Навігація

Календар
«    Жовтень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 

Зворотній зв'язокЗв'язок з адміністрацією сайту

Корисні посилання
Безвіз
Sydtcn
Sydtcn
Безвіз
Я маю право
Безвіз
Держспоживслужба
Гаряча лінія земельний
75 Кіровоградська область
Земля учасникам АТО
Енергозбереження
Центр допомоги учасникам АТО
Корупція
Тарифна децентралізація
Маєте проблеми зору?
Для збільшення розміру
шрифту натисніть на
клавіатурі одночасно
"Ctrl" і "+"

Опитування
Відповідь, отримана на Ваше звернення до адміністрації Добровеличківського району оброблена:

Корисні посилання
Про створення Центру надання адміністративних послуг у Добровеличківському районі

 

від "_03_" __вересня_ 2013 року                                                                                                          №_224-р_

смт Добровеличківка

 

  

Про створення Центру надання

адміністративних послуг у

Добровеличківському районі

 

 

Відповідно до ст.ст. 16, 28 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Закону України «Про адміністративні послуги», Указу Президента України від 12 березня 2013 року № 128, яким затверджено Національний план дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», постанови Кабінету Міністрів України від  01 серпня 2013 року № 588 «Про затвердження Примірного положення центру надання адміністративних послуг», розпорядження голови обласної державної адміністрації та голови обласної ради від 29 грудня 2012 року № 800-р/454-гр «Про організацію виконання Закону України «Про адміністративні послуги», розпорядження голови районної державної адміністрації та голови районної ради від 22 січня 2013 року № 11-р/3-гр «Про організацію виконання Закону України «Про адміністративні послуги», розпорядження голови районної державної адміністрації від 04 квітня 2013 року № 79-р «Про заходи з організації створення Центру надання адміністративних послуг Добровеличківської районної державної адміністрації» та з метою забезпечення якісного надання адміністративних послуг:

 

1.  Створити Центр надання адміністративних послуг у Добровеличківському районі як постійно діючий робочий орган Добровеличківської районної державної адміністрації.

 

2.  Затвердити:

регламент Центру надання адміністративних послуг у Добровеличківському районі (додається);

графік роботи Центру надання адміністративних послуг у Добровеличківському районі (додається);

перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг у Добровеличківському районі (додаються).

2

3.  Встановити, що дане розпорядження набирає чинності з 10 вересня 2013 року.

 

4.  Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації Мокрицького О.В.

  

 

Голова районної

державної адміністрації                                                                                                       О.ЯРЕМЕНКО

 

  

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

Добровеличківської районної державної адміністрації

_03_   _____вересня______   2013   №   __224-р_

 

 

РЕГЛАМЕНТ

Центру надання адміністративних послуг

у Добровеличківському районі

 

Загальна частина

1.  Цей регламент визначає порядок організації роботи центру надання адміністративних послуг (далі - центр), порядок дій адміністраторів центру та їх взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

2.  У цьому регламенті терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України «Про адміністративні послуги».

3.  Надання адміністративних послуг у центрі здійснюється з дотриманням таких принципів:

верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності;

стабільності;

рівності перед законом;

відкритості та прозорості;

оперативності та своєчасності;

доступності інформації про надання адміністративних послуг;

захищеності персональных даних;

раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;

неупередженості та справедливості;

доступності та зручності для суб'єктів звернення.

4.  Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, положенням про центр та регламентом центру.

 

Вимоги до приміщення, в якому розміщується центр

5.  Центр розміщується в центральній частині селища або іншому зручному для суб’єктів звернення місці з розвинутою транспортною інфраструктурою.

На вході до приміщення розміщується інформаційна вивіска з найменуванням центру та графіком його роботи.

Графік роботи центру затверджується органом, що утворив центр, з урахуванням вимог Закону України «Про адміністративні послуги».

Вхід до центру повинен бути облаштований пандусами для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

На прилеглій до центру території передбачається місце для безоплатної стоянки автомобільного транспорту суб’єктів звернення. На прилеглих вулицях розміщуються вказівники, на яких зазначається місце розташування центру.

6.  Приміщення центру поділяється на відкриту та закриту частини.

У відкритій частині здійснюється прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернення працівниками центру. Суб’єкти звернення мають безперешкодний доступ до такої частини центру.

Відкрита частина включає:

сектор прийому;

сектор інформування;

сектор очікування;

сектор обслуговування.

Відкрита частина розміщується на першому або другому поверсі будівлі.

Закрита частина призначена виключно для опрацювання документів, пошти, надання консультацій з використанням телефонного зв’язку, а також збереження документів, справ, журналів обліку/реєстрації (розміщення архіву).

Вхід до закритої частини центру суб’єктам звернення забороняється.

Закрита частина може розміщуватися на інших поверхах, ніж відкрита частина.

7.  Сектор прийому облаштовується при вході до приміщення центру. У ньому здійснюється загальне інформування та консультування суб’єктів звернення з питань роботи центру.

8.  Сектор інформування облаштовується з метою ознайомлення суб’єктів звернення з порядком та умовами надання адміністративних послуг.

У секторі інформування розміщуються інформаційні стенди, а також у разі можливості - інформаційні термінали в зручному для перегляду місці, що містять актуальну, вичерпну інформацію, необхідну для одержання адміністративних послуг.

Сектор інформування облаштовується столами, стільцями, телефонами, факсимільними апаратами та забезпечується канцелярськими товарами для заповнення суб’єктами звернення необхідних документів.

9.  Сектор очікування розміщується в просторому приміщенні, площа якого визначається залежно від кількості осіб, які звертаються до центру протягом дня, та облаштовується в достатній кількості стільцями, кріслами тощо.

Сектор очікування у разі потреби обладнується автоматизованою системою керування чергою, системою звукового інформування осіб похилого віку та тих, що мають проблеми із зором.

10.  Сектор обслуговування повинен бути утворений за принципом відкритості розміщення робочих місць. Кожне робоче місце для прийому суб’єктів звернення повинно мати інформаційну табличку із зазначенням номера такого місця, прізвища, імені, по батькові та посади адміністратора центру.

11.  Площа секторів очікування та обслуговування повинна бути достатньою для забезпечення зручних та комфортних умов для прийому суб’єктів звернення і роботи адміністраторів центру.

Загальна площа секторів очікування та обслуговування становить не менше, як 50 кв. метрів.

12.  На інформаційних стендах та інформаційних терміналах розміщується інформація, зокрема, про:

найменування центру, його місцезнаходження, номери телефонів для довідок, факсу, адресу веб-сайту, електронної пошти;

графік роботи центру (прийомні дні та години, вихідні дні);

перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, та відповідні інформаційні картки адміністративних послуг;

строки надання адміністративних послуг;

бланки заяв та інших документів, необхідних для звернення за отриманням адміністративних послуг, а також зразки їх заповнення;

платіжні реквізити для оплати платних адміністративних послуг;

супутні послуги, які надаються в приміщенні центру;

прізвище, ім’я, по батькові керівника центру, контактні телефони, адресу електронної пошти;

користування інформаційними терміналами (у разі їх наявності);

користування автоматизованою системою керування чергою (у разі її наявності);

положення про центр;

регламент центру.

13.  Перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, повинен розміщуватися у доступному та зручному для суб’єктів звернення місці, у тому числі на інформаційному терміналі (у разі його наявності). Адміністративні послуги в переліку групуються за моделлю життєвих ситуацій суб’єктів звернення та/або сферами правовідносин (законодавства), та/або суб’єктами надання адміністративних послуг.

14.  Бланки заяв, необхідні для замовлення адміністративних послуг, розміщуються у секторі інформування на стендах-накопичувачах або стелажах із вільним доступом до них суб’єктів звернення.

15.  На основі узгоджених рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг у центрі можуть надаватися адміністративні послуги безпосередньо такими суб’єктами.

 

Інформаційна та технологічна картки адміністративних послуг

16.  Орган, що утворив центр, а також керівник центру можуть вносити суб’єктові надання адміністративної послуги пропозиції щодо необхідності внесення змін до затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг (у тому числі для документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності).

17.  У разі внесення змін до законодавства щодо надання адміністративної послуги суб’єкт її надання своєчасно інформує про це орган, що утворив центр, а також керівника центру, готує пропозиції щодо внесення змін до інформаційних та/або технологічних карток згідно із законодавством.

 

Робота інформаційного підрозділу центру

18.  Для надання допомоги суб’єктам звернення у користуванні інформаційними терміналами та автоматизованою системою керування чергою (у разі їх наявності), консультування із загальних питань організації роботи центру та порядку прийому суб’єктів звернення у центрі може утворюватися інформаційний підрозділ.

Інформаційний підрозділ центру також:

інформує за усним клопотанням суб’єкта звернення про належність порушеного ним питання до компетенції центру;

консультує суб’єктів звернення щодо порядку внесення плати (адміністративного збору) за надання платних адміністративних послуг, надає інформацію про платіжні реквізити для сплати адміністративного збору;

надає іншу інформацію та допомогу, що необхідні суб’єктам звернення до прийому їх адміністратором.

19.  Орган, що утворив центр, створює та забезпечує роботу веб-сайту центру або окремого розділу на своєму веб-сайті, де розміщується інформація, зазначена в пункті 12 цього Примірного регламенту, а також відомості про місце розташування центру, найближчі зупинки громадського транспорту, під’їзні шляхи, місця паркування, інша корисна для суб’єктів звернення інформація.

20.  Інформація, яка розміщується в приміщенні центру (в тому числі на інформаційних терміналах) та на веб-сайті, повинна бути актуальною і повною.

Інформація на веб-сайті центру має бути зручною для пошуку та копіювання.

21.  Суб’єктам звернення, які звернулися до центру з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), забезпечується можливість отримання інформації про надання адміністративних послуг центром у спосіб, аналогічний способу звернення.

 

Керування чергою в центрі

22.  З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернення у центрі вживаються заходи для запобігання утворенню черги, а у разі її утворення - для керування чергою.

23.  У разі запровадження автоматизованої системи керування чергою суб’єкт звернення для прийому адміністратором центру реєструється за допомогою термінала в такій системі, отримує відповідний номер у черзі та очікує на прийом. Автоматизована система керування чергою може передбачати персоніфіковану реєстрацію суб’єкта звернення (із зазначенням його прізвища та імені).

24.  У центрі може здійснюватися попередній запис суб’єктів звернення на прийом до адміністратора на визначену дату та час. Попередній запис може здійснюватися шляхом особистого звернення до центру та/або електронної реєстрації на веб-сайті центру. Прийом суб’єктів звернення, які зареєструвалися шляхом попереднього запису, здійснюється у визначені керівником центру години.

25.  Центр може здійснювати керування чергою в інший спосіб, гарантуючи дотримання принципу рівності суб’єктів звернення.

 

 

Прийняття заяви та інших документів у центрі

26.  Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративної послуги (далі - вхідний пакет документів), та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги (далі - вихідний пакет документів) здійснюється виключно в центрі.

27.  Прийняття від суб’єктів господарювання заяви про видачу документів дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, видача (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру, які оформлені регіональними та місцевими дозвільними органами, та зареєстрованих декларацій здійснюються відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».

28.  Суб’єкт звернення має право подати вхідний пакет документів у центрі особисто, через уповноваженого представника, надіслати його поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) або в передбачених законом випадках за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.

29.  У разі коли вхідний пакет документів подається уповноваженим представником суб’єкта звернення, пред’являються документи, що посвідчують особу представника та засвідчують його повноваження.

30.  Адміністратор центру перевіряє відповідність вхідного пакета документів інформаційній картці адміністративної послуги, у разі потреби надає допомогу суб’єктові звернення в заповненні бланка заяви. У разі коли суб’єкт звернення припустився неточностей або помилки під час заповнення бланка заяви, адміністратор повідомляє суб’єктові звернення про відповідні недоліки та надає необхідну допомогу в їх усуненні.

31.  Заява, що подається для отримання адміністративної послуги, повинна містити дозвіл суб’єкта звернення на обробку, використання та зберігання його персональних даних у межах, необхідних для надання адміністративної послуги.

32.  Адміністратор центру складає опис вхідного пакета документів, у якому зазначаються інформація про заяву та перелік документів, поданих суб’єктом звернення до неї, у двох примірниках.

33.  Суб’єктові звернення надається примірник опису вхідного пакета документів за підписом і з проставленням печатки (штампа) відповідного адміністратора центру, а також відмітки про дату та час його складення. Другий примірник опису вхідного пакета документів зберігається в матеріалах справи, а у разі здійснення в центрі електронного документообігу - в електронній формі.

34.  Адміністратор центру під час отримання вхідного пакета документів зобов'язаний з'ясувати прийнятний для суб'єкта звернення спосіб його повідомлення про результат надання адміністративної послуги, а також спосіб передачі суб'єктові звернення вихідного пакета документів (особисто, засобами поштового або телекомунікаційного зв'язку), про що зазначається в описі вхідного пакета документів у паперовій та/або електронній формі.

 

 

35.  Адміністратор центру здійснює реєстрацію вхідного пакета документів шляхом внесення даних до журналу реєстрації (у паперовій та/або електронній формі). Після внесення даних справі присвоюється номер, за яким здійснюється її ідентифікація та який фіксується на бланку заяви і в описі вхідного пакета документів.

36.  У разі коли вхідний пакет документів отримано засобами поштового зв’язку і він не містить інформації про прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення, адміністратор центру не пізніше наступного робочого дня надсилає суб’єктові звернення опис вхідного пакета документів електронною поштою (та/або його відскановану копію) чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку.

37.  Після реєстрації вхідного пакета документів адміністратор центру формує справу у паперовій та/або електронній формі та в разі потреби здійснює її копіювання та/або сканування.

38.  Інформацію про вчинені дії адміністратор центру вносить до листа про проходження справи у паперовій та/або електронній формі (крім випадків, коли адміністратор є суб’єктом надання адміністративної послуги). Лист про проходження справи також містить відомості про послідовність дій (етапів), необхідних для надання адміністративної послуги, та залучених суб’єктів надання адміністративних послуг.

 

Опрацювання справи (вхідного пакета документів)

39.  Після вчинення дій, передбачених пунктами 27 - 39 цього Примірного регламенту, адміністратор центру зобов’язаний невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня, надіслати (передати) вхідний пакет документів суб’єктові надання адміністративної послуги, до компетенції якого належить питання прийняття рішення у справі, про що робиться відмітка в листі про проходження справи із зазначенням часу, дати та найменування суб’єкта надання адміністративної послуги, до якого її надіслано, та проставленням печатки (штампа) адміністратора, що передав відповідні документи.

40.  Передача справ у паперовій формі від центру до суб’єкта надання адміністративної послуги здійснюється в порядку, визначеному органом, що утворив центр, але не менше ніж один раз протягом робочого дня, шляхом доставки працівником центру, надсилання відсканованих документів з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку або в інший спосіб.

41.  Після отримання справи суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний внести запис про її отримання із зазначенням дати та часу, прізвища, імені, по батькові відповідальної посадової особи до листа про проходження справи.

42.  Контроль за дотриманням суб’єктами надання адміністративних послуг строків розгляду справ та прийняття рішень здійснюється адміністраторами центру відповідно до розподілу обов’язків за рішенням керівника центру.

 

 

43.  Суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний:

своєчасно інформувати центр про перешкоди у дотриманні строку розгляду справи та прийнятті рішення, інші проблеми, що виникають під час розгляду справи;

надавати інформацію на усний або письмовий запит (у тому числі шляхом надсилання на адресу електронної пошти) адміністратора центру про хід розгляду справи.

У разі виявлення факту порушення вимог законодавства щодо розгляду справи (строків надання адміністративної послуги тощо) адміністратор центру невідкладно інформує про це керівника центру.

  

Передача вихідного пакета документів суб'єктові звернення

44.  Суб’єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання адміністративної послуги, формує вихідний пакет документів та передає його до центру, про що зазначається в листі про проходження справи.

45.  Адміністратор центру невідкладно у день надходження вихідного пакета документів повідомляє про результат надання адміністративної послуги суб’єктові звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів, здійснює реєстрацію вихідного пакета документів шляхом внесення відповідних відомостей до листа про проходження справи, а також до відповідного реєстру в паперовій та/або електронній формі.

46.  Вихідний пакет документів передається суб’єктові звернення особисто під розписку (у тому числі його уповноваженому представникові) у разі пред’явлення документа, що посвідчує особу та/або засвідчує його повноваження, або у випадках, передбачених законодавством, передається в інший прийнятний для суб’єкта звернення спосіб.

Інформація про дату отримання вихідного пакета документів суб’єктом звернення зберігається в матеріалах справи.

47.  У разі незазначення суб’єктом звернення зручного для нього способу отримання вихідного пакета документів або його неотримання в центрі протягом двох місяців відповідні документи надсилаються суб’єктові звернення засобами поштового зв’язку. У разі відсутності відомостей про місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта звернення та іншої контактної інформації вихідний пакет документів зберігається протягом тримісячного строку в центрі, а потім передається для архівного зберігання.

48.  У разі коли адміністративна послуга надається невідкладно, адміністратор центру реєструє інформацію про результат розгляду справи в журналі (у паперовій та/або електронній формі), негайно формує вихідний пакет документів та передає його суб’єктові звернення.

49.  Відповідальність за несвоєчасне та неналежне надання адміністративних послуг несуть суб’єкти надання таких послуг та в межах повноважень адміністратори і керівник центру.

 

 

50.  Інформація про кожну надану адміністративну послугу та справу у паперовій (копія) та/або електронній (відскановані документи) формі, зокрема заява суб’єкта звернення, результат надання адміністративної послуги та інші документи, визначені органом, що утворив центр, зберігається у центрі.

Усі матеріали справи зберігаються у суб’єкта надання адміністративної послуги.

 

 

 ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

Добровеличківської районної державної адміністрації

_03_   _____вересня______   2013   №   __224-р_

 

 

ГРАФІК РОБОТИ

ЦЕНТРУ НАДАННЯ

АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

У ДОБРОВЕЛИЧКІВСЬКОМУ РАЙОНІ

 

 

ЦЕНТР ПРАЦЮЄ ЩОДНЯ,

КРІМ НЕДІЛІ

 

 

Понеділок, середа, п’ятниця

з 8.00  до 17.00 год

 

Вівторок,четвер

з 8.00  до 20.00 год

 

Субота

з 8.00 до 15.00 год

 

 

без перерви на обід

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

Добровеличківської районної державної адміністрації

_03_   _____вересня______   2013   №   __224-р_

 

 

Перелік адміністративних послуг,

які надаються через Центр надання адміністративних послуг

у Добровеличківському районі

 

1.  Державний адміністратор юридичного відділу апарату районної державної адміністрації:

видача документів дозвільного характеру суб’єктам господарювання за зверненням до державного адміністратора та місцевих дозвільних органів: Добровеличківської селищної ради, управління ветеринарної медицини в Добровеличківському районі, Добровеличківського відділення Новоархангельського міжрайонного управління державної санепідслужби.

 

2.  Державний реєстратор реєстраційної служби районного управління юстиції:

державна реєстрації юридичної особи;

державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем;

державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації;

державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення;

державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця за її рішенням;

державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця у разі її смерті;

державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи;

державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних     осіб-підприємців;

видача виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

видача довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про рішення щодо припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця;

внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про втрату оригіналів установчих документів юридичної особи;

внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженим ними органом щодо припинення юридичної особи;

внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженим ними органом щодо виділу;

внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що не пов’язані із змінами, що вносяться до установчих документів юридичної особи, або не підлягають державній реєстрації;

включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи;

включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відомостей про закриття відокремленого підрозділу юридичної особи;

державна реєстрація права власності на нерухоме майно.

 

3.  Служба у справах дітей районної державної адміністрації:

надання довідки громадянам для отримання додаткової соціальної відпустки;

встановлення, припинення опіки (піклування) над дитиною чи її майном; звільнення опікуна (піклувальника) від здійснення повноважень; призначення особи, яка буде представляти інтереси дитини;

надання висновку про доцільність усиновлення одним із подружжя дитини другого подружжя;

надання висновку про можливість заявників бути усиновлювачами, взяття їх на облік, як кандидатів в усиновлювачі; продовження строку дії висновку про можливість бути усиновлювачами;

надання висновку про доцільність (недоцільність) усиновлення та відповідність його інтересам дитини;

надання дозволу на вчинення правочинів нерухомого майна, яке належить дітям.

 

4.  Управління соціального захисту населення районної державної адміністрації:

видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї та посвідчень дитини з багатодітної сім’ї;

видача посвідчень особам, які одержують державну соціальну допомогу;

видача посвідчень ветеранам праці;

видача посвідчень ветеранам війни;

видача посвідчень дітям війни;

видача посвідчень жертвам нацистських переслідувань;

видача довідок пільговикам різних категорій;

оформлення документів для визначення статусу громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

повідомна реєстрація колективних договорів.

 

5.  Відділ Держземагентства у Добровеличківському районі:

видача витягів з державного земельного кадастру.

 

6.  Районний відділ управління Держтехногенбезпеки у Кіровоградській області:

проведення оцінки (експертизи) протипожежного стану об’єкта з масовим перебуванням людей;

проведення оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об’єкта, приміщення;

проведення оцінки (експертизи) протипожежного стану вибухопожежонебезпечного об’єкта;

реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб»єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.

 

7.  Добровеличківський сектор управління державної міграційної служби в Кіровоградській області:

видача паспорта громадянина України;

видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон;

видача проїзного документа дитині.

  • ОГОЛОШЕННЯ
  • Учасники Центру надання адміністративних послуг
  • Відкриття Центру надання адміністративних послуг у Добровеличківському районі
  • Розпорядження за квітень 2013 року
  • 3455: Про створення Центру надання адміністративних послуг у Добровеличківському районі16 березня 2018: Про створення Центру надання адміністративних послуг у Добровеличківському районі!
    Про створення Центру надання адміністративних послуг у Добровеличківському районі.
    Про створення Центру надання адміністративних послуг у Добровеличківському районі