового провадження - наказне та позовне. Термін розгляду наказного провадження - 5 днів. Наказ не потребує встановлення місця перебування боржника, його не можна оскаржити, а за послугу потрібно сплатити гроші. Позовне провадження є безкоштовним, однак потребує встановлення місця перебування боржника, а слухання доведеться чекати близько місяця. Крім того, таке рішення може оскаржуватися.

Відео також ознайомлює глядачів з порядком обчислення аліментів відповідно до діючого законодавства. Так, повідомляється, що аліменти не можуть бути меншими 50% прожиткового мінімуму. У 2018 році ця сума становить для дітей до 6 років - 1559 гривень, для дітей 6-18 років – 1944 гривні. Водночас, аліменти не можуть перевищувати десяти прожиткових мінімумів (для дітей до 6 років – 15590 гривень, для дітей 6-18 років – 19440 гривень).

Як зазначив директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк, тематика відеосюжетів готувалась відповідно до переліку найбільш актуальних проблем, з якими звертаються громадяни до системи безоплатної правової допомоги. Проект допоможе зняти багато питань, а головне – громадяни знатимуть як діяти та куди звертатись у випадку правових потреб.

Інформер, що потрібно зробити, аби отримати аліменти, за посиланням: https://bit.ly/2NISVl1

 

     Всі діти є клієнтами системи безоплатної правової допомоги, тому правопросвітницька робота серед цієї категорії громадян стане одним з пріоритетів, особливо в питанні протидії булінгу. У межах проекту «Я МАЮ ПРАВО!» Координаційний центр з надання правової допомоги (КЦ) долучається до інформаційної кампанії #СтопБулінг, орієнтованої на дітей та їхніх батьків.

Директор КЦ Олексій Бонюк нагадав, що 07 січня 2018 року набув чинності Закон України «Про запобігання та протидію домашньому насильству», яким, зокрема, були внесені зміни до Закону «Про безоплатну правову допомогу» в частині віднесення до суб’єктів права на безоплатну вторинну правову допомогу усіх дітей. «Сьогодні не лише пільгові категорії, а всі без винятку діти – а це близько 7,6 млн осіб – мають повне право на первинну і вторинну допомогу», - наголосив Олексій Бонюк.

Враховуючи той факт, що проблема булінгу серед школярів стає дедалі гострішою, правопросвітницькі заходи будуть спрямовані на інформування дітей та їхніх батьків про це явище. У рамах кампанії #CтопБулінг розроблено інформаційні матеріали, з яких можна дізнатися, які види булінгу існують та як діяти в ситуації, якщо ви стали свідком булінгу. У них також міститься інформація для батьків, чиї діти стали жертвами цькування або ж самі вчиняють насилля щодо інших дітей.

 

Додаок:

bulng-stattya-na-sayti.doc [788 Kb] (завантажувань: 1)

 

Докладніше...>>>