Навігація

Календар
«    Жовтень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 

Зворотній зв'язокЗв'язок з адміністрацією сайту

Корисні посилання
Безвіз
Sydtcn
Sydtcn
Безвіз
Я маю право
Безвіз
Держспоживслужба
Гаряча лінія земельний
75 Кіровоградська область
Земля учасникам АТО
Енергозбереження
Центр допомоги учасникам АТО
Корупція
Тарифна децентралізація
Маєте проблеми зору?
Для збільшення розміру
шрифту натисніть на
клавіатурі одночасно
"Ctrl" і "+"

Опитування
Відповідь, отримана на Ваше звернення до адміністрації Добровеличківського району оброблена:

Корисні посилання
Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг у Добровеличківському районі

 

від "30листопада 2015 року                                                                                                   №302-р

смт Добровеличківка

 

Про затвердження Положення про

Центр надання адміністративних

послуг у Добровеличківському районі

 

Відповідно до ст.ст. 16, 28 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», ст. 12 Закону України «Про адміністративні послуги», на виконання Закону України « Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)», постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 853 «Про внесення зміни до Примірного положення про центр надання адміністративних послуг», з метою поліпшення організаційних засад і спрощення процедури надання адміністративних послуг суб’єктам господарювання та фізичним особам:

 

  1. Затвердити Положення про Центр надання адміністративних послуг у Добровеличківському районі (додається). 
  1. Визнати такими, що втратили чинність, розпорядження голови райдержадміністрації від 24 лютого 2012 року № 99-р «Про затвердження Положення про державного адміністратора і порядок його взаємодії з регіональними, місцевими дозвільними органами та суб’єктами господарювання» та від 04 квітня 2013 року № 79-р «Про заходи з організації створення Центру надання адміністративних послуг Добровеличківської районної державної адміністрації». 
  1. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на керівника апарату районної державної адміністрації Алєксєєву В.А.

 

 

Голова районної

державної адміністрації                                                                      В.ТКАЧЕНКО

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови Добровеличківської

районної державної адміністрації

30  листопада   2015   №   302-р

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про Центр надання адміністративних послуг

у Добровеличківському районі

 

  1. Центр надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП, Центр) – це постійно діючий робочий орган Добровеличківської районної державної адміністрації, в якому надаються адміністративні послуги через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг. Центр утворюється з метою забезпечення надання адміністративних послуг. 
  1. Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації Центру як постійно діючого робочого органу або структурного підрозділу районної державної адміністрації приймається головою районної державної адміністрації. 
  1. Центр у своїй діяльності керуються Конституцією України та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, рішеннями центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, положенням про Центр. 
  1. Терміни, які використовуються у цьому Положенні, вживаються у значеннях, наведених у Законі України «Про адміністративні послуги», постанові Кабінету Міністрів України від 17 липня 2009 року № 737 «Про заходи щодо упорядкування адміністративних послуг». 
  1. Основними завданнями Центру є:

1)    організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

2)    спрощення процедур отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

3)  забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора;

4)    запобігання корупції, усунення посередництва під час надання адміністративних послуг;

5)    створення зручних умов для отримання адміністративних послуг;

6)    підвищення рівня поінформованості суб’єктів звернень про порядок надання адміністративних послуг. 

  1. Центром забезпечується надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.

Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, визначається районною державною адміністрацією.

Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, суб’єктами надання яких є органи виконавчої влади, визначається районною державною адміністрацією та включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України. 

  1. У Центрі за рішенням голови районної державної адміністрації також може здійснюватись прийняття звітів, декларацій та скарг, розгляд яких віднесено до повноважень районної державної адміністрації. 
  1. У приміщенні, де розміщується центр, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо) суб’єктами господарювання, добір яких здійснюється на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення. 
  1. Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в Центрі звертається до адміністратора – посадової особи районної державної адміністрації, яка організовує надання адміністративних послуг. 
  1. Адміністратор призначається на посаду та звільняється з посади головою районної державної адміністрації. Кількість адміністраторів, які працюють у Центрі, визначається районною державною адміністрацією. 
  1. Адміністратор має іменну печатку із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування Центру. 
  1. Основними завданнями адміністратора є:

1)    надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;

2)   прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних»;

3)   видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг; 

4)    організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;

5)   здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;

6)    надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом. 

  1. Адміністратор має право:

1)    безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, у встановленому законом порядку;

2)    погоджувати документи (рішення) в інших органах державної влади та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних»;

3)    інформувати керівника Центру та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення термінів розгляду заяв щодо надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень;

4)    посвідчувати власним підписом та печаткою копії (фотокопії) документів і виписок із них, витягів із реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;

5)    порушувати клопотання перед керівником Центру щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи Центру. 

  1. Центр очолює керівник, який одночасно може бути керівником структурного підрозділу, на який покладається здійснення функцій з керівництва та відповідальність за організацію діяльності центру. Керівник призначається на посаду та звільняється з посади головою районної державної адміністрації. 
  1. Керівник Центру відповідно до завдань, покладених на Центр: 

1)    здійснює керівництво роботою Центру, несе персональну відповідальність за організацію діяльності Центру;

2)    організовує діяльність центру, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи Центру;

3)    координує діяльність адміністраторів, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;

4)    організовує інформаційне забезпечення роботи центру, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів; 

5)    сприяє створенню належних умов праці у центрі, вносить пропозиції голові районної державної адміністрації щодо матеріально-технічного забезпечення центру;

6)    розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність адміністраторів;

7)    може здійснювати функції адміністратора;

8)    виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та положенням про Центр. 

  1. Центр під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями. 
  1. Час прийому суб’єктів звернень у центрі становить не менше ніж шість днів на тиждень та сім годин на день без перерви на обід і є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через центр. Центр не рідше, ніж два дні на тиждень, здійснює прийом суб’єктів звернень до 20-ї години. За рішенням голови районної державної адміністрації час прийому суб’єктів звернень може бути збільшено. 
  1. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності центру здійснюється за рахунок державного та місцевих бюджетів.
  • Перелік нормативно-правових актів та розпорядчих документів, якими у своїй діяльності керується Добровеличківський районний центр соціальних служб для сім’ї дітей та молоді
  • РОЗ"ЯСНЕННЯ
  • ОГОЛОШЕННЯ
  • Відкриття Центру надання адміністративних послуг у Добровеличківському районі
  • 3454: Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг у Добровеличківському районі16 березня 2018: Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг у Добровеличківському районі!
    Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг у Добровеличківському районі.
    Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг у Добровеличківському районі